Parveke tupakoinnin oikeus
Näin kuumalla ilmalla mielellään tuulettaisi , vaan ei voi koska alakerrasta tulee tupakansavua. Eikö olisi mitenkään mahdollista, että polttaisitte pihalla ettekä parvekkeella.
Kommentit (66)
En todellakaan haluaisi asua samassa talossa kuin exäni: polttaa röökiä ketjussa ja vaikka tupakoi parvekkeella, niin sen harvan kerran kun tytär käy luonaan, vaatteet ja hiukset haisevat niin tupakalle, että kotiin tultuaan kaikki kamat menevät suoraan pyykkiin ja tyttö suihkuun. Jos joskus joutuu sieltä kouluun, häpeää ympärillään leijuva röökinhajua. Koko kämppä haisee kuulemma pinttyneeltä tupakalta ja sama käry leijuu rappukäytävässä. Ihana naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua raivostuttaa parvekkeellaan kellon ympäri tupruttelijat!! Aamulla, kun avaa parvekkeen oven, siellä on joku vetämässä aamun ensimmäisiä henkosiaan. Jos jätän päiväksi oven auki, että kissat pääsevät parvekkeelle, koko huoneisto haisee kuin tuhkakuppi, kun tulen kotiin. Jos haluaisin illalla istua hetken omalla parvekkeellani, sieltä on paettava kun sininen savu leijuu alhaalta ylöspäin. Jos avaan yöllä oven, kun on kuuma, niin ei mene kuin hetki, kun jo taas haisee tupakka sisällä. Ettekö te stanan käryttäjät koskaan nuku??? Kannattaisi joskus kokeilla, miltä tuntuu hengittää ilman filtteriä.
Kissaihmisille ei kyllä ole varaa valittaa siitä että muut aiheuttavat riesaa. Tupakointi on pieni paha kissoihin verrattuna.
Minun kissani ovat sisäkissoja. Jos ulkoilutan niitä, ne ovat valjaissa ja syövät kosolti myyriä. Mutta horinasi meni nyt pahasti ohi aiheesta.
Onko ne myyrätkin valjaissa että valjaskissa saa ne kiinni?
Kissan saalistustapa on vaania paikoillaan ja hyökätä kun saalis on tarpeeksi lähellä. Ei se niitä myyriä mitenkään jahtaamalla pyydystä, koirat jahtaa ja juoksee saaliin perässä, kissat tekee lyhyitä pyrähdyksiä, mitä fleksin hihna ei estä.
Munkin kissa on saanut myyriä kiinni valjaissa. En ole tuo jolta alunperin kysyit.
Ihan sama vaikka kaikki röökaajat kuolis keuhkosyöpään kunhan hankkivat tautinsa jossain muualla kuin meidän taloyhtiössä. Tupakka-aski sais mun puolesta maksaa vaikka tuplasti sen mitä nyt, jos se karsisi käyttäjiä.
Meidän talossa on paljon tupakoitsijoita. Nyt isännöitsijä on hakenut kieltoa parveketupakoinnille. Kohta sitten alkaa se ulkona ramppaaminen. Monet polttavat vielä myöhään illalla/yöllä. Mieluummin saisivat polttaa parvekkeillaan, kun alkaa rapussa ravaamaan. Ei ole parvekkeella kessuttelu koskaan häirinnyt.
Meillä kiellettiin parvekeketupakointi ja nyt sitten öisin kälätetään pihan tupakkapaikalla niin että kortteli kaikuu ja ajellaan hissillä.
Taas kerran olen iloinen siitä että muutimme pois kerrostalosta.