Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joita alkaa usein seksin yhteydessä itkettämään?

Vierailija
28.06.2019 |

Herkistynyt.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainoan kerran, seksin jälkeen. Olin niin äärettömän onnellinen ja tunsin, että hän haluaa juuri minua, rakastaa juuri minua. Meillä oli niin kaunista.

Hämmennyin itsekin ja aloin selitellä, mutta hän ymmärsi täysin.

Vierailija
22/25 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein. Petyn kun en pysty saamaan orgasmia. Tunne purkautuu itkuksi, ei laukeamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitan seksin aikana, sen enemmän, minkä paremmalta tuntuu. Aluksi kumppani oli keskeyttää kun luuli, että valitan kivusta. Minä valitan onnesta. Aluksi huusin apuakin, mutta pääsin siitä kun kumppani varoitti, että kohta tulee pelastuslaitos naapurien hälyttämänä karmit kainalossa ovesta sisään pelastamaan minut murhaajan käsistä. Huudan orgasmin hetkellä mutta niinhän kai kaikki tekevät. Minulla on pienet keuhkot ja huutaminen auttaa saamaan nopeasti lisää ilmaa.

Vierailija
24/25 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan itkenyt seksin aikana.

Mutta muutaman kerran olen upean seksin jälkeen lauettuani saanut ihan hillittömän naurukohtauksen. Nauranut ihan katketakseni ja nauruhan tarttuu, niin sitten molemmat nauraa katketakseen minuutin pari.

Luulen että tuossa on aika paljon samankaltaista tunnepurkausta kuin itkussakin.

Ju

Vierailija
25/25 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas itkettää jos en saa seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän