Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin riisuutua viettelevästi

Vierailija
01.07.2019 |

Miehen iloksi. En ollut koskaan tehnyt niin. Mitta päätin että voihan kiltti tyttökin niin tehdä. Hän oli jo sänkyyn ehtinyt. Ehdin hädin tuskin saada päällysvousuja puoleen väliin, kun mies reagoi.
Mutta miten!
Hän kävi hypähti vauhdilla kontalleen sängylle ja levitti kannikkansa käsillä että näkyi oikein kunnolla.
Saat maistaa samaa, hän huusi. Tuntui äärettömän pahalta 😢

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mieli tuollaisesta tulisi jos nainenkin on joskus aloitteellinen.

Väsyy ja tympääntyy siihenkin että mies joutuu aina aloitteen tekemään, kerjäämiselle se tuntuu.

Vierailija
22/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun sanoi suoraan että oksettaa ja saa nyt samaa.

Mielestäni tuo on pahinta, mitä oma mies voi tehdä naiselleen

Kai sen noinkin voi ymmärtää. Minusta mies yritti olla hauska ja saada homman käännettyä vitsiksi, jottei joutuisi suoraan torjumaan naista. Hankalaa tuo viestintä, kun jokainen voi ymmärtää saman niin eri tavalla.

Se lienee selvää että miehellä oli muuta ajateltavaa eikä seksi napannut laisinkaan. Myös naisten kannattaisi hieman tunnustella toisen fiiliksiä eikä olettaa, että mies on aina valmis seksiin. Sitähän naiset itsekin korostaa miehille. Aina ei tee mieli, eikä siitä kannata ottaa itseensä. Aikuisen tulee kestää kypsästi myös se, että joskus tulee pakit.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta ne tylyt rukkaset tuntuvat. Ikävää sinänsä että joudut sen kokemaan, mutta viestisi antaa meille kaikille mahdollisuuden miettiä miten itse torjuu toisen ehdotuksen. Vaikka itse olisi huonolla tuulella ja toisen ehdotus tuntuisi maailman paskimmalta idealta, niin pitäisi malttaa vastata nätisti. Tylyt pakit iskevät melkoisen lommon itsetuntoon.

Vierailija
24/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni ihan ohi 😀 En tajua mitään.

Rakkaus on vakavaa muttei elämä.

Vierailija
25/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses mikä urpo.

Oma vaimoni kyllä saisi aika toisenlaisen vastaanotton tuossa tilanteessa. Riippumatta siitä olisinko väsynyt, stressaantunut tai mitä tahansa.

Vierailija
26/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäus seksihalut ja menisi muehen vaihtokin hsrkintaan.

Kaamea loukkaus.

Vierailija
27/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hirviömies! Oikeesti

Vierailija
28/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kommentoi; mies on toivonut kovasti minulta aloitteellisuutta lisää ja juuri sen takia rohkaistuin tuohon ilahduttaakseni häntä. Tyrmistykseksi mies reagoi kiivaasti valtavalla inholla ja halveksunnalla.

Tämän jälkeen katosi mun seksihalut luulen. Eihän oksettava voi lähestyä??

Vierailija
29/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hirveältä teolta. En voisi ”ällöttävää” kroppaani enää miehelle näyttää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi