Varastamisesta.. En ymmärrä ja olen vähän vihainenkin! Kaupalla epäreilu valta-asema.
Puhun nyt omasta lähimpänä olevasta kaupastani, mutten erittele onko se K-kauppa, Lidl tai S-ryhmän kauppa, jotta en joutuisi ongelmiin tästä mielipiteestä ja tämä saisi olla täällä. Ihan alkuun sanon, etten ole IKINÄ päättänyt varastaa mitään vaikka rahatilanne olisi ollut kuinka surkea tahansa.
Tossa mun lähikaupassa olen käynyt monta kertaa viikossa jo kolmen vuoden ajan. Yllättävän usein [noin kerran pari kuukaudessa] kauppalaskuissa on jotain hämärää, joka ottaa minulta kerralla useamman ylimääräisen euron. Myönnän olevani hissukka, joka ei kehtaa euron parin virheestä mennä marmattamaan kauppaan, etenkään lähikauppaani. Mutta tuon jatkuvuuden vuoksi oon esim. melkein kokonaan jättänyt -60 %-ostosten hamstraamisen kun jatkuvasti kauppa laskuttaa ne väärin ja sitten mulla on hetken päästä vanhaksi menevää ruokaa tuoreen hinnalla kaapit täynnä!
Mut eilen mulle kävi moka, jossa jätin VAHINGOSSA! maksamatta ALLE EURON hintaisen tuotteen muiden ostosten maksaessani kuitenkin useamman kympin. Kassan jälkeen minut vedettiin sivuun ja kohdeltiin kuin rikollista ALLE EURON tuotteen vuoksi, jota en oikeasti aikonut jättää maksamatta. Oikeasti miksi KUKAAN päättäisi varastaa alle euron tuotteen monen kympin ostosten joukossa, jotka kuitenkin ne muut maksaa?
Ihan sama vaikka on lähin kauppa, tuonne on kehtaa enkä halua enää mennä. Tuskin olen ainut, johon kaupat ovat käyttäneet tällaista mielivaltaa? Miksi kauppojen kassojen tekemät JATKUVAT JA TOISTUVAT RAHAVIRHEVARKAUDET ovat vaan vahinkoja, joista selvitään pahoittelulla, mutta asiakkaan tekemät "vahinkovarkaudet" ovatkin selvää VARASTAMISTA? Melko epäreilua..
Kommentit (22)
Joku haiskahtaa tuossa kertomuksessa.
Huhuu, ap, vastaa kysymykseen.