Mikä on halvin puhelinliittymä? Paljonko sinä maksat kuussa?
Tietenkin rajattomat puhelut, netti ja muu. Mulla nyt 22 e. Saako halvemmalla mistään vai onko tuo halvin? On Elisalta.
Kommentit (71)
Saunalahden latausliittymä. Ei kk-maksuja ja puhelut & tekstarit käytön mukaan. Rajattomat olis meidän käytöllä törkyhintaisia. Miehellä ja lapsella on tuon lisäksi etananetti, 5 tai 6€/kk. Itse käytän nettiä työnantajan liittymällä. Kotona sitten nopeampi wifi.
Puheluihin muutama euro per lätty per kk.
Henk.koht. puhelinliittymä on nyt sen 18 e/kk. Jos haluaa saada vähän edullisemmat liittymät, niin kannattaa vaikka kilpailuttaa myyntipisteellä isommassa marketissa tai kauppakeskuksessa. Sen kun vain marssii kilpailevan operaattorin ständille tai kauppaan ja kysyy hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
DNA Nopea 4G Rajaton Plus
Rajaton netti 150 Mbit/s
EU data 10 Gt/kk
Rajaton Puhelut ja SMS
28,90 €/kk/12 kk
Jatkossa 34,90 €/kk
Ei määräaikaa
Avausmaksu 3,90 €"
Tuo on nyt DNAn hinta. Miten olette saaneet tuollaisen rajaton + rajaton- diilin mukamas alle kahdellakympillä?
Netissä on kaikkein kalleimmat hinnat. Alle kahdenkympin diilejä saa puhelinmyynnistä (tiedän, ne soitot ovat ärsyttäviä mutta jos tahdot vastata saat ainakin halvimman hinnan) sekä menemällä operaattorin liikkeeseen.
Liittymien puhelinmyynti on kielletty. Paitsi firmalta jolta liittymä jo on ja miksi ihmeessä kauppaisi halvemaa liittymää:)
Moi 18€/kk, puhelut ja viestit whatsappin kautta ilmaisia paitsi multimediaviestit.
Onko kuuluvuusalueissa enää eroavaisuutta? Halvin olisi nyt telialla. Dna ja saunalahti samoissa.
Perus rajaton hakusessa.
itsellä käytössä dna:n prepaid 25e/kk, rajaton 4g netti, rajattomat puhelut/viestit
Kuussa maksoin 16,90 mutta täällä Marsissa kaikki on ilmaista.
Elämä on ihanaa. Joskus vaan pitää antaa pyllyä marsilaisille.
Jos haluatte parhaan tarjouksen niin kilpailijalta kuin omalta operaattoriltanne niin menkää juttelemaan ostareissa yms oleviin kojuihin missä kilpailija markkinoi liittymiään. Tyyppi kyselee tarpeesi ja tekee tarjouksen joka on aina parempi kuin jos menet katselemaan sen kilpailijan nettihintoja. Osta liittymä. Ennenkuin ehdit kotiin ottaa yhteyttä oma operaattorisi tyyliin "olemme huomanneet että aiot vaihtaa liittymä, haluaisimme vielä keskustella voisimmeko tarjota teille sopivaa liittymää blablabla" ja saat takuuvarmasti vaikka nykyisenkin liittymäsi paljon edullisemmalla hinnalla kun vain pysyt asiakkaana.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte parhaan tarjouksen niin kilpailijalta kuin omalta operaattoriltanne niin menkää juttelemaan ostareissa yms oleviin kojuihin missä kilpailija markkinoi liittymiään. Tyyppi kyselee tarpeesi ja tekee tarjouksen joka on aina parempi kuin jos menet katselemaan sen kilpailijan nettihintoja. Osta liittymä. Ennenkuin ehdit kotiin ottaa yhteyttä oma operaattorisi tyyliin "olemme huomanneet että aiot vaihtaa liittymä, haluaisimme vielä keskustella voisimmeko tarjota teille sopivaa liittymää blablabla" ja saat takuuvarmasti vaikka nykyisenkin liittymäsi paljon edullisemmalla hinnalla kun vain pysyt asiakkaana.
Niin. Mutta tylsintä tässä kaikessa on tämä show. Eli jos tai kun itse menin Elisan myymälään kysymään, etä millä hinnalla tarjoavat liittymälle jatkoa niin hinta ei juuri eroa siitä mitä juuri nyt maksan. -Ja tiedän maksavani oikeasti liikaa, koska määräaikainen puhelinpaketti tarjous päättyi juuri ja hinta pomppasi parisakympstä lähemmäksi kolmea. (Kyllä olisi pitänyt vaihtaa liittymää jo aiemmin).
Olen 99% varma, että nyt kun marssin tekemään kenelle hyvänsä uuden sopparin, niin sopparin sopimisen jälkeen ensimmäinen viesti, minkä saan on Elisalta joka tarjoaa mulle uutta liittymää, joka on takuulla edullisempi kuin se, joka minulle luvattiin silloin kun kävin kysymässä tarjousta liitymäni jatkamisesta. - Kuka vielä vväiää, että kanta-asiakkuus olisi aina palkisevaa?
Mulla 17.90. Saunalahti. Rajaton ja 200m.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 17.90. Saunalahti. Rajaton ja 200m.
Tätä luokkaa taitavat hinnat olla, vai onko joku saanut huipputarjouksen?
Elisa huoleton jotain 17 e luokkaa. Vuoden tarjous.
Aiemmin sama liittymä oli 2v 9.90 e.
Ei ole varaa netilliseen puhelinliittymään.
Elisa kiskoo korttelikuidusta 33 e kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa netilliseen puhelinliittymään.
Elisa kiskoo korttelikuidusta 33 e kuussa.
Eikö sossu maksa kuten mat*illekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mutta tylsintä tässä kaikessa on tämä show. Eli jos tai kun itse menin Elisan myymälään kysymään, etä millä hinnalla tarjoavat liittymälle jatkoa niin hinta ei juuri eroa siitä mitä juuri nyt maksan. -Ja tiedän maksavani oikeasti liikaa, koska määräaikainen puhelinpaketti tarjous päättyi juuri ja hinta pomppasi parisakympstä lähemmäksi kolmea. (Kyllä olisi pitänyt vaihtaa liittymää jo aiemmin).
Olen 99% varma, että nyt kun marssin tekemään kenelle hyvänsä uuden sopparin, niin sopparin sopimisen jälkeen ensimmäinen viesti, minkä saan on Elisalta joka tarjoaa mulle uutta liittymää, joka on takuulla edullisempi kuin se, joka minulle luvattiin silloin kun kävin kysymässä tarjousta liitymäni jatkamisesta. - Kuka vielä vväiää, että kanta-asiakkuus olisi aina palkisevaa?
Sama kokemus. Ehkä asiakaspalvelijoilla myymälässä ei ole valtuuksia räätälöidä tarjouksia?
30-50cent per kuukausi .
latausliittymä.
Otin Elisalta liittymän, 17.90 €/kk. Tuohon sisältyy siis 200M rajaton 4G-netti sekä puhelut ja tekstarit. Taisi olla 24 kk tuo etuhinta voimassa, sen jälkeen täytyy taas kilpailuttaa. Antoivat myös 30 € S-ryhmän lahjakortin tuohon kaupan päälle.
liittymää vaihtamalla saa edullisimman tarjouksen entiseltä operaattorilta ehkä?