Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisilla on sentäs järkiperusteet kieltäytyä seksistä, jos miehillä ne on tätä luokkaa??

Vierailija
30.06.2019 |

Jos tämä lista pitää paikkansa:

Muun muassa näistä syistä miehesi ei ole aloitteellinen seksin suhteen

Mikä ihmeen URHEILUKIKKELI? Eikös treenauksen pitäisi nostaa halut kattoon. Miehet selventäkää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vetää niitä salimömmöjä, niin ne vie seksihalut.

Ne nimenomaan kasvattaa haluja kuurin ajaksi.

Vierailija
22/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Pitääkö olla jotkin "perusteet" kieltäytyä seksistä? Pitääkö perustella jotenkin jos ei tahdo seksiä? Älytöntä.

Jos joku tahtoo kanssani seksiä ja minä en tahdo seksiä hänen kanssaan niin sanon vain: "ei, en tahdo seksiä kanssasi". Se on siinä, enempää en sano, enempää ei tarvita. Jos hän sitten alkaa kysellä "miksi et? miksi et?" niin en sano mitään, en vain tapaa häntä enää koskaan, koska hän on idiootti jonka kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.

t. mies

Luitko tuon linkatun jutun? Kyse oli parisuhdeseksistä ei mistään satunnaisista kohtaamisista.

Miksi menet parisuhteeseen idiootin kanssa jolle pitää selittää kaikenlaista turhaa niinkuin jollekin lapselle?

"Miksen mä saa syödä karkkia tänään? miksei joka päivä voi olla karkkipäivä? miksi pitää syödä ruokaa, miksei aina voi syödä pelkkää karkkia?"

En tiedä mitä tekisin tuollaisen lapsen kanssa. Mutta tiedän mitä teen tuollaisen kakara-aikuisen kanssa: välit poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Pitääkö olla jotkin "perusteet" kieltäytyä seksistä? Pitääkö perustella jotenkin jos ei tahdo seksiä? Älytöntä.

Jos joku tahtoo kanssani seksiä ja minä en tahdo seksiä hänen kanssaan niin sanon vain: "ei, en tahdo seksiä kanssasi". Se on siinä, enempää en sano, enempää ei tarvita. Jos hän sitten alkaa kysellä "miksi et? miksi et?" niin en sano mitään, en vain tapaa häntä enää koskaan, koska hän on idiootti jonka kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.

t. mies

Luitko tuon linkatun jutun? Kyse oli parisuhdeseksistä ei mistään satunnaisista kohtaamisista.

Miksi menet parisuhteeseen idiootin kanssa jolle pitää selittää kaikenlaista turhaa niinkuin jollekin lapselle?

"Miksen mä saa syödä karkkia tänään? miksei joka päivä voi olla karkkipäivä? miksi pitää syödä ruokaa, miksei aina voi syödä pelkkää karkkia?"

En tiedä mitä tekisin tuollaisen lapsen kanssa. Mutta tiedän mitä teen tuollaisen kakara-aikuisen kanssa: välit poikki.

"Mikset sä halua mun kanssa seksiä tänään? Kyllä sulle eilen kelpas. Miksei tänään kelpaa, mikä sulla on? Etkö sä pidä musta enää? Mikä sua vaivaa? Ootko sä sairas? Pitäiskö sun mennä lääkärille? Ootkohan sä masentunut kun sua ei enää himota? Mikset sä halua seksiä?"

Vierailija
24/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syillä ei minusta ole juurikaan väliä. Jos toinen valitsee mieluummin treenin kuin seksin kanssani, siihen hänellä on tietenkin oikeus. Ei minun kanssani tarvitse harrastaa seksiä ollenkaan, jos ei halua. Mutta silloin ei voi myöskään olla suhteessa kanssani. En ole käytettävissä suhteeseen, jossa ei ole paljon hyvää seksiä.

M33

Vierailija
25/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syillä ei minusta ole juurikaan väliä. Jos toinen valitsee mieluummin treenin kuin seksin kanssani, siihen hänellä on tietenkin oikeus. Ei minun kanssani tarvitse harrastaa seksiä ollenkaan, jos ei halua. Mutta silloin ei voi myöskään olla suhteessa kanssani. En ole käytettävissä suhteeseen, jossa ei ole paljon hyvää seksiä.

M33

Mikä on riittävästi seksiä sinun mielestäsi?

Vierailija
26/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Mikä on riittävästi seksiä sinun mielestäsi?

5-7 kertaa viikossa.

M33

Vierailija
27/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne järkiperusteet ovat?

Vierailija
28/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo ovat erittäin ymmärrettäviä syitä kaikki. Jos ei haluta, niin ei haluta, mutta tämä tyyppi on selvästi vaivautunut kaivautumaan syvemmälle että miksei haluta. Tuo oli oikein hyvä kirjoitus minusta. Mikä näissä nyt aloittajaa erityisesti rassaa paitsi se, ettei heti treenin jälkeen tee mieli?

N43

Osa haiskahti tekosyiltä ja ei kyetä myöntämään, että oma nainen ei enää viehätä

Vierailija
29/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vetää niitä salimömmöjä, niin ne vie seksihalut.

Väärin, juuri päinvastoin. Useimmat "salimömmöt" lisäävät libidoa huomattavasti.

Vierailija
30/30 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne järkiperusteet ovat?

Terveydelliset syyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi