Seksuaalivähemmistöön kuuluva lapseni ei mennyt tänä vuonna Prideen. Miksi?
Se on aina ennen mennyt mutta nyt se ei halunnut. Miksi ei? Kun ei se heteroksikaan ole kääntynyt.
Kommentit (29)
Hyväksyy oman seksuaalisen suuntautumisensa eikä koe tarvetta tuoda sitä esille muille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Prideen mene kaikki heterot kun ne lbgt:t juhlii Tuskassa.
Osuit varmasti lähelle totuutta. Yli parikymppisiä homoja ja lesboja oli luultavasti enemmän Tuskassa. Tuskin lbgt jättää suosikki bändinsä keikkaa näkemättä priden vuoksi. Setan olisi kannattanut ottaa Tuska huomioon priden ajankohtaa valitessaan.
Toisaalta kesällä on jotkut festarit melkein joka viikonloppu. Väkisinkin menee jonkin kanssa päällekkäin. Tuska sentään on Helsingissä, joten tarvittaessa voi osallistua ensin Prideen ja siitä sitten kiirehtiä festareille.
Porvoosta liian pitkä matka Helsinkiin?
Olet samanlainen kuin mun mutsi: Jos teen jotain, mistä hän ei tykkää, hän valittaa siitä kaikille muille paitsi mulle itselleni, ja jos veljeni tekee jotain, mistä mutsi ei tykkää, mutsi valittaa siitä mulle, ja kaikille muillekin, mutta ei veljelleni. Onneksi mun mutsilla ei sentään ole nettiä käytössään, niin ei huutele mun asioitani ihan koko maailmalle.
En tiedä, hän ei kertonut. Sun täytyy varmaan ihan itse kysyä häneltä.
No käykö kaikki heterot siellä heteropridessä? Osallistujia taisi olla max joitain kymmeniä niin tuskin.
Oli varmaan parempaa tekemistä! Ole ylpeä hänestä!
Se on parantunut homoudesta.
Aikansa kutakin ja se sen elämän kokeilu on ohi.
Ja nyt yrittää elää normaalien ihmisten elämää.
Osuit varmasti lähelle totuutta. Yli parikymppisiä homoja ja lesboja oli luultavasti enemmän Tuskassa. Tuskin lbgt jättää suosikki bändinsä keikkaa näkemättä priden vuoksi. Setan olisi kannattanut ottaa Tuska huomioon priden ajankohtaa valitessaan.