Minua ei kiinnosta seksi juuri ollenkaan t. Mies25
Läheisyydestä pidän, mutta en ole ikinä pitänyt alastonta ihmisvartaloa mitenkään seksikkäänä tai edes kiinnostavana...
Kiihotun ainoastaan fetissistäni (jota lienee turha mainita tässä) kuitenkin sekin on hyvin vähäistä joten saan tyydytettyä itseni täysin ilman tousta ihmistä ..
Kuitenkin läheisyydestä pidän ja kaipaisin parisuhdetta mutta onko tämä aivan mahdoton yhtälö?
Kommentit (8)
Olisi ihanaa olla suhteessa jossa ei tarvitsisi stressata seksistä. Mua ei seksi kiinnosta kuin todella harvoin, läheisyyttä alan karttaa suhteessa juuri siksi että miehet aina odottaa sitä seksiä. Mielelläni seurustelisin kuitenkin mutta enpä ole vielä kaltaiseesi mieheen törmännyt.
Jos olet muuten mukava ihminen, jonka seurassa viihtyy, niin ei ole ollenkaan mahdoton yhtälö.
On paljonkin ihmisiä, jotka pitävät läheisyydestä ja kaipaavat parisuhdetta, mutta seksi ei heitä joko kiinnosta tai se ei ole niin kovin tärkeää.
Asia toki kannattaa tuoda esille mahdollisimman varhaisessa vaiheessa, kun tapailee potentiaalista seurustelukumppania, niin ei tule hänelle sitten yllätyksenä.
Itse kuulunen kategoriaan vaihteleva/matala libido. Asun yksin, enkä koe kaipaavani mitenkään erityisen kovasti seksiä, mutta halauksia ja muuta parisuhteessa ollutta kaipaan. Se kun kumppani kietoo kädet ympärille ja siinä hetkessä "maailmassa on kaikki hyvin". Sama onnen tunne tulee myös kun lemmikki katsoo "rakastavasti" silmiin. Ihanaa. Ja monesti on mukavampaa esim. käydä jossain kun on kumppani. Yksin on tylsää matkustaa. Näitä asioita en nyt pääse kokemaan, kun elän yksin.
Toivon, että kohtaat sinulle sopivan kumppanin.
Onneksi et oo mun mies. Juuri odottelen tässä mekko päällä ilman pöksyjä, että mies tulisi töistä.. puuuuhhh...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et oo mun mies. Juuri odottelen tässä mekko päällä ilman pöksyjä, että mies tulisi töistä.. puuuuhhh...
yök, kiimainen elukka, bitch in heat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yök, kiimainen elukka, bitch in heat
Pikemminkin kiimainen palstakettu esittämässä naista.
Kuule kyllä seksiä halumattomia naisia on vaikka kuinka. Ei sulla hätää ole. Mutta jos roolit olisi toisin päin eli nainen etsii miestä joka ei välitä seksistä on todella isohaaste..