Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, miten todennäköistä tulla raskaaksi?

Vierailija
30.06.2019 |

Tiedän että kuulostan ja varmasti olenkin todella vastuuton tässä asiassa, mutta siis käytössäni on Gestodilat- merkkiset e-pillerit.

Pidin viimeviikon taukoviikkoa joka venyi sitten melkein kahteen viikkoon, koska e-pillerit jäivät mökille ja minulla oli ongelmia uusien pillereiden hankkimisessa...

Kuluneen viikon aikana olen harrastanut seksiä 4 kertaa, taivuin miehen tahtoon koska hän lepytteli että "haetaan vaan jälkiehkäisy huomenna..." plaaplaa. Tietenkin olisi pitänyt kieltäytyä ja pelata varman päälle, mutta tein virheen.

Kuitenkin pieni lapsemme tuli oksennustautiin enkä itse ole päässyt kotoa liikkumaan tai hakemaan jälkiehkäisyä. Mies ei lupauksista huolimatta ole myöskään tätä hakenut, koska ei ole kuulemma kehdannut... (ja tämäkin raivostuttaa minua syvästi!!)

Kuinka todennäköistä on tulla raskaaksi? Tiedän että syy on minun jos niin käy, mutta se olisi kyllä paha paikka koska aborttiin en pysty ja edellinen lapsi niin pieni vielä. :( oon niin vihanen itelleni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei sitten yhtään haittaa vaikka tulisitkin nyt raskaaksi, jos sen pillerin hakeminen on kehtaamisesta kiinni?

Vierailija
2/3 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua en sano mitään muuta mutta ei aikuinen mies kehtaa hakea jotain apteekista? Mä en pystyisi/kehtaisi/haluaisi tuollaista miestä. Ja yks lapsi jo alla, voi elämän kevät!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo avunhuutelu täällä hyödyttää?

Vai odotatko että täältä löytyisi joku enkelintekijä?