Miksi mä olen saanut aina ihan paskat miehet?
Aion kyllä tehdä kaiken mahdollisen kiusan entiselle miehelleni.
Kommentit (8)
Niin makaa kuin petaa.
Ja sen verran tasoteoriaa että ehkä et vain ole paremmille miehille riittävän hyvä. Tämä voi tarkoittaa että rumana et saa komeita tai kauniina mutta vmäisenä et saa mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Niin makaa kuin petaa.
Ja sen verran tasoteoriaa että ehkä et vain ole paremmille miehille riittävän hyvä. Tämä voi tarkoittaa että rumana et saa komeita tai kauniina mutta vmäisenä et saa mukavia.
Niin, tiedän etten saa komeita ja rikkaita miehiä. Siksi kai tuon ruman ja köyhän huolinkin.
Luonto yrittää opettaa sinua katsomaan sisäänpäin ja löytämään omat kipupisteet jotta muuttuisit paremmaksi ihmiseksi. Sitten löydät paremmat miehetkin.
Kyllä mä olen itse valinnut miehen, jonka kanssa menin naimisiin. Toiko sulle joku ovelle ja sanoi, että ole hyvä pidä tää?
Eiköhän rima oo ollukkin korkealla.. Rima on vaan laitettu mittaamaan ihan vääriä asioita.
Tämä on se ratkaiseva ero. Miten kantaa vastuun omista valinnoistaan. Eli ei vain odota, että saa vaan miettii mitä itse voi tehdä. Koskee koko elämää
Nyt kannattaa käyttää logiikkaa: kavereistasi, sukulaisistasi, työkavereistasi voit päätellä, että kaikki miehet eivät ole paskoja (Eivät todellakaan. Suurin osa miehistä on tavallisia, mukavia ihmisiä, ihan niinkuin naisistakin). Miten sinulle sitten sattuukin vain k-päitä?
Ainoa muuttumaton tekijä olet sinä itse. Jostakin syystä sinä valitset joukosta, josta n. 90 prosenttia on mukavia, ne, jotka eivät sitä ole.
Joko valintakriteerisi ovat vääriä (pinnallisia?) tai ehkä alitajuisesti etsitkin vääränlaisia miehiä: haluat rangaista itseäsi, et usko että ansaitset hyviä asioita tai ehkä haluat jonkun, jonka voit "korjata"?
Voi myös toki olla, että olet sillä tavalla rikkinäinen, ettet ehkä tunnista varoitusmerkkejä tai jopa vedät puoleesi ikäviä ihmisiä. Mahdollisesti elämäntapojesi takia olet paljon ympäristössä, joihin ajautuu ongelma-tapauksia.
Tai ehkä odotat parisuhteelta ja ihmisiltä liikaa ja siksi aina petyt? Ihmiset ovat inhimillisiä: erehtyväisiä ja epätäydellisiä. Parisuhteet eivät ole ihania koko ajan. On huonoja päiviä, huonoja kausia. Parisuhdetta pitää ylläpitää ja se kasvaa ja muuttuu, kuten siinä olevat ihmisetkin.
Suosittelen itsetutkiskelua, oman arvomaailman mietiskelyä. Ehkä jopa terapiaa.
Olisi hyvä pitää taukoa seurustelusta ja miettiä näitä juttuja.
Miten niin saanut? Saako niitä miehiä jostain arvonnasta vai?
Ehei, sinä itse teet ne valintasi. Rimaa korkeammalle, ei joka körilästä tarvi ottaa, joka vihreää valoa näyttää. Hiljalleen tutustuu ja katsoo, mikä on. Ja kuten sanoin, korota vähän laatuvaatimuksia :)