Yritin riisuutua viettelevästi
Miehen iloksi. En ollut koskaan tehnyt niin. Mitta päätin että voihan kiltti tyttökin niin tehdä. Hän oli jo sänkyyn ehtinyt. Ehdin hädin tuskin saada päällysvousuja puoleen väliin, kun mies reagoi.
Mutta miten!
Hän kävi hypähti vauhdilla kontalleen sängylle ja levitti kannikkansa käsillä että näkyi oikein kunnolla.
Saat maistaa samaa, hän huusi. Tuntui äärettömän pahalta 😢
Kommentit (29)
Olet nainen ja miesmakusi on arvatenkin surkea. Kasvata pallit.
Erikoista käytöstä. Ei taida mies ajella ihan täysillä.
Sen siitä saa kun alkaa pervoilemaaan.
Olikohan tämän tarkoitus olla hauska...?
Kuulostaa että suhteenne ensi-ihastusvaihe alkaa pikku hiljaa olla takanapäin.
Hän selvästikin innostui ja toivoi, että kaivaisit yöpöydän laatikosta liukuvoiteen ja dildon tai strap-onin, ja kävisit toimeen kun seksiä kerran lupailit. Etkö ymmärtänyt selvää viestiä?
Oisit tökänny sormella ja sanonu: TÖÖT TÖÖT
No siitä ei ollut yhtään kysymys.
Onko mies jäänyt jotenkin lapsen asteelle?
Ei kun sanoi suoraan että oksettaa ja saa nyt samaa.
Mielestäni tuo on pahinta, mitä oma mies voi tehdä naiselleen
On sellainen aloitus hauska, jossa surunaama??
Voi jösses kun sä et oo mikään strippari. Ei tavis nainen näytä millekään, älä nolaa itseäsi enempää.
Tää oli tyhmyydessään jotenkin hauska. 3/5
Eli aloitteesi ei mennyt ihan nappiin. Ei siitä kannata suuttua, vaikka olisi miehesi voinut paremminkin reagoida. Tosin itse näen tuon niin, että yritti heittää homman leikiksi.
Mieti ensi kerralla hieman tarkemmin mitä ja milloin teet. Varsinkin se toisen tunnelmien kuulostelu on hyvin tärkeää. Hyväkin aloite voi toisesta tuntua töröltä, jos itse on ihan toisissa fiiliksissä.
Ihan oikeasti löytyy miehiä, joiden mielestä nainen ei saa käyttäytyä seksuaalisesti provosoivasti.
Olen kuullut suht tavallisen pertti perusinsinöörin sanovan: "Ovathan nahkahousut hyvän näköiset, mutta en sallisi vaimoni käyttää sellaisia."
Vielä lisäkommenttina. Hän ei todellakaan innostunut vaan odoitti halveksuntansa. Ja mä en ehtinyt kuin flirttaavasti katsoa tai yritin