Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keppra epilepsialääke, millaisia haittavaikutuksia ollut?

Vierailija
28.06.2019 |

Levetiracetam 500mg 2xpäivässä on annos. Millaisia haittavaikutuksia teillä on ollut?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia,eikä myöskään uusia kohtauksia.Hyvä näin !!

Vierailija
2/81 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin alussa ruokahaluttomuutta, unettomuutta ja käsien tärinää, tasoittuivat kyllä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse enää pelätä kohtausta vaikka yksin kotona tai että kaatuu kadulla ja lyö päänsä.

Vierailija
4/81 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittavaikutuksia. Itsellä paljon suurempi annostus.

Vierailija
5/81 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupla-annos, enkä ole huomannut sivuvaikutuksia.

Vierailija
6/81 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/81 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepäse: nopea tie dementiaan, ei huomaa mitään, mitä ympärillä tapahtuu:-(

Vierailija
9/81 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla Keppra + Lamictal, pojalla Keppra

Ei merkittäviä sivuvaikutuksia.

Yhdellä kaverilla aivoleikkauksen jälkeen varmistuksena Keppra aiheutti ilkeät aistivääristymät.

Vierailija
10/81 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt Keppraa jo 19v, välillä vaihdettiin hetkeksi Neurotol slow koska olin raskaana. Pahimmat sivuoireet on ruokahaluttomuus ja kepprage, perusvire on kiukkuinen ja äreä. Huomasin erityisen selvästi tuon keppragen kun söin hetken Neurotolia ja palasin Keppraan. Ikävät sivuoireet muttei mitään verrattuna esim Trileptaliin joka väsytti niin että nukuin pari vuotta. Kohtaukset jäi Keppralla pois, en siis aio vaihtaa vaikka sivuvaikutukset on mitä on. Mulla on sama annos kuin ap:lla, 500mgx2.

Vierailija
11/81 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt Keppraa jo 19v, välillä vaihdettiin hetkeksi Neurotol slow koska olin raskaana. Pahimmat sivuoireet on ruokahaluttomuus ja kepprage, perusvire on kiukkuinen ja äreä. Huomasin erityisen selvästi tuon keppragen kun söin hetken Neurotolia ja palasin Keppraan. Ikävät sivuoireet muttei mitään verrattuna esim Trileptaliin joka väsytti niin että nukuin pari vuotta. Kohtaukset jäi Keppralla pois, en siis aio vaihtaa vaikka sivuvaikutukset on mitä on. Mulla on sama annos kuin ap:lla, 500mgx2.

järkyttävää:-(

Vierailija
12/81 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Keppra annoksella 750mg x 2. Alussa oli unettomuutta, maniaa, ruokahaluttomuutta ja käsien tärinää, mutta tasoittui ajan myötä. Kohtaukset on pysyneet poissa mikä on tärkeintä :-)

Ennen oli Trileptal, mutta se laski natriumarvot niin alas, että se jo itsessään lisäsi kohtausriskiä. Keppran kanssa tätä ongelmaa ei ole, sopii ainakin mulle hyvin. En vaihda

Vierailija
13/81 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Keppra annoksella 750mg x 2. Alussa oli unettomuutta, maniaa, ruokahaluttomuutta ja käsien tärinää, mutta tasoittui ajan myötä. Kohtaukset on pysyneet poissa mikä on tärkeintä :-)

Ennen oli Trileptal, mutta se laski natriumarvot niin alas, että se jo itsessään lisäsi kohtausriskiä. Keppran kanssa tätä ongelmaa ei ole, sopii ainakin mulle hyvin. En vaihda

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/11/19/laakkeet-kaatavat-vanhuksia

eikö siinä ole alumiiniakin?

Vierailija
14/81 |
11.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muinaismuija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepäse: nopea tie dementiaan, ei huomaa mitään, mitä ympärillä tapahtuu:-(

https://yle.fi/uutiset/3-10421446

hyvä ratkaisu, kokeilkaa!

Vierailija
15/81 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muinaismuija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/11/19/laakkeet-kaatavat-vanhuksia

eikö siinä ole alumiiniakin?

makrogolia ei kannattaisi niellä. Se on samaa ainetta kuin PEG, siis lentokoneen siipien jäätämiseen käytettävää ainetta. Eikä sitä saisi olla yhtään täytetaineena, kun on hyväksyneet sen "vain" kuoriaineksena. Millä perusteilla, voi vaan ihmetellä, kun se kerää nestettä eikä sitä juotua riitä muualle kuin suolistoon:-(

https://fi.glosbe.com/fi/fr/Polyetyleeniglykoli

Vierailija
16/81 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.who.int/water_sanitation_health/dwq/chemicals/aldicarb.pdf

Kannattaa tulostaa tuo talteen

---ja opetella se varmuuden vuoksi hyvin.

Vierailija
17/81 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko edellisessä mitään uutta kenellekään?

Vierailija
18/81 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muinaismuija kirjoitti:

https://www.who.int/water_sanitation_health/dwq/chemicals/aldicarb.pdf

Kannattaa tulostaa tuo talteen

---ja opetella se varmuuden vuoksi hyvin.

"Aldicarb is a systemic carbamate insecticide used to control nematodes in soil and

insects and mites on a wide variety of crops, including citrus fruits, grain, peanuts,

potatoes, soy beans, sugar-beet and tobacco.

1.4 Environmental fate

Aldicarb is oxidized by microorganisms in soil to the sulfoxide and sulfone

(Lightfoot

& Thorne, 1987); its degradation half-life ranges from a few days to more than 2

months.

Aldicarb and its degradation products are generally mobile in soil; leaching is most extensive in soils with a low organic matter content

(Cohen et al., 1984; US EPA, 1988).

Aldicarb is very persistent in groundwaters, particularly those that are acidic; the halflife for degradation to non-toxic products ranges from a few weeks to as long as several years (US EPA, 1984).

The primary mode of degradation is chemical hydrolysis, although there may also be some microbial decay in shallow groundwater

(Jones, 1986)."

Ja kaikki nuo siis varauksella tai luomuversiona, eikö? Eikä puuvillasellua mihinkään!

Vierailija
19/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusannos on ollut monta kuukautta liian korkea. Puoletkin olisi riittänyt niin ei olisi niin voimattomaksi mennyt. Miksi yleensä aloitetaan, tutkimatta mitenkään?

Vierailija
20/81 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko syönyt lisänä B6-vitamiinia? Meillä auttoi lapsen Keppran aiheuttamaan aggressiivisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi