Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisella pitää olla vähän vatsaa, reittä ja pyllyä

Vierailija
30.06.2019 |

Olen itse korkeatasoinen mies ja olen huomannut muiden kaltaisteni miesten jakavan tämän näkemyksen. Puolestaan ne naisten epäsuosiossa olevat peräkammarin pojat vaativat naisilta käytännössä alipainoa. Mistäköhän tämä johtuu? Ehkä sellainen heiveröisen näköinen nainen muistuttaa heitä enemmän jostain pienestä tytöstä, jota olisi helpompi kontrolloida?

KorkeanTasonMies28

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa! "VÄHÄN".

Vierailija
2/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet pyörittää maailmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei saa itse päättää omasta vartalostaan vaan pitää miellyttää korkeatasoisia miehiä, hyi h I t t O.

Vierailija
4/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei saa itse päättää omasta vartalostaan vaan pitää miellyttää korkeatasoisia miehiä, hyi h I t t O.

Juurikin näin. Hyvä tyttö. *silittää masua*

MrBig71

Vierailija
5/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Hyvä tyttö. *silittää masua*

MrBig71

Mitäköhän masua... omaa elintasomasuasi?

Vierailija
6/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako olla vähän enemmänkin kuin "vähän"? Ei sillä että lupaa kysyisin pehmusteilleni, mutta että onko minulla mahdollisuus vokotella korkeatasoinen mies?

Vierailija
7/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa vapaasti päättää omasta vartalostaan. Sen vartalon rupahtamaan päästäminen tuottaa sitten naisellekin tiettyjä tasorajoituksia.

Vierailija
8/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin että miehet olisivat mieleltään riittävän korkeatasoisia valitakseen naisen hieman syvällisemmillä kriteereillä kuin tietyn vartalonkoon perusteella. Ainakin jos kyse on rakastavasta parisuhteesta. Tosin jos etsii pelkkää seksiä, tai pitää seksiä parisuhteen tärkeimpänä asiana, niin silloin ymmärrän, että joku saattaa todella kaivata elämäänsä ennemmän tietynlaista vartaloa kuin tietynlaista ihmistä.

Vierailija
9/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako olla vähän enemmänkin kuin "vähän"? Ei sillä että lupaa kysyisin pehmusteilleni, mutta että onko minulla mahdollisuus vokotella korkeatasoinen mies?

Parhaiten korkeatasoinen miehen vokottelu onnistuu lihavalta naiselta tekemällä se ensin laihana ja lihomalla vasta sitten. Kuten esim. Pierce Brosnanin vaimo.

Vierailija
10/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

reittä ja pyllyä joo

vähemmän sitä pallomahaa

Vierailija
11/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivoisin että miehet olisivat mieleltään riittävän korkeatasoisia valitakseen naisen hieman syvällisemmillä kriteereillä kuin tietyn vartalonkoon perusteella. Ainakin jos kyse on rakastavasta parisuhteesta. Tosin jos etsii pelkkää seksiä, tai pitää seksiä parisuhteen tärkeimpänä asiana, niin silloin ymmärrän, että joku saattaa todella kaivata elämäänsä ennemmän tietynlaista vartaloa kuin tietynlaista ihmistä.

Sinulle on ylivoimaista ymmärtää että jos kaipaa kokonaisvaltaista parisuhdetta on sekin mukavampi asia sellaisen kanssa joka miellyttää myös silmää?

Vierailija
12/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

reittä ja pyllyä joo

vähemmän sitä pallomahaa

Eikä sellaista roikkopoimua joka peittää seistessä pimperonkin.

Vierailija
13/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti jos kyseisellä miehellä sattuu olemaan sellainen maku, että pitää pehmeämmistä. Vaikka jotkut yleistykset toimivat osittain, niin aina on myös poikkeuksia joka suuntaan, koska kaikki me ollaan kuitenkin yksilöitä.

Vierailija
14/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että ajattelen näin kun en ole korkeatasoinen mies, mutta vaikka itsellänikin on tietynlainen naismaku, en haluaisi sanoa, että kaikkien pitää olla sellaisia mun takiani. En itsekään kuuntele sellaista puhetta ja rupea muuttamaan itseäni jos joku ei musta pidä.

Siskoni on laiha, vaikka haluaisi saada vähän painoa. Hän kuulee yllättävän usein laihuudestaan ja kommentit voi olla aika ikäviäkin. Samoin yksi lapsuudenystävä, joka ei sairautensa takia oikeasti pysty lihomaan. Hän on todella laiha. Kukaan ei pakota ketään pitämään heitä seksikkäinä, mutta miksi puhua heistä alentavaan sävyyn? Kyllä mäkin sen huomaan, että ne jutut vaikuttavat esim. mun siskooni ja jäävät hänen mieleen.

En nyt tiedä, mitä tässä lopulta koitan sanoa, koska kyllähän ap saa täällä kirjoitella, mitä haluaa. Kirjoitteleehan naisetkin, miten tykkäävät pitkistä miehistä ja miten miehen kuuluu olla pitkä, enkä mä lyhyenä miehenä siitä vedä hernettä nokkaan. En edes ole mikään feministi, mutta tuli vain nuo kaksi mulle läheistä naisihmistä mieleen.

MatalanTasonMies31

Vierailija
15/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on ylivoimaista ymmärtää että jos kaipaa kokonaisvaltaista parisuhdetta on sekin mukavampi asia sellaisen kanssa joka miellyttää myös silmää?

Tämäkin on kyllä totta, mutta en ymmärrä onko se sitten miehillä tosiaan niin tarkkaa? Siis että pitää olla juuri tietyn kokoinen? Itse kuitenkin pystyn kuvittelemaan mielessäni monta keskenään erilaista miesvartaloa, jotka ovat kaikki jotakuinkin yhtä miellyttäviä.

Vierailija
16/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on kyllä totta, mutta en ymmärrä onko se sitten miehillä tosiaan niin tarkkaa? Siis että pitää olla juuri tietyn kokoinen? Itse kuitenkin pystyn kuvittelemaan mielessäni monta keskenään erilaista miesvartaloa, jotka ovat kaikki jotakuinkin yhtä miellyttäviä.

Jollain on, joillain ei, ja uskon että naisilla aivan sama. Meillä ei ole kaksi eri valumuottia joista prikulleen samanlaisia miehiä ja naisia valetaan.

Vierailija
17/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläkin pitää olla vatsaa, reittä ja pyllyä.

Kyllä ihmiset saavat olla ihmisiä, saa olla ylipainoa, saa olla sairauksia, saa olla heikkouksia. Ruokaa saa mennä suusta sisään. Kakkaa saa tulla pyllystä ulos. Mutta suusta ei saisi tulla kakkaa ulos ihan niin paljon kuin mitä tällä vauvapalstalla ihmiset kirjoittelevat.

Vierailija
18/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että ajattelen näin kun en ole korkeatasoinen mies, mutta vaikka itsellänikin on tietynlainen naismaku, en haluaisi sanoa, että kaikkien pitää olla sellaisia mun takiani. En itsekään kuuntele sellaista puhetta ja rupea muuttamaan itseäni jos joku ei musta pidä.

Siskoni on laiha, vaikka haluaisi saada vähän painoa. Hän kuulee yllättävän usein laihuudestaan ja kommentit voi olla aika ikäviäkin. Samoin yksi lapsuudenystävä, joka ei sairautensa takia oikeasti pysty lihomaan. Hän on todella laiha. Kukaan ei pakota ketään pitämään heitä seksikkäinä, mutta miksi puhua heistä alentavaan sävyyn? Kyllä mäkin sen huomaan, että ne jutut vaikuttavat esim. mun siskooni ja jäävät hänen mieleen.

En nyt tiedä, mitä tässä lopulta koitan sanoa, koska kyllähän ap saa täällä kirjoitella, mitä haluaa. Kirjoitteleehan naisetkin, miten tykkäävät pitkistä miehistä ja miten miehen kuuluu olla pitkä, enkä mä lyhyenä miehenä siitä vedä hernettä nokkaan. En edes ole mikään feministi, mutta tuli vain nuo kaksi mulle läheistä naisihmistä mieleen.

MatalanTasonMies31

Fiksu mies

MitkäV*tunTasotNainen33

Vierailija
19/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noh ehkä näitä on turha miettiä yleistävästi, kun itse en kuitenkaan edes tarvitsisi kuin yhden ainoan ihmisen, jonka kanssa rakastuminen olisi molemminpuolista. Tämän vartalon kanssa tai siitä riippumatta. Sen jälkeen ei olisi tarvetta miellyttää muita sen paremmin ulkonäöllisesti kuin muutenkaan.

Vierailija
20/39 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpaa tuhti nainen yhtä hyvin kuin pieni nainen. Ei ulkonäkö/paino/koko ole tärkeää. Luonne on tärkeä ja ikä on tärkeä tietysti myös. Pitää olla 11v.

t. Kilt timies