Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen soittanut tänään naapuriin kahdesti poliisit ja tehnyt elsun.

Vierailija
28.06.2019 |

Koko viikon siellä on koirat pitäneet omaa elämäänsä 8-9 tuntia per päivä.

Yksi haukkuu tauotta ja pyrkii ikkunasta ja ovesta ulos, sen tumpsahtelut kuulee ja raapimisen.

Toinen koira taas osallistuu ulvomisellaan.

Eilen nainen tuli töistä lähempänä yhtä toista ja päästi koirat asukaspihalleen tarpeilleen. Koirat kun huomas mut, järjetön haukkuminen ja aidan läpi väkisin pyrkiminen. Kamala tilanne. Sitten se raahas ne niskavilloista kaksin käsin sisään, kun ei komentaminen auttanut.

Jututin sitten tätä naista, että koirat ovat olleet entistä hurjempia metelöinnissään. Eikö olisi mitään vaihtoehtoa? esim joku tuttu piipahtaisi katsomassa koiria, ulkoiluttamassa... Tai joku joka osaa koiria käsitellä.

Ei ole varaa sellaisiin, mutta voitko sä, kun kotona tunnut nyt olevan? En voi. Mä ensinnäkin pelkään näitä koiria, kun ne on aina hampaat irvessä ja niska kaarella, kun kohdataan. Enkä ole koskaan koiria hoitanut tai ollut.

Sitten se rupes kettuilemaan, niin kyllähän niitä selityksiä tulee, kun apua pyydetään. Ihme porukkaa, kun jengi vaan valittaa ja valittaa kaikesta, eikä sitten auttaa voi!

Tää tilannehan ei ole uusi. Noi koirat on elämäänsä pitäneet muutaman vuoden aina kun ovat yksin (ne on lukittu eri huoneisiin). Heidän kotitilanteensa on uusi, siellä ei ole enää seuraa päivisin.

Tänään on juteltiin muiden naapureiden kanssa, ettei tuo tilanne voi jatkua. Joten mä sitten soitin valvovalle eläinlääkärille. Hän oli tietoinen kys osoitteesta. Muitakin on siis ilmoittanut. Poliisiillekin soitin, kun tuo eläinlääkäri suositteli. Toisella kertaa tulivat ja huoltomiehen avustuksella veivät koirat pois.

Nyt voi nauttia illasta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä! Just oikein toimittu!

Ja vaikka oisit mikä koira ekspertti, ei tuollaisten koiria ruveta hoitamaan. Mitä sitten jos vaikka muuttaisit pois?

Pisteet sulle! Nauti illastasi.

Vierailija
2/3 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä! Just oikein toimittu!

Ja vaikka oisit mikä koira ekspertti, ei tuollaisten koiria ruveta hoitamaan. Mitä sitten jos vaikka muuttaisit pois?

Pisteet sulle! Nauti illastasi.

Kiitos! :) Mä olen hirveen tyytyväisenä täällä pihalla nyt istuskellut. Yksi toinen naapuri äsken huuteli, että mitä on tapahtunut? Miksi on hiljasta?

Saas nähdä kun tuo tyyppi tulee töistä, että onko kolmas maailmansota viritteillä. Olkoot.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole Provo,on koirien asiat olleet todella huonosti.. Poliisit&eläinsuojelu eivät vie koiria pois helpoin perustein. T:kokemusta on