Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tasoinen mies, jos on 30v eikä kroppa täysin kunnossa

Vierailija
30.06.2019 |

Pitkän parisuhteen jälkeen olen taas palannut sinkuksi enkä oikein ole varma, että mikä minun "tasoni" on tällä hetkellä. Olen normaalipainoinen, hoikkakin, mutta laihtumisen vuoksi kropassa on löysää ja etenkin jaloissa/pepussa selluliitti. Lisäksi rinnat ovat pienet. Korkeakoulutettu olen, mutta se nyt ei miehille mitään merkitse. Minkälaista miestä kannattaisi siis alkaa metsästämään? Onko parempi onni, jos katselen selvästi vanhempia miehiä? Lapsia ei ole toiveissa, joten sinänsä tuntuu, että täytyisi skipata kaikki oman ikäiset nyt. Tosin lapsellistakaan miestä en tahdo. Nuoremmat miehet taas tuskin ovat kolmekymppisestä naisesta kovinkaan kiinnostuneita seurustelumielessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes miettiä seurustelua, kun itsetunto on noin romuna. Olet vain potentiaalinen nyrkkeilysäkki kaiken maailman luonnevikaisille häiriköille.

Vierailija
2/9 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitös jos katselisit avoimesti ympärillesi ja kiinnostuisit siitä jonka kanssa synkkaa? Iästä ja "tasosta" riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata edes miettiä seurustelua, kun itsetunto on noin romuna. Olet vain potentiaalinen nyrkkeilysäkki kaiken maailman luonnevikaisille häiriköille.

Samaa mieltä. Deittailu vaatii hyvää itsetuntoa, koska vastoinkäymisiä ja pettymyksiä osuu tielle väistämättä.

Rohkeasti vain deittailemaan itseäsi ensin, ap. Tee itsestäsi oman elämäsi tärkein ihminen, kohtele itseäni hyvin ja nauti omasta seurastasi. Siitä se itsetunto nousee, ja se vetää puoleensa oikeita tyyppejä.

Vierailija
4/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on jotenkin todella hankala verrata naisen ulkonäköä mieheen. Mies kun voi lähinnä olla joko anorektinen, normaali tai sitten ylipainoinen. Naisilla ulkonäköön liittyy enemmän ulottuvuuksia. Erinäisiksi ominaisuuksiksi lasketaan pepun ja rintojen koko, selluliitin määrä eri paikoissa, kehon tasapainoisuus (onko tiimalasi vai kenties päärynämallinen), kasvojen rypyttömyys, lihavuuden määrä (onko vain jaloista lihava, onko pieni vatsamakkara vai onko todella ylipainoinen). Selkeästikään miestä ja naista ei ulkonäöllisesti voi verrata keskenään. Esimerkiksi kookkailla miehillä voi silti hyvin olla kaunis hoikka nainen. Miehen lihavuus ei siis korreloi juurikaan sen kanssa, kuinka hyvätasoinen mies on. Enemmän tulisi verrata muihin ominaisuuksiin, kuten onko miehellä alkoholin liikakäyttöä, asuuko äidin nurkissa, onko mitään intohimoja vai makaako vaan kotona pelaillen pelejä.

Vierailija
5/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja naisellaki voi olla paino vaikka rinnoissa ja perseessä ja sitä kautta naisellisuus huipussa.

kaikki ei oo jotain omppumahoja.

Vierailija
6/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella, että ap on 30 v mies.

Vierailija
7/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin otsikon perusteella, että ap on 30 v mies.

:D

Vierailija
8/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkoleuka miestä GigaChadia vaan odottelemaan!

Vierailija
9/9 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Korkeakoulutettu olen, mutta se nyt ei miehille mitään merkitse."

Tämä asenne on niin turn off, ettei mikään kroppa pelasta

- M32, FM