Rita Niemi treenaa jo aika rajusti. Reilu viikko synnytyksestä
Kommentit (115)
Täällä vaan läskit vinkuu kun itse eivät jaksa edes kävelyllä käydä saatika sängystä nousta ja käyttää vauvaa ja synnytystä tekosyynä siihen että on vaan niin laiska.
Hyvä Rita, parempi olla kunnossa ja näyttää esimerkkiä kun taantua mamma tasolle verkkareissa kotisohvalle.
Se nyt vaan on fakta että kun liikkuu niin jaksaa, sitä ei monikaan ymmärrä ja siksi on paljon väsyneitä lihavia äitejä.
Rakastan pyöräilyä ja vielä edellisenä päivänä ennen synnytystä pyöräilin Hakaniementorille kahville ja viikko synnytyksen jälkeen olin siellä taas - pyörällä. Ihan parasta treeniä raskaana olevalle ja synnyttäneelle!
normi mammahan syö ihan niin paljon kun huvittaa,koska on raskaana ja silloin saa niin tehdä.
Sama homma sitten kun imetys päällä, ja loppuiän.
Näinhän se taisi olla.... Vielä kun pitäisivät Putinin kiinni omassa pihassa niin uskaltaisivat naapurit kulkea omien tessujensa kanssa "julkkisten" pihan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Rita on kilpaurheilija, valmentaja ja fyssari. Tietää taatusti ihan itse parhaiten sen miten kannattaa treenata. Hänellä on tota alan koulutusta vähän enemmän kuin palstamammoilla 😂
Moi Rita! Sun mielestä pelleaki on varmaan suuri iskelmätähti myös vai?
Kuinka imetys onnistuu silikoneilla ja onko se terveellistä vauvalle?
Kurja todellisuus että moni kutsuu tuota rankaksi treeniksi. Juuri tämän takia monet eivät saakaan salilla tuloksia ja sitten pettyvät parin viikon kuluttua kun mitään tuloksia ei rupea näkymään.
Jes... joku sanoo mitä ite vaa päässäni mietin...
Meillä on kotona opetettu, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, voi olla hiljaa.
Ihminen jolla on hyvä olla, ei mollaa toisia.
Minua kiinnostaa aina motiivi miksi joku tekee mitä tekee. Hm..
Ihan uskomatonta että miten jonkun tuntemattoman ihmisen treenaaminen saa näin paljon myrskyä aikaiseksi. Mulle ainakin on aivan sama mitä muut ihmiset tekee elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Ei noin pian kannata treenata. 4 viikkoa pitäisi vielä malttaa
Millä perusteella? Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta että miten jonkun tuntemattoman ihmisen treenaaminen saa näin paljon myrskyä aikaiseksi. Mulle ainakin on aivan sama mitä muut ihmiset tekee elämässään.
Ihmettelen samaa. Kuinka kateus voi ottaa näin suuren vallan ihmisissä.
Ihme vouhotusta taas. Jos on normaali synnytys ja hyvä peruskunto, niin ei todellakaan pidä pitää mitään 6 kk taukoa treeneissä. Itse aikanaan ainakin olin kahden viikon kuluttua jo jumpassa eikä mitään ongelmia tullut ja en takuulla ollut yhtä hyvässä kunnossa kuin Rita vaikka olin hoikka. Kyllähän sen järkikin jo sanoo, että jos vointi on hyvä niin voi omaan tahtiin jumpata. Tuskin vetää jotain kauheita vatsalihas-ääritreenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen mutta tuo Akihan on tosi lyhyt. En ole nähnyt kuin kuvia mutta eihän hän ole kuin hiukan pidempi kuin 160 senttinen vaimonsa. Hiuksilla on yritetty saada muutama sentti lisää ja treenattu ylävartalo vähän hämää luulemaan että olisi miehen mittainen. Tämä kyllä selittää koirarodun valinnan, auton merkin, siittiöistä leuhkimisen, pukeutumisen ja seksuaalisuuden alleviivamisen. Lyhyen miehen uhoamista.
Just tämä🤣
Ei voi käsittää miten pienet miehet kuvittelee em.häristimillä hämäävänsä ketään? Aikooko kenties seisoa koiran tai auton päällä? Pieni ja lyhyt on pieni ja lyhyt ihan millä jatkeilla tahansa🙈
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se taisi olla.... Vielä kun pitäisivät Putinin kiinni omassa pihassa niin uskaltaisivat naapurit kulkea omien tessujensa kanssa "julkkisten" pihan ohi.
Pitävätkö rumilusta auki?? Ilmoitusta menemään viranomaisille sitte vaan, tai vaihtoehtoisesti pippurisuihke tai vastaava mukaan lenkille jolla tainnuttaa se lähestyvä kimpale ennen kuin saavuttaa oman koiran.. Se niiden möksähän onkin ihan tiessä kiinni, terassikin kuin näyttämö mut tuollaisille toki välttämätön.:D
Rita on kilpaurheilija ja fysioterapeutti. Kunto on hyvä ja tuskin kroppa räjähtää jos tekee kevyttä jumppaa ja venyttelyä. Ei synnytys ole mikään sairaus ja monilla se kroppa oikeasti palautuu nopeasti varsinkin ekan synnytyksen jälkeen. Tod.näk vatsan lihaksisto ja syvät lihakset niin hyvin treenatut että lie jo aika lailla entisellään. Noi vatsalihas-erkaumajututkin on ihan älyttömiä. Ei ole mitään normaalia, että hyväkuntoiselle tulisi kauheita erkaumia. Itse pelkäsin lehtijuttujen takia kanssa ja gyne sanoi, että jumppaa jos siltä tuntuu, kaikki on kunnossa. Jos kokee ettei ole kunnossa, niin tuskin kukaan alkaa vääntää vatsalihaksia, niitä kun voi hyvin olla treenaamatta jälkitarkastuksen asti ja niin varmaan Ritakin. Treenissäkin voi käyttää järkeään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vaiheessa, 2 viikkoa synnytyksen jälkeen suositellaan sauvakävelyä, lantionpohjalihasjumppaa ja vaunulenkkejä. Ja Rita vetää lankkuna menemään. On vähän kuntovalmentajalla opit hukassa
Jos ihminen on treenannut koko elämänsä, niin kroppa varmasti tunnistaa kyllä, mikä tuntuu sopivalta. Tuo on täysin ihmisestä kiinni ja siitä minkälainen liikuntatausta ihmisellä on. Mutta kerro toki lisää sun opeista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitävätkö rumilusta auki?? Ilmoitusta menemään viranomaisille sitte vaan, tai vaihtoehtoisesti pippurisuihke tai vastaava mukaan lenkille jolla tainnuttaa se lähestyvä kimpale ennen kuin saavuttaa oman koiran.. Se niiden möksähän onkin ihan tiessä kiinni, terassikin kuin näyttämö mut tuollaisille toki välttämätön.:D
Hohhoijaa!
Tämä foorumi melkein perustuu siihen, että kommentoidaan ulkonäköä. Kyllä naisia kritisoivat ketjutkin paisuvat eikä niitä poisteta. Esim Miksi suomalaiset naiset on niin rumia, lihavia, persjalkaisia, lautoja, pitkiä, lyhyitä, pukeutuvat epäseksikkäästi, tynnyrivartaloisia, kanapersetukkia jne.