Vuodet vierivät niin nopeasti - ikävä aikaa kun lapset olivat pieniä
Te joilla on pieniä lapsia, nauttikaa joka hetkestä!
Minulla on kolme lasta ja viimeisinkin muutti juuri kotoota pois. Meillä on aivan uudenlainen elämänvaihe mieheni kanssa, voidaan tehdä mitä huvittaa ja milloin huvittaa.
Aika ehkä kultaa muistot, mutta muistelen kaiholla niitä aikoja, kun lapset olivat alle kouluikäisiä.
Jos voisi palata ajassa taaksepäin ja viettää edes viikonlopun kolmekymppisenä pienten lasten äitinä!
Haluaisin istua hiekkalaatikon reunalla, laittaa päiväunille, nukuttaa illalla pienten helmihampaiden pesun jälkeen.
Kommentit (2)
En jaa ollenkaan tätä fiilistä. Kaksi lasta, sama tilanne. Minusta on ihanaa nähdä miten pärjäävät ja aloittavat oman elämänsä. Pikkulapsi aika oli pikkulapsiaikaa, meillä ei apuja tullut mistään suunnasta eli olin 24/7 palveluksessa. Lasten kaveritkin yleensä viihtyi meillä, eli meillä yökyläiltiin mutta meidän lapset ei olleet oikein koskaan missään.
Moneksi vuodeksi piti unohtaa itsensä ja mitä minä haluan, mitä minä haluaisin tehdä. Parisuhdekin alkoi mennä aikamoista vauhtia alamäkeä, kaikki oli pelkkää arjen pyöritystä.
Kyllä minä nautin siitä, että saan ikioman elämäni takaisin. Enkä suostu tuntemaan tästä mitään huonoa omaatuntoa. Se ei tarkoita etten rakastaisi lapsiamme yli kaiken.
Malta odottaa vielä vähän niin saat pian lapsenlapsia, joiden kanssa tehdä tuota. Kunnes hekin kasvavat. Elämä on isolta osaltaan pelkkää luopumista ja siksi aika haikeaa.