Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä enää halua parisuhdetta, missä on PAKKO harrastaa seksiä?

Vierailija
01.07.2019 |

Joskus kivaa, mutta sellainen "pakko harrastaa seksiä kolmesti viikossa tai suhde on huono" on RASITTAVAA!
On niin paljon muutakin puuhaa näin 40+ ikäsenä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on ihan oma sana, jos pakotetaan seksiin.

Vierailija
2/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä edellisessä suhteessasi sanottiin kun otit tämän esille?

Vierailija
4/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotiaana pitäisi jo tietää ettei ole pakko

Vierailija
5/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Pakko ja ilo ei oikein mahdu samaan pakettiin.

Vierailija
6/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikossa on kysymerkki? Se ei taida olla kysymys vaan toteamus?

Vierailija
7/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suostuisi suhteeseen, jossa seksiä olisi vain kolmesti viikossa. t. 43v nainen

Vierailija
8/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä harrastetaan molempien halusta, ei pakosta. Miehelläkin on osuutensa että naista haluttaa, kuten huolehtia esileikistä ja naisen orgasmista. Kovin monella miehellä tuntuu edelleen olevan ajatus, että seksi on vain miestä ja miehen omaa orgasmia varten.

Vierailija
9/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Heti kun huomasin, että joskus menee viikonkin päivät niin, että panettaisi useita kertoja päivässä, MUTTA sen jälkeen saattaa osua yli kuukaudenkin ”kuiva kausi” ettei jaksa edes masturboida, totesin, etten taida soveltua ns. perusparisuhteeseen.

Vierailija
10/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa jaksa ketään miellyttääkseni käyttää aikaa panemiseen. Mulla on niin kiireinen elämä että sen lisäksi mieluusti nukun yöni enkä kaipaa pakollista jyystöä. 

Vierailija
11/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrothan heti suhteen alussa ettei sinulle oikein seksi maistu? 

N37, naimisissa ja todellakin haluan joka päivä

Vierailija
12/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssani ei ole kenenkään pakko harrastaa seksiä, jos ei halua. Ei tarvitse harrastaa seksiä kanssani ollenkaan. Siinä tapauksessa ei tietenkään voi myöskään olla suhteessa kanssani, mutta sekä seksi että suhde ovat kyllä täysin vapaaehtoisia.

Vierailija
13/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut yliseksuaalisia ja toiset aliseksuaalisia. Siskon naispuolinen ylistävä erosi miehestään kun seksiä oli liian vähän.

Lapset jäi äidille, mutta he muuttivat pian isälleen kun äidillä oli 7 krt päivässä seksiä.

Lieneekö jostain seksiriippuvuudesta kyse kun seksi meni lastenkin ohi?

Vierailija
14/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kanssa jaksa ketään miellyttääkseni käyttää aikaa panemiseen. Mulla on niin kiireinen elämä että sen lisäksi mieluusti nukun yöni enkä kaipaa pakollista jyystöä. 

Minäkin nukun hyvin yöni, mutta aamuseksi on ihan parasta näin aamuvirkulle. Tulee jumpattua ennen töihin lähtöä. Eikö se ole terveellistäkin liikkua aamulla ennen aamiaista.

Harmi että sinun kokemasi seksi on ollut jyystöä.

Vierailija
15/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ymmärtää, että seksistä ei välttämättä nauti, mutta miksi on niin vastenmielistä tuottaa iloa ja nautintoa rakkaimmalleen? Niin pieni vaiva ja palkinnoksi niin hyvä mieli toiselle.

Vierailija
16/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsein seksuaalisuuden ilmentymä on ns eroottisesti käyttäytyvä about 45-vuotias nainen. Lapsen harrastuksissa on tällainen seksipommi. On yrittänyt kaikkia.

Vierailija
17/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin nukun hyvin yöni, mutta aamuseksi on ihan parasta näin aamuvirkulle. Tulee jumpattua ennen töihin lähtöä. Eikö se ole terveellistäkin liikkua aamulla ennen aamiaista.

Hyvä, että arkenakin luistaa. Harva esim klo 5 heräävä jaksaa varata aikaa tähän harrastukseen.

Vierailija
18/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suhde on kyllä huono, jos siinä ei ole seksiä edes kolmea kertaa viikossa. Nykyisessä suhteessani seksiä on melkein joka päivä, joten jäisin alle puoleen siitä, mitä haluan. En kyllä ottaisikaan kumppanikseni naista, jolla on "paljon muutakin puuhaa", joka tulee seksin tielle. Rakastajani tulee olla nainen, joka priorisoi seksiä, erotiikkaa ja romantiikkaa ja nauttii näistä asioista.

Vierailija
19/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että arkenakin luistaa. Harva esim klo 5 heräävä jaksaa varata aikaa tähän harrastukseen.

Heräämme kuudelta jopa viikonloppuisin kun ei vaan nukuta enempää. Siinä on sitten aikaa jumppailla jopa viikolla ennen töihin lähtöä.

Vierailija
20/24 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan seksiä töiden jälkeen. Illalla voi väsähtää, niin parempi olla ajoissa liikkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi