Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä Helsingin Sanomat! Hienoa!

Vierailija
26.05.2006 |

Tämän päivän Hesarissa juttu bikineistä. Ja bikinimallina tavallisen kokoinen nainen, reheväkin eikä mikään tavanomainen riisitikku. Upeaa! Ehkä toivoa ei ole vielä menetetty ja me naisetkin pääsemme eroon sairaalloista laihuuden ihannoinnista eroon! Eläköön naiseus!!!!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten eri asia, onko tuollainen hyvännäköistä vai ei, omasta mielestäni tukevuus on aika karsean näköistä. Aina kauhistellaan tätä nykyistä laihaa kauneusihannetta, ja miten ruokkii anoreksiaa ym, mutta toisaalta ei tällainenkaan tukevuuden suosiminen ole tervettä! Kyllä ihminen voi olla normaalipainoinen, mutta silti hoikka!

Vierailija
22/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sitten on teidän mielestä normaali??? Siis oikeasti. Itse näytän aivan samalta kuin kuvan malli ja koko on kyllä enemmänkin 40/L. Joo, muutama kilo on liikaa , paino 71kg ja pituus 171. Mutta en silti koe itseäni miksikään valtavan kokoiseksi, minkäs teet kun on rintoja ja reisiä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nykyään on niin valtavasti ylipainoisia ihmisiä ja ylipainon aiheuttamia elintasosairauksia, että mielestäni mallien tulisi olla esimerkillisesti mielummin ennemmin hieman liian hoikkia kuin " siinä rajoilla" ovatko normaalipainoisia vai ylipainoisia.

Vierailija
24/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on vielä hoikka, mutta ei mikään laiha.

Vierailija
25/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitenkään vatsakas tai mitään. Ero " tavalliseen" malllin lienee, siinä, että ei ollut kiinteä, vaan vartalossa oli löysää. Uskoisin, että malli oli ihan normaalipainoinen, mutta ei kiinteäksi treenattu.

Vierailija
26/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsotte sen naisen vatsan seutua ja jalkoja, huomaatte, että se on itse asiassa juuri normaalikokoinen. Ehkä hieman tukevamman puolella. Sillä oli isot rinnat, mikä teki siitä tukevan oloisen. Veikkaan, että kyseinen nainen käyttää 38 nron alaosia. Mutta koska nykymallit on järestään kokoa 32, mahd. 34 (!), normaali nainen näyttää meistä lehdessä lihavalta! SIKSI tarvitaan näitä " XL" -mallejakin, ja ihan esittelemään normivaatteita.

Mä olen henkkoht kyllästynyt miettimään vaatekatalogeissa yms, että miltähän tuokin vaate mun päällä sitten oikeasti näyttäisi. Niin, ja olen pieni ja siro: kokoa S, alaosissa 36, yläosissa 34. :/

Se H&M:n malli oli muuten ällöttävä.

Vierailija
27/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että hesarin bikinimalli on normaalipanoinen tavallisen näköinen nainen, bmi varmaan lähempänä 25 kuin 20 ja ikä lähempänä 30 kuin 20. Vartalotyyppi sopusuhtainen, mutta aika rintava. Reisissä ja vyötäröllä inhimillistä pulleutta. Ja bikinit sellaisia, että tavallinen perheenäitikin voisi kuvitella niitä käyttävänsä, ei siis ihan nirunarumallia.

Hassua miten tavallinen nainen uimapukumallina tosiaan kiinnittää huomion. Luen Kodin kuvalehteä ja siinähän on myös tavallisia naisia muotijuttujen kuvissa ja siksi silmä on tottunut taviksiin. Muistan miten joskus Vauva-lehteä lukiessa tuli paha mieli kun itse olin aivan turvoksissa ja raskaan aolevat mallit olivat pallomahaa lukuunottamatta mallin mitoissa.

Vierailija
28/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvähän se on, että kaikenkokoiset vaatteita esittää, mutta jos tuonkokoisen jossain kaupassa tai rannalla näen, niin kyllä häntä tukevana pidän. Eikä vartalonkuvani ole mitenkään vääristynyt, itse olen aina ollut hoikka lapsesta lähtien, ja tottunut näkemään hoikan ihmisen peilissä, en ole vartalonkuvaani muovannut minkään mallien mukaan vaan ihan peilin mukaan.

Vierailija
29/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea oli tuo nainen, tietäisikö joku nimen ?

-mies

Vierailija:

Tämän päivän Hesarissa juttu bikineistä. Ja bikinimallina tavallisen kokoinen nainen, reheväkin eikä mikään tavanomainen riisitikku. Upeaa! Ehkä toivoa ei ole vielä menetetty ja me naisetkin pääsemme eroon sairaalloista laihuuden ihannoinnista eroon! Eläköön naiseus!!!!

Vierailija
30/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta alipaino-normaalipaino-ylipaino on ihan virallisesti määritelty, siitä on turha kenenkään kiistellä. Normaalipainoinen on henkilö, jonka painoindeksi on 20 ja 25 välillä. Minä 178-senttisenä ihmisenä olen siis normalipainoinen painaessani 66-79 kiloa. Painan normaalisti noin 71 ja voisin kuvitella, että 79-kiloisena näyttäisin jo aika tuhdilta - mutta edelleenkin olisin normaalipainoinen. Sen sijaan missit ja mallit ovat järjestään alipainoisia.

Vierailija
31/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen näköistä katseltavaa heti aamusta. Hoikat ihmiset on kauniita, lihavat allöttöviä.

Vierailija
32/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siihen kyllä löytyy apua, jos vain haluaa! Kuvan nainen ei todellakaan ole lihava, jos hänet sellaisena näet, on naiseutesi jo hukassa :-(

Vierailija
33/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää näitä. myös tänne kotiin.

Vierailija
34/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä luukasa ja tuollainen vaikuttaa kyllä meikäläisen ostohaluihin ihan OIKEASTI. Tulee ahdistava olo kun katsoo sitä mainosta.

Vierailija
35/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta siihen kyllä löytyy apua, jos vain haluaa! Kuvan nainen ei todellakaan ole lihava, jos hänet sellaisena näet, on naiseutesi jo hukassa :-(

Hoikka tosin olen, onneksi. Hesarin malli ei ollut normaalipainoinen, vaan xl-malli. Mun silmiin liian pullea.

Ja naiseus ei ole mulla kadoksissa. Tunnen olevani nainen, ja näytän naiselta. Mä epäilen että kalikka tais kalahtaa siellä suunnalla, mene laihduttamaan ja ehkä sinäkin tulet onnelliseksi ja tiedät mitä olla todellinen hyvännäköinen nainen.

Vierailija
36/36 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kun ei edusta tuota kokoa 34.