Voiko kuudennella kymmenennellä oleva uutisankkuri käyttää hihatonta paitaa?
En nyt mainitse nimeä, mutta tuli tämä nyt mieleen, kun itse jättäisin tuon nuoremmille.
Kommentit (25)
Just tänä kesänä päätin, etten osta enää hihattomia mekkoja. Toppeja vielä käytän, mutta vain vapaa-ajalla.
N50
Mä olen 48 ja mietin voinko käyttää hihatonta paitaa. Selluliitit tursuaa olkavarsista. Salilla käynyt nyt 12 kk.Tuloksena vain se, että siellä on nyt pikku hauikset, mutta sen päällä on edelleen paheneva sellukerros. Nice. Kertokaa kohtalotoverit, jos teilläkin näin?
Voi tietysti käyttää.
Mitä peittelemistä ja salaamista on vanhenevassa kehossa.
Helteillä kaikkien tulee pukeutua kevyesti.
Sulje silmäsi, jos et katsoa ikääntyvää ihmistä.
Kanavalle voi antaa palautetta ankkureiden vaatetuksesta.
no mä käyttäisin kyllä, mutta miellän hihattomat paidat vähän rennomaksi pukeutumiseksi, ja uutistenlukija on vähän muodollisemmassa työtehtävässä, joten jättäisin ne hihattomat vapaa-ajalle.
Voiko "kuudennellakymmenennellä" kirjoittaa kahtena eri sanana? Kyllä voi, jos ei osaa kielioppia eikä Suomen kieltä.
Kerro vaan se ankkurin nimi tai edes onko ykkönen vai kolmonen.
Voi, kunhan ei nostele käsiään niin, että kainalokuopat näkyvät. Ruudun kokoinen kainalo on aina kuvottava näky, olkoonpa nuoren tai vanhan ihmisen kainalo.
Voi, ei ko. vaatteessa ole ikärajoja.
Vierailija kirjoitti:
Voi tietysti käyttää.
Mitä peittelemistä ja salaamista on vanhenevassa kehossa.
Helteillä kaikkien tulee pukeutua kevyesti.Sulje silmäsi, jos et katsoa ikääntyvää ihmistä.
Ei ole velvollisuutta olla tietynlainen, vai onko? Ilman muuta voi käyttää. Missä se kehopositiivisuus on nyt?
Onhan Kerttukin ennustanut säätä hihattomassa asussa hikiset kainalot vilkkuen. Sinänsä luonnollista tuo hikoilu studiolamppujen loisteessa.
Ei tietenkään voi. Pitää pukeutua perunasäkkiin, johon on puhkaistu silmille reiät.
Olen 64-vuotias ja käytän sellaisia vaatteita, kun itse haluan. Olen käyttänyt 12-vuotiaasta ja jatkan kuolemaani saakka.
Voi jumankauta näitä aloituksia. Oikeesti, eikö sulla ole parempaa mietittävää, idiootti.
Voi käyttää jos sen pomo sallii sen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko "kuudennellakymmenennellä" kirjoittaa kahtena eri sanana? Kyllä voi, jos ei osaa kielioppia eikä Suomen kieltä.
Ennen kuin tukehdut omaan tärkeyteesi, niin suomen kieli kirjoitetaan pienellä.
No...näköjään voi, kerran se oli hänellä päällään.