Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea ei toimi 1.7.

Vierailija
01.07.2019 |

Onko muillakin ongelmia Nordean kanssa? Verkkopankkiin ei pääse ollenkaan eikä Nordean sivuilta voi avata mm. chattia. Ihan kuin koko Nordean sivut olisivat kaatuneet. Onko kellään tietoa syystä? Minulle ei ainakaan ole tullut mitään tietoa etukäteen ja olisi pakko päästä verkkopankkiin...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chat ainakin toimii, siellä ei ole tiedossa yleisiä ongelmia. Eikä facessakaan ole mitään tietoa. Kokeile jonkun toisen selaimen kautta.

Vierailija
2/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mobiilipankkiin kirjautuessa tulee ilmoitus että palveluissa toimintahäiriö. Eli yleinen ongelma on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiilipankissa ainakin oli tieto, että osassa verkko- ja mobiilipankissa on häiriö. Korjaavat vikaa. En itsekään päässyt mobiilipankkiin, kun kokeilin.

Vierailija
4/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilapäinen häiriö, korjaamme vian mahdollisimman pian. Tuollainen teksti tulee, toivottavasti toimii pian.

Vierailija
5/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi minullakaan mobiilipankki. Tiedottaa että "Tilapäinen häiriö. Osassa verkko- ja mobiilipankin palveluita on tilapäinen häiriö."

Vierailija
6/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii kumpikin eikä ole ongelmia kirjautumisessa. Taitaa olla valikoiva vikatilanne?

Vierailija
7/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun keskitytään Pride-vouhotukseen niin jää hommat hoitamatta. 

Vierailija
8/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakonomaiset aasinsillat Prideviikkoon, kategoriassa vapaa assosiaatio 4/5

Vierailija
9/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi vieläkään... Mikä ihme Nordeassa mättää? Chattia ei saa auki, puhelimella ei pääse yhteyksiin (jonossa oltu jo 40 min), mitenkään ei saa yhteyttä sinne. Pitäisi siirtää rahaa toiselta tililtä kortillisella tilille, mutta eipä taida onnistua. Tunnin päästä pitäisi mennä yksityiselle ja sen jälkeen apteekkiin hakemaan lääkkeet, ei taida onnistua kun ei saa siirettyä rahaa....Nyt alkaa mennä jo hermot, tähän asti olen yrittänyt "ymmärtää" Nordeaa, kun tilit olleet siellä koko elämäni. 

Vierailija
10/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakonomaiset aasinsillat Prideviikkoon, kategoriassa vapaa assosiaatio 4/5

Asiayhteys on vain valitettavasti kiistaton! 

Vierailija
11/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia teillä ovat rahat edelleen Nordeassa? Itsellä ollut yksityisen säästöpankin verkkopankki jo vuosia, e i k ä ole ikinä takunnut. Huoltoajot suoritetaan, mutta muuten on päässyt silloin kun haluaa. Ei mitään kaatumisia tai hyökkäyksiä etc.

Vierailija
12/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello on jo 13.53 eikä vieläkään toimi!!!!!

Vierailija
13/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi vieläkään... Mikä ihme Nordeassa mättää? Chattia ei saa auki, puhelimella ei pääse yhteyksiin (jonossa oltu jo 40 min), mitenkään ei saa yhteyttä sinne. Pitäisi siirtää rahaa toiselta tililtä kortillisella tilille, mutta eipä taida onnistua. Tunnin päästä pitäisi mennä yksityiselle ja sen jälkeen apteekkiin hakemaan lääkkeet, ei taida onnistua kun ei saa siirettyä rahaa....Nyt alkaa mennä jo hermot, tähän asti olen yrittänyt "ymmärtää" Nordeaa, kun tilit olleet siellä koko elämäni. 

Mä pääsin tänään puhelimella läpi. Kuulemma eivät tiedä itsekään syytä, miksi näin. Eivätkä tiedä kauanko tilanne kestää. 

Vierailija
14/14 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut äskenkään, harvoin mulle tullut näin pitkä katkos vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä