Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisesta ketjusta tuli mieleen: osallistuiko lapsesi isä neuvolakäynteihin?

Vierailija
30.06.2019 |

Toisessa keskustelussa ollaan ihmeissään kun ap:n mies ei ole ollut joka käynnillä mukana. Osalliistuitko itse puolisosi jokaiseen neuvolakäyntiin tai oliko lapsen isä aina neuvolassa mukana?

Toisesta ketjusta tuli mieleen: osallistuiko lapsesi isä neuvolakäynteihin?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö. Siinä ketjussa oltiin ihmeissään, ettei mies tule neuvolaan kysymään ohjeita kun luuli ettei vaimo saa astua kotoaan ulos viimeisen odotus kuukauden aikana. Miksi et voinut lukea ap:n aloitusta kunnolla?

Vierailija
2/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä gallup kun ap ymmärtänyt toisen ketjun väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tajunnut sitä toista ketjua. Ollenkaan.

Vierailija
4/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näinhän siinä toisessa ketjussa ei keskusteltu. Siinä puhuttiin miehestä, joka ei tiennyt mitä odotusaikana voi tehdä ja mitä ei.

Vierailija
5/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi koulussa harjoitellaan lukemisen ymmärtämistä.

Vierailija
6/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen odotusaikana mies oli mukana miltein joka kerta. toisen raskauden aikana mies oli mukana ensimmäistä kertaa kaksi päivää ennen sektiota. Tekee reissutyötä ja ei ole viikolla kotona. Ystäväni kävi minun kanssa silloin tällöin, esimerkiksi synnytystapa-arviossa ja pelkopolilla.

Vierailija
7/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osallistunut. Mieheni vei vauvan neuvolaan yksin.

Vierailija
8/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua ap. Miehen ei tarvitse tulla mukaan, jos se tajuaa ilmankin tai vaimo ei kaipaa tukea.

Vierailija
9/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa rasittava aloitus. Ap ei nyt vaan tajunnut sitä toista ketjua.

Vierailija
10/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odotetaan ja mies on ollut joka neuvola, ultra ja äitiyspolikäynnillä mukana. Kahdella neuvolalääkärikäynnillä ei ole ollut, koska siellä pääosin keskitytään minun terveyteen, joten olisi turha olla töistä pois sen takia että saa kuulla samat asiat mitä kotona hänelle jo olen kertonut voinnistani. Alkuun juteltiin, että ainakin ensimmäiselle neuvolakäynnille voisi tulla mukaan ja katsotaan sen jälkeen sitten miten jatketaan mutta on halunnut olla mukana joka ja olen tykännyt kun osoittaa kiinnostusta omaa tulevaa lastaan kohtaan ja pohtii jo nyt omaa vanhemmuuttaan.

Vierailija
11/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pari tekee kuten haluavaa. Mutta sinä ap voisit lukea sen toisen ketjun ajatuksella.

Vierailija
12/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa mies oli mukana aina kun vaan pääsi, pari kertaa jäi väliin töiden vuoksi. Toista odottaessa ei osallistunut niin usein.

Vierailija
13/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole toista ketjua nähnyt, enkä osaa ärsyyntyä tästä, joten vastaan..

Raskausneuvoloissa oli mukana parissa ensimmäisissä kaikissa, kun silloin kysellään niin paljon kummankin juttuja ja on se sydänäänten kuuntelu. Myös ultrissa oli mukana. - ei muuten.