Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvasin aikanaan lapseni kiukutteluja ja raivokohtauksia videonauhalle. Rippijuhlissaan laitoin nauhan pyörimään kaikkien katseltavaksi

Vierailija
29.06.2019 |

Lapsi järjesti aikanaan vaikealla käytöksellään minulle miltei hermoromahduksen. Aloin nauhoitaman videokameralla näitä hänen kiukkutempauksiaan ja kun tuli rippijuhlien aika, kaikki saivat nähdä tämän isoksi kasvaneen pikkumiehen käytöksen. Olipa poika vaikean näköinen ja poistui paikalta. Nyt on puntit tasan

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että hieman ennen kun näin tämän aloituksen, mietin juuri, että soittaisinko äidilleni, ja kertoisin, että hän aiheutti mulle pahan olon lapsena ja että ei se vielä niin mitään, mutta että syyttäisinkö soittaessani myös siitä, että hän opetti minut kuvittelemaan, että jos joku aiheuttaa minussa pahan olon, niin syy on itseni. Mutta sitten ajattelin, että no se k*sipääpaska tupeaa taas selittämään, että mä aiheutin nyyyyyh nyyyyyh hänelle aikuiselle pahan olon 😂 Aivan kuin näissä olisi mitään samaa 😂😂😂 Aikuinenhan on itse vastuussa tunteistaan, lapsi ei!

t.kristallikissa

...ja sitten täällä on tällainen just äidin kaltainen idi.ootti valittamassa. Voi että tuollaisilla p*llutelineillä on vaikeaa. Sille voisi vain nauraa, elleivät tekisi lastensa elämästä vielä vaikeampaa :/

Sama

Vierailija
22/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun teillä on puntit tasan, kun nolasit itsesi koko lähisuvun kesken 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit vaipan vaihdot.

Ja sinä yhdyssanat!

Tollo!

Vierailija
24/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 / 5

ei edes mitään yritystä tehdä premissi uskottavaksi, miksi vaivaudut edes kirjoittamaan?

Vierailija
25/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä ihan sairas? Sun ei ois koskaan pitäny saada sitä lasta!

Vierailija
26/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin ap:n poika on kasvanut isoksi. Vielä kun ap tulisi täysikasvuiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi