Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko jonkun vitamiinin puutos oireilla oksetuksena?

Huolissaan vain
28.06.2019 |

Vai liittyykö kiertoon jotenkin? Suunnilleen ovulaation ajoista lähtien on ollut tosi huono olo heti kun olen esim kantanut vesiämpärejä puutarhassa. Fyysisestä rasituksesta.

Ovulaation aikoihin oli myös välivuotoa pari päivää.

Ennen kun joku ehdottaa raskautta, niin ei ole kovin mahdollinen. Mieheni on steriloitu 6v sitten.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi esim. raudan puute.

Vierailija
2/9 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mielenkiintoista sillä minulla on alentuneet ferritiinitasot, mutta vetelen rautaa purkista ja syön nokkosta ja lihaa. Viime mittauksessa oli yli 20 vaikka oli taas vähän laskenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepelvaltimotauti se siellä oireilee...

Vierailija
4/9 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolissaanko vain kirjoitti:

Okei. Mielenkiintoista sillä minulla on alentuneet ferritiinitasot, mutta vetelen rautaa purkista ja syön nokkosta ja lihaa. Viime mittauksessa oli yli 20 vaikka oli taas vähän laskenut.

Onpa heikot lukemat. No se rauta mitä syöt purkista on tehotonta ja turhaa. Pitää pohtia lääkärissä.

Vierailija
5/9 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olleet jo vuosia. Hitaasti saan nostettua ja kertaalleen oli jo melkein 30, mutta sitten tipahti taas.

Aika harva rautavalmiste sopii vatsalleni. Ruoan kautta söisin raudan mieluiten, mutta liha ja maksa joista sitä saisi reilummin nostavat myös kolesterolia. Nokkosta käytän kesäisin ja vähän talvellakin. Pinaatti ei juuri rautaan vaikuta vaikka niin luullaan.

En ole luovuttanut verta enää vuosiin ja menkat on nykyään melko niukat.

Minulla ei tietääkseni ole suolistotauteja eikä keliakiaa. En keksi miksi rauta ei tunnu imeytyvän.

Vierailija
6/9 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obsidania syön nyt rautavalmisteena.

Saa vinkata parempaa

Vierailija
7/9 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floravital

Vierailija
8/9 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös B-12 vitamiinin puutosta, nimittäin siinä tuo mahdollisena oireena.  Varsinkin jos/ kun oot vegaani.

Vierailija
9/9 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

B 6 puute myös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi