Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopetti yhteydenpidon seksin jälkeen

Vierailija
30.06.2019 |

Olin aivan sairaan rakastunut yhteen mieheen jonka kyllä oikeastaan tiesin olevan vain seksin perässä, silti päätin loppujenlopuksi hypätä sänkyyn kyseisen miehen kanssa sillä en pystynyt enää pitämään itseäni erossa hänestä. Pelkäsin jo sitä ennen, että kun kerran on pantu niin enää hänestä ei kuulu. Oikeassa olin ja se tuntuu ihan hirveältä. Mietin edelleen miestä taukoamatta, miten tällaisesta pääsee yli ? Onko teille käynyt joskus samanlailla ? Kertokaa kokemuksianne. En kestä ajatusta siitä, etten välttämättä enää koskaan näe tätä miestä ja vaikka kuinka tuijotan puhelintani, ei hän enää soita eikä laita viestiä. Olen kyllä niin rikki, en ole koskaan rakastunut näin..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan käynyt noin. Seksin jälkeen ovat miehet kiinnostuneet entistä enemmän. Sitten on kova paikka, jos en ole halunnut enää jatkaa tapailua. 

Vierailija
2/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei kannata pildeä antaa. Se opetetaan jo pikkutyttönä. Miehet eivät osaa rakastaa - he ainoastaan tyjentävät kassinsa. Mitä useampaan ja erilaiseen reikään, sen parempi. Libidovetoisia liskoaivoja.

Toivottavasti opit jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä kerkisit niin nopeasti rakastua aivan sairaasti?

Vierailija
4/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pahin ohi, rakastut johonkin toiseen. Niin se aina menee.

Vierailija
5/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota uusi panopupu. Ei kai se äijä nyt niiin uniikki ihminen ollut?

Emmäkään soita enkä vastaa enää yhdelle miehelle, joka on ilmeisesti rakastunut minuun, kun hän ei vaan sykähdytä. Mitään vikaa hänessä ei ole, ei kaikki vaan kolahda sillä tavalla.

Uutta putkeen!

Vierailija
6/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ei kannata pildeä antaa. Se opetetaan jo pikkutyttönä. Miehet eivät osaa rakastaa - he ainoastaan tyjentävät kassinsa. Mitä useampaan ja erilaiseen reikään, sen parempi. Libidovetoisia liskoaivoja.

Toivottavasti opit jotakin.

Tämä!!!

Vierailija
7/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä, astuit j#ännämiehen ansaan. Rakastuit, koska tiesit, että et saa häntä ikinä, mutta jos saisit, olisit jotenkin erityinen. Kyllä se siitä, ihastut vielä johonkuhun toiseen. Terveisin saman kokenut

Vierailija
8/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan sä olet. Näitä tulee jatkuvasti, mitä enemmän vajaalta saadaan nainen näyttämään sen parempi. Eikö oo tosiaan parempaa tekemistä. Jos ois totta, niin mitä sitten, jotkut miehet tekee noin ja mitä sitten. Siirry naisiin.

Vierailija
9/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo 0/5

Vierailija
10/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seksiä haluaa tietenkin lisää. Huonoa kokemusta ei halua toistaa. Ja perimmiltään jokainen terve mies haluaa muuta ja enemmän kuin runkkupatjan. Jos haluaa pelkän runkkupatjan, ei ole (päästään) terve vaan k-mies tai taso-Jonne.

Parisuhde perustuu siihen, että pitää toisesta.

Vierailija
11/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä, astuit j#ännämiehen ansaan. Rakastuit, koska tiesit, että et saa häntä ikinä, mutta jos saisit, olisit jotenkin erityinen. Kyllä se siitä, ihastut vielä johonkuhun toiseen. Terveisin saman kokenut

Haa, homo k-mies bongattu!

Vierailija
12/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ole mikään provo. Ja eihän tässä ollut puhetta, kuinka kauan ehdin tuntea tämän miehen kun joku ihmetteli että miten niin nopeasti rakastuin. Ja hän todellakin oli minulle uniikki tyyppi, ihastun ihan hirveän harvoin, viimeksi muistan ihastuneeni vuonna 2015. Eli kiitos vinkeistä, mutta valitettavasti mua ei auta noi ”uutta putkeen” kommentit, koska minun on niin vaikea kiinnostua kenestäkään. Ja joo, ei ehkä ollut järkevää hypätä sänkyyn tämän häntäheikin kanssa mutta halusin vain niin kovasti tavata hänet. Eikä se kaduta, koska olihan meillä ihana yö mutta jäi vaan niin sydäntäsärkevä ikävä..

Ap

Vierailija
13/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atte Asperger on näköjään taas selittämässä meille naisille, mitä me ajattelemme.

Vierailija
14/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää seksiä haluaa tietenkin lisää. Huonoa kokemusta ei halua toistaa. Ja perimmiltään jokainen terve mies haluaa muuta ja enemmän kuin runkkupatjan. Jos haluaa pelkän runkkupatjan, ei ole (päästään) terve vaan k-mies tai taso-Jonne.

Vertaat naista patjaan?

Veikkaan että sinä et vain osaa kiihottaa naisia. ;)

Vierailija
15/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mies ainakin kehui seksiä, että en sitten tiedä. Enemmänkin on varmaan kyse siitä että miehellä kyllä ottajia riittää, joten miksi harrastaisi seksiä vain yhden saman naisen kanssa.

Ap

Vierailija
16/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä ikinä käynyt. Kaikki haluaa takaisin ja seuraavalla kerralla ottaa videolle koko homman. Jotkut vaimonsa luvalla olevat tai vaimonsa lähettämät sanoo että voi jättää vaimon ja lapset tosta vaan jos vaan otan heidät. Joten ehkä sä olet vaan huono pano?

Vierailija
17/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä ole mikään provo. Ja eihän tässä ollut puhetta, kuinka kauan ehdin tuntea tämän miehen kun joku ihmetteli että miten niin nopeasti rakastuin. Ja hän todellakin oli minulle uniikki tyyppi, ihastun ihan hirveän harvoin, viimeksi muistan ihastuneeni vuonna 2015. Eli kiitos vinkeistä, mutta valitettavasti mua ei auta noi ”uutta putkeen” kommentit, koska minun on niin vaikea kiinnostua kenestäkään. Ja joo, ei ehkä ollut järkevää hypätä sänkyyn tämän häntäheikin kanssa mutta halusin vain niin kovasti tavata hänet. Eikä se kaduta, koska olihan meillä ihana yö mutta jäi vaan niin sydäntäsärkevä ikävä..

Ap

Niin varmasti, ihanaa oli ja äijä hävisi. Trolli, yritä paremmin. Mies ei niin tyhmä ole että häviäisi sellaisen naisen elämästä, jota on päässyt panemaan. Paitsi jos häntä hävettää ja nolottaa ja hänellä on eri fiilis siitä ihanuudesta.

Vierailija
18/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin varmasti, ihanaa oli ja äijä hävisi. Trolli, yritä paremmin. Mies ei niin tyhmä ole että häviäisi sellaisen naisen elämästä, jota on päässyt panemaan. Paitsi jos häntä hävettää ja nolottaa ja hänellä on eri fiilis siitä ihanuudesta.

Ehkä mulla nyt muutakin tekemistä on kun trollata näin tyhmällä jutulla :) Olisikin trolli. Kyse on siitä, että mies on tunnettu pelimies jonka ansaan menin. Pääsee kyllä panemaan kuukaudessakin ties kuinka montaa eri naista, niin arvasin kyllä että ei jää muhun ”roikkumaan”.

Ap

Vierailija
19/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyllä ikinä käynyt. Kaikki haluaa takaisin ja seuraavalla kerralla ottaa videolle koko homman. Jotkut vaimonsa luvalla olevat tai vaimonsa lähettämät sanoo että voi jättää vaimon ja lapset tosta vaan jos vaan otan heidät. Joten ehkä sä olet vaan huono pano?

Ja sinä olet niin typerä luullaksesi, että mies tosiaan jättäisi vaimonsa ja lapsensa sinun takia?! :D Onhan näitä nähty ja ei muuten jätä, olet vain kakkos nainen, miehen leikkikalu.

Vierailija
20/25 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin mies niin kovasti olis kehunut ja halunnut saman yön aikana montaa kertaa uudestaan, jos niin huonoa seksiä ois ollut :) Toi, että niillä sun panoilla on ollut lapsia ja vaimot, niin voi jo päätellä että aikamoisia nyhveröitä olet kuksinut niin ehkäpä siksi ne on halunnut ottaa sut. Ja toi nyt ei todellakaan ole mikään ylpeilyn aihe :D