Mitäs sanotte tämmösestä hommasta? Mulla on uus mies
Vietetään tosi paljon aikaa yhdessä ja oon kuullut paljon hänen perheestään. Eivät kuulemma koskaan ole yhteydessä ellei rahaa tarvitse tai on jotkut juhlat niin toki kutsuu niihin.
Mies kertoi perheelleen että seurustelee, veljensä tiesi, koska kävi rahaa hakemassa pari kk sitten.
Mitäs muu perhe? "Ai sen uuden naisen takia et enää käy meillä, onpas kontrolloiva nainen"
Me ollaan kyllä käyty heillä kylässä sen jälkeen, mutta he jaksavat päivitellä kaikille, että olen kontrolloiva kun mies ei enää käy koskaan kotona eikä kukaan halua käydä meillä mun takia.
Mä taasen oon kannustanut miestä lähtemään käymään heillä, ollaan varmaan yhdessä käyty siellä enemmän kuin mies koko aikuisiässä, koska hekään ei ole ollut häneen yhteydessä eivätkä käy.
Ja jos käyvät niin päivittelevät pitkää matkaa (10km) heillä on auto, mutta onhan se yhtä pitkä matka meilläkin käydä heillä. Ja olen kuin ilmaa kun he käyvät jos olen miehen luona.
Mies jo päätti ettemme käy kuin juhlissa kun käyttäytyvät noin.
Mitähän ihmettä??
Ja ei olla teinejä yli 30 vuotiaita ollaan.
Kommentit (9)
Ei kun siitä että mua haukutan kontrolloivaksi vaikken sitä ole?
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehen perhe ei ole yhteydessä ja silti vierailette siellä tämän tästä.
Ja joo nyt ollaan käyty kun ovat pyytäneet.
Miehesi on toiminut todella fiksusti sinua kohtaan ja pitää puoliasi. Hän keskittyy teidän suhteeseen ja sinuun kuin koettaisi sukkuloida lähiomaisten ja sinun väliä.
Älä siis käytä aikaasi tuollaiseen täysin turhaan pohdiskeluun miehen perheestä. Tuota kirjoitustasi sanotaan turhan asian vatkaamiseksi. Mieti sitten, kun oikeasti tapahtuu jotakin ja olette olette muutenkin olleet pitempään yhdessä.
Mies puhuu paskaa molempiin suuntiin. Eivät ole tekemisissä ja kuitenkin ovat. Ja miehen sukulaisten suhtautuminen sinuun, jostainhan se lähtee. Mun exällä oli omasta mielestään hauska tapa heittää vitsiä siitä, että hän ei enää pääse mihinkään, kun seurustelee. Mua ärsytti se, kun mies ei käynyt ikinä missään ja tuo "huumori", mutta ei lopettanut sitä vaikka sanoin, että mua häiritsee millaista kuvaa antaa meidän suhteesta muille.
Alvariinsahan te tunnutte siellä ravaavan.
Mä kävin äidilläni viimeksi kolme vuotta sitten. En ole mikään kyläluuta, eikä äitikään. Syksyllä soiteltiin.
Mitä väliä? Kuka edes jaksaa miettiä muiden sanomisia. Keskity omaan elämään.
Mulla oli aikanaan sellainen suhde, että suku - lähinnä äiti - päätti, että minä en ole pojalleen hyvää seuraa. Ei siinä mikään auttanut. Mies kertoi vanhemmilleen, että olen hyvä ihminen ja olen hänelle tärkeä ja että hän ei aio lopettaa suhdetta äidin mieliksi. Äiti uskoi, että mies sanoi minua hyväksi vain siksi, ettei äiti olisi huolissaan. Hän oli päättänyt, että minä olen paha, joten minä olin, vaikka mitä sanottaisi.
En sitten ollut miehen suvun kanssa enää missään tekemisissä. Mies käsi vanhemmillaan kylässä yksin.
Oliko teksti muiden mielestä sekavahko? En oikein millään saanut luettua sitä.
Niin, miehen perhe ei ole yhteydessä ja silti vierailette siellä tämän tästä.