Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin tissiliivit pois!

Vierailija
29.06.2019 |

( • )( • )

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissis riippuu nilkoissa

Vierailija
2/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siirtynyt käyttämään ainoastaan urheilurintsikoita tai puuvillaisia kaarituettomia toppeja. Paljon mukavampi olla kuin ahdistavissa kaarituellisissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa voisi olla ilman. En edes urheiluliiveissä.

Tissini todellakin roikkuisi "nilkoissa" ja tukemattomuus ja rintojen vapaa liikuminen ei tee hyvää nänneilleni. Ne menevät rikki.

Vierailija
4/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Ne on nimittäin miehellä aika nolon näköiset.

Vierailija
5/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen siirtynyt käyttämään ainoastaan urheilurintsikoita tai puuvillaisia kaarituettomia toppeja. Paljon mukavampi olla kuin ahdistavissa kaarituellisissa. 

Ei ne kaarituetkaan ahdista jos on oikean kokoiset kupit eikä liian jäykkää materiaalia se itse kaari.

Vierailija
6/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun taas oli pakko laittaa, kun rinnat oli niin arat (pms). Yleensä en käytä, paitsi jos on joku virallinen tilaisuus esim työhaastattelu. Toistaiseksi ei roiku. 

Vierailija
7/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kaarituetkaan ahdista jos on oikean kokoiset kupit eikä liian jäykkää materiaalia se itse kaari.

Noinhan ne aina sanoo. Olen käynyt liiviliikkeessä mitattavana, ja ostin kahdet ahdistavat liivit, vaikka muka olivat oikean kokoiset. Ehkä olen vain yliherkkä.

Vierailija
8/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan ne aina sanoo. Olen käynyt liiviliikkeessä mitattavana, ja ostin kahdet ahdistavat liivit, vaikka muka olivat oikean kokoiset. Ehkä olen vain yliherkkä.

Niin, ”muka” oikean kokoiset. Eli väärän kokoiset. Ei liiviliikkeen mittaukset takaa oikeaa kokoa.

Vierailija
9/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitän aina pois kun tulen kotiin. Pidän liivejä vain kodin ulkopuolella liikkuessa. 

Vierailija
10/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pidän aina, yötä päivää. Niinpä rintani eivät roiku ollenkaan 51 ikävuodesta ja yhteensä 7 vuoden mittaisesta imettämisestä huolimatta ( 5 lasta).

Vierailija
11/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heitän aina pois kun tulen kotiin. Pidän liivejä vain kodin ulkopuolella liikkuessa. 

Aika kalliiksi tulee jatkuva poisheittäminen. Kai sentään kierrätät ne?

Vierailija
12/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin pois heittäminen ei ole sama asia kuin roskiin heittäminen. 

Vierailija
13/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin pois heittäminen ei ole sama asia kuin roskiin heittäminen. 

*facepalm*

Vierailija
14/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ”muka” oikean kokoiset. Eli väärän kokoiset. Ei liiviliikkeen mittaukset takaa oikeaa kokoa.

Kaikki luulee että liivilikkeen myyjät on jotain tissinkokojumalia joiden mittaustulos EI VOI olla väärä. Hah, mullekin on koitettu myydä useamman kerran väärää kokoa, liian pientä kuppia liian isolla ympärysmitalla kun ei ole hyllystä löytynyt oikeaa kokoa.

Vierailija
15/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia tai ei ole totta.

Vierailija
16/18 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpäs ,rakastan niitä

Vierailija
17/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sillä oikeastaan ole väliä, onko jossain olemassa minulle hyviä kaarituellisia. Preferoin urheiluliivejä tms. ja aion pysytellä niissä vastaisuudessakin. En vain pidä kaarituellisista rintsikoista.

2/7

Vierailija
18/18 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

| • •|

// \\

// \\

| | | |

(•) (•)

||----------||

|| ||

|| ||

Tässä taitaa olla realistinen kuva ilman tisuliivejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän