Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vahingossa päätynyt sisäpiiriin, mitä kannattaa tehdä?

Vierailija
30.06.2019 |

Olen pelaillut vähän liikaa ja viime aikoina minua on yhden pelin HC-tason pelaajat kutsuneet pelaamaan kanssaan tällaisia yksityisiä pelejä, jotka eivät ole ns. casual pelaajien tavoitettavissa ilman kutsua. Tunnen oloni aika typeräksi heidän joukossaan, sillä en yllä heidän tasolleen. Silti pelikutsuja on toisinaan ilmaantunut, etenkin tällaiselta tyypiltä, jolta olen välillä saanut aika suoraan palautetta, että minun pitäisi pelata paremmin. Kompensoin kuitenkin sen pelikerran jälkeen ja ehkä yllätin muut. Nyt viime aikoina sitten kutsuin peliin yhden toisen tyypin ja sain sitten kuulla siitä, koska kyseistä pelaajaa pidetään mustana lampaana, eikä ole tervetullut inside-peleihin. Hän on myös saanut pelin sisällä ylläpidon puolesta pysyvät bannit tiettyyn pelikategoriaan. Minulla ei ole mitään hajua näistä sisäpiirin suhdekiemuroista ja klaanisodista.

Toisaalta on tavallaan huvittavaa olla kovimpien pelaajien sisäpiirissä, joissa kaikki heittelevät keskenään inside-juttuja, vaikken sinne koe kuuluvani. En oikein ymmärrä, kuinka olen sellaiseen päätynyt ja miksi minulle edelleen laitellaan kutsuja, vaikka olen muihin nähden alitasoinen ja myös ranking huonompi.

Mietin myös, kuinka tällaisissa piireissä pystyy olemaan suututtamatta ihmisiä, sillä tuon perusteella kipinät sinkoilevat. Toisaalta myös mieheni ärsyyntyy, kun olen jatkuvasti pelaamassa. Emme nykyään mene enää samaan aikaan nukkumaan, kun saatan vielä pari tuntia hänen nukkumaanmenonsa jälkeen pelata näiden HC-pelaajien kanssa.

Lisäksi mietin, pitäisikö minun liittyä yhteisiin viestintäkanaviin pelin ulkopuolella vai jättää asia sikseen, pitäisikö mennä enemmän sisäpiiriin, kun siihen on mahdollisuus vai jättäytyä hiljalleen pois? Peliä toisaalta tekee mieli pelata, mutten tiedä, missä vaiheessa tulee "kyllästyminen", joka hyvin usein saattaa olla edessä. Av-raati ei ehkä ymmärrä kaikkea, mutta miltä tämä kuulostaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itse olen saanut useissa peleissä kutsuja parempien joukkoon, ja luulen että syy on se että on selvinnyt että olen nainen. Ja tietty joukkoon mahtuu noita jotka haukkuvat kaikkia, mulle tulee välillä oikeesti paha mieli koska olen niin herkkä :D siksi pelaan mieluiten vain kaveriporukalla.

En oikein tiedä mitä apua haet. Jos tuntuu että haluat sisäpiiriin niin ole siellä, jos et jaksa niin älä ole. Parisuhdetta en tuon takia kyllä rikkoisi. Onneksi oma mies pelaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, itse olen saanut useissa peleissä kutsuja parempien joukkoon, ja luulen että syy on se että on selvinnyt että olen nainen. Ja tietty joukkoon mahtuu noita jotka haukkuvat kaikkia, mulle tulee välillä oikeesti paha mieli koska olen niin herkkä :D siksi pelaan mieluiten vain kaveriporukalla.

En oikein tiedä mitä apua haet. Jos tuntuu että haluat sisäpiiriin niin ole siellä, jos et jaksa niin älä ole. Parisuhdetta en tuon takia kyllä rikkoisi. Onneksi oma mies pelaa.

Itselläni ei oikein ole kaveriporukkaa, joka pelaa, joten en tunne pelikavereita mistään. Itseäni huolettaa Hc-pelaajien kuppikunnittaisuus, mutta pelien taso onkin sitten huomattavasti parempi. Itse en ole kiinnittänyt ollenkaan huomiota siihen, minkälainen sukupuolijakauma on. Puhun todella vähän tämän pelin parissa ja otan kontaktia muihin melko asiapainotteisesti ja sitten näissä Hc-piireissä on tosiaan omat insideläpät. En tiedä, osaanko olla osa insidea vai "jatkanko" yksin. Pelissä kunnolla pärjääminen toisaalta vaatii ryhmää, mutta onko sitten Hc-ryhmä omalle tasolle liikaa ja "pilaanko" pelit. Sellainen vaatii kuitenkin omistautuneisuutta ja itse olen uskotellut itselleni, että pelaan kasuaalisti - mutta on se silti kiva, kun oma rankki nousee ja kilpailunhaluisuus nousee.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi