Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvasin aikanaan lapseni kiukutteluja ja raivokohtauksia videonauhalle. Rippijuhlissaan laitoin nauhan pyörimään kaikkien katseltavaksi

Vierailija
29.06.2019 |

Lapsi järjesti aikanaan vaikealla käytöksellään minulle miltei hermoromahduksen. Aloin nauhoitaman videokameralla näitä hänen kiukkutempauksiaan ja kun tuli rippijuhlien aika, kaikki saivat nähdä tämän isoksi kasvaneen pikkumiehen käytöksen. Olipa poika vaikean näköinen ja poistui paikalta. Nyt on puntit tasan

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

&porvoon trollauksen.

Vierailija
2/26 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko huono trolli tai sitten olet todella huono ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess!😂👍

Vierailija
4/26 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/26 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kosto.

Vierailija
6/26 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit edes synnytysvideon näyttänyt ja kuvannut kuinka pahasti lapsi kehtasikin repiä värkin!

Vierailija
7/26 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun äitini olisi voinut tehdä jotain yhtä idioottimaista.

Nykyään ei olla väleissä ollenkaan.

Eikä hän ymmärrä miksi.

Vierailija
8/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä koskaan harmita se, ettei tullut nauhoitettua synnytystä? Sitä olisi kiva soittaa teineille, kun ovat hankalia :D. Kuulisivat, miten ovat pistäneet äitinsä kärsimään...

Vierailija
9/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut hauska juttu, tämä oli ilkeä. 

Vierailija
10/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ilkeitä vanhempia on. Olen ollut todistamassa.

Vierailija
11/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lastaan vahingoittaa fyysisesti tai henkisesti, niin rakkaintaan ja omintaan vahingoittaa. Sitä ei tahdo käsittää, miksi.

Vierailija
12/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit vaipan vaihdot.

Vierailija
13/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän raivokohtausten videoinnin näyttäminen kerro enemmän vanhemmasta kuin jälkikasvusta. Paska vanhempi saa paskoja lapsia eli kasvatustaidot nolla niin tuollaista tulee. 

Vierailija
14/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tuli lapselle paha olo ja siksi hän raivosi ja kiukkusi. Etkö todellakaan äitinä tajunnut, että sulle EI VOI TULLA paha olo LAPSESTASI, vaan käsittelemättömistä asioistasi, joita lapsesi sinussa nostatti? Potkitko myös lyhtypylväitä, koska ne ovat joskus tiellä? Ihan tahallaan asettuivat tiellesi, niinhän?

En usko hetkeäkään, että ap teki näin, saati että kuvasi yhtään mitään, ja jos olisit näyttänyt pätkänkään tilanteesta, kaikki myötätunto olisi suuntautunut lapseesi juhlissa. Mutta onhan se nyt kivaa fantasioida tuollaisesta, kun on NIIN tyhmä, ettei ole edelleenkään käsittänyt, että olet sairas, jos LAPSESI kiukutti sinua! Ja aiheutti muka pahan olon SULLE! Mieti, että olet tehnyt lapsellesi saman olemallaolollasi ja ehkä jopa tuhonnut hänen elämänsä.

t.kristallikissa

Vierailija
15/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän raivokohtausten videoinnin näyttäminen kerro enemmän vanhemmasta kuin jälkikasvusta. Paska vanhempi saa paskoja lapsia eli kasvatustaidot nolla niin tuollaista tulee. 

Joo, lapsi tarvitsee raivokohtauksen kohdalla apua ja tukea. Usein nämä mammat kyllä antavatkin jotain apua, mutta täysin vaihtoehdottomasti vain yhdenlaista. Jos se ei lasta rauhoita, vanhempi suuttuu ja tarttuu ennemmin kameraan kuin miettii jotain toisenlaista tapaa.

Ja sitten vuosikausia hellitään ajatusta "vielä mä tän kostan!" - on saatettu siinä tilanteessa taaperolle uhkaillakin, että nyt jos et lopeta, näytän tän videon sun rippijuhlissasi!

Vierailija
16/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lastaan vahingoittaa fyysisesti tai henkisesti, niin rakkaintaan ja omintaan vahingoittaa. Sitä ei tahdo käsittää, miksi.

Niinpä. Mun äitini on just tällainen sairas sekopää, kuin ap, joka on sanonut minulle, että olen aiheuttanut pahaa oloa hänelle aina! Vai niin, katsokoot saatana vain peiliin itse. En ole aiheuttanut, sen sijaan HÄN on aiheuttanut mulle, ja pahasti. Lapsi ei koskaa ole syypää vanhemman pahaan oloon, joka muka tulee lapsesta, mutta aikuinen on aina syypää lapsen pahaan oloon, joka tulee aikuiselta. Kun aikuinen pahoittaa lapsen mielen, satuttaa loukkaa jne. Eikä mieti, miten saisi anteeksi.

t.kritallikissa

Vierailija
17/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, lapsi tarvitsee raivokohtauksen kohdalla apua ja tukea. Usein nämä mammat kyllä antavatkin jotain apua, mutta täysin vaihtoehdottomasti vain yhdenlaista. Jos se ei lasta rauhoita, vanhempi suuttuu ja tarttuu ennemmin kameraan kuin miettii jotain toisenlaista tapaa.

Ja sitten vuosikausia hellitään ajatusta "vielä mä tän kostan!" - on saatettu siinä tilanteessa taaperolle uhkaillakin, että nyt jos et lopeta, näytän tän videon sun rippijuhlissasi!

Mä olisin lapsena ajatellut, että näytä vain, saatana n k*sipää, jos ois sellaista uhannut. Sitten jokainen näkee, millainen k*sipää sä olet. Mutta ei. Nämähän varovat visusti, ettei kukaan saa tietää, millaisia p*ski aisia ovat.

t.kristallikissa

Vierailija
18/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti kosti mulle ja koko ajan läpi lapsuuden. Siksi sen ei ole tarvinnut koskaan esiintyä lapsellisesti mun edessä ja uhkailla kostolla. Se vaikutti aina kypsältä ja siltä, ettei välitä mun tunteistani paskaakaan. Sitten se kehtasi vielä selittää mulle, kun sanoin edellisen hänelle, että "ei minunkaan äitini sanonut, että rakastaa minua, mutta kyllä minä sen silti tiesin". Ahaa, k*sipää, ja miten tämä liittyy sinuun? Ei mitenkään. Mä en ainakaan hyväksy sellaista rakastamista, että aiheutetaan lapselle paha olla ja satutetaan lasta, ja se on rakkautta. Ei ole. Se on jotain, minkä MÄ VIELÄ kos tan.

t.kristallikissa

Vierailija
19/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän sairas olet. Kuvasitko myös hetken kun miehesi nai sinut raskaaksi?

Vierailija
20/26 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että hieman ennen kun näin tämän aloituksen, mietin juuri, että soittaisinko äidilleni, ja kertoisin, että hän aiheutti mulle pahan olon lapsena ja että ei se vielä niin mitään, mutta että syyttäisinkö soittaessani myös siitä, että hän opetti minut kuvittelemaan, että jos joku aiheuttaa minussa pahan olon, niin syy on itseni. Mutta sitten ajattelin, että no se k*sipääpaska tupeaa taas selittämään, että mä aiheutin nyyyyyh nyyyyyh hänelle aikuiselle pahan olon 😂 Aivan kuin näissä olisi mitään samaa 😂😂😂 Aikuinenhan on itse vastuussa tunteistaan, lapsi ei!

t.kristallikissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi