Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen painaa alle 40 kg?

Vierailija
01.07.2019 |

Onko täällä naisia jotka painaa 40 kiloa tai vähemmän? Olen 154 cm ja 45 kg, netissä olen mittojeni mukaan normaali ja itsekin näen peilissä paksun naisen. Haluaisin olla hoikka ja oikeasti pieni. Kaupungilla jokainen vastaantuleva ikäiseni (alle 30v) on tosi pienen näköinen. Miten ihmeessä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kiinalainen, olet sairas.

2/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo: psykiatrille ja heti. Tämä ei ole mikään vitsailun aihe. 

Olet ihan alipainorajalla (sinulla BMI 19 - alajaraja on 18.5) ja koet olevasti PAKSU.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 55kg ja painoindeksini on 18.8.

Vierailija
4/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10v. poika joka on 144cm pitkä painaa vähän alle 40kg, ei se ole mikään aikuisen ihmisen paino jos ei ole tosiaankin lyhytkasvuinen. Sulla on ap silmissä tai päässä vikaa, johan noin laihana loppuisi hormonitoimintakin ja hedelmällisyys häviää.

Vierailija
5/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 kg on ihan jepa paino n. 145 cm pitkälle naiselle. Enemmänkin painoa voi tuon mittaisella olla näyttämättä lainkaan pyöreältä.

Vierailija
6/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 senttinen ja painoin alle 40 kiloa sairastaessani anoreksiaa. Kuukautiset palasivat 43-44 kilon kohdalla, 50 alle en enää mene. Ap, sinulla on kehodysforia eli kehoristiriita. Hae apua, esim. terapiaa. Vaikka moni nainen on hoikka ja siro, vain lapset ja lyhytkasvuiset painavat 40 kiloa.

Vierailija
7/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Olga Korbut. Voitti kauan sitten olympialaisissa kultaa voimistelussa. 150 cm, 38 kg.

Näyttää mun mielestä melkein normaalilta, ehkä ihan pikkusen turhan laiha, mutta ei läheskään sellainen anorektinen kuin monet muut vastaavat urheilijat siis esim taitoluistelijat.

Jos näytät tuolta Olgalta niin ok, vähän pulskempikin voisit olla. Älä yritä näyttää laihemmalta.

Muita TERVEITÄ alle 40 kg naisia en tiedä, paitsi tietysti aasialaiset.

Vierailija
8/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa kaikki painavat 40 kg tai vähemmän. 41 kiloisena peilistä katsoo läski.

Vierailija
9/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä kaupungissa asut. Täällä Tampereella useimmat naiset on paljon leveämpiä kuin minä.

t. mies 30v 180cm 70kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi