Mies "osti" uuden vaimon Aasiasta heti eromme jälkeen
Mies on työtön keski-ikäinen. Hänellä on kolme lasta edellisestä liitostaan. Me olimme avoliitossa, ei yhteisiä lapsia. Mies on pennitön ja joutui muuttamaan eromme jälkeen takaisin vanhan ja sairaan äitinsä luokse heidän kotitilalleen. Äitinsä on varakas ja mies auttelee häntä kiinteistön hoidossa.
Heti eromme jälkeen mies alkoi surffailla netissä aasialaisilla seuranhakusivustoilla tarkoituksenaan löytää itselleen uusi nainen. Sellainen löytyikin ja mies oli talvella muutaman viikon häntä tapaamassa. Nainen on nuori ja lapseton, muttei mitenkään kaunis (olen nähnyt kuvan). Mies ei voi enää saada lapsia, koska piuhat on poikki. Nainen tuli Suomeen miehen luokse noin kuukausi sitten, nyt ovat kihloissa ja menevät naimisiin tänä kesänä. Kummallakaan ei töitä. Asuvat nyt miehen äidin luona ja äiti maksaa heidän elämisen pitkin hampain. Selän takana haukkuu poikaansa minulle. Mies ei halua töihin, koska ei halua maksaa ex-vaimolleen elatusta kolmesta lapsestaan.
Erosin miehestä alle vuosi sitten. Läksin kävelemään suhteesta miehen henkisen väkivallan ja pettämisen takia.
Mitä tuumaatte, kestääkö tuleva liitto?
Kommentit (24)
Nämä miehet ei tykkää ulkomaalaisista miehistä mutta naiset kelpaa :)
Jopas on tarina. Jos on yhtään todenperää niin aika onneton ukko.
Itämorsiamella tuskin on kauheasti intressiä erota jos ukko ei kohtele huonosti.
Tuon äitimuorin käytöstä ihmettelen. Mitäs maksaa.
Miksi sinä käytät aikaasi tyypin miettimiseen?
Mitä se sinulle kuuluu mitä se exä puuhailee ? Taidat olla katkera
Ei kestä. Muija lähtee lätkimään, kun tajuaa että rahaa ei ole. Kohta alkaa rahan pyytely, kun halutaan rakentaa uusi talo, auto hajonnut, vesipuhveli sairaana jne. Kun rahaa ei tulekaan, se on sitten siinä.
Vähän huonosti keksitty epälooginen tarina. Nyt hiot vähän paremmin ja yrität sitten uudestaan.
1/5
Ei kiinnosta, eikä pitäisi sinuakaan kiinnostaa.
Unohda jo se luuseri.
Olisit onnellinen, että pääsit kyseisestä miehestä eroon.
Minulla on jo kolmas aasialais osto nainen menossa. Näitä on helppo vaihtaa uudempaan malliin kun edelliseen kyllästyy. Vaimoksi en ota tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä. Muija lähtee lätkimään, kun tajuaa että rahaa ei ole. Kohta alkaa rahan pyytely, kun halutaan rakentaa uusi talo, auto hajonnut, vesipuhveli sairaana jne. Kun rahaa ei tulekaan, se on sitten siinä.
Ei välttämättä. Suomen kansalaisuus ja sosiaaliturva kiinnostaa ja äitihän elättää molempia. Saavat tukia mitä kehitysmaassa ei ole. Ihmeenä pidetään että rahaa saa tekemättä mitään ja pääsee lääkäriin ja kouluun ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän huonosti keksitty epälooginen tarina. Nyt hiot vähän paremmin ja yrität sitten uudestaan.
1/5
Kyllä tää on ihan elävästä elämästä ja näitä tyyppejä on oikeasti olemassa. Mitä haluat tietää lisää? Tyyppi on Uusimaalta, ei Vaasasta. Hurmasi minutkin lupailemalla kuun taivaalta ja vannoi rakkautta ym. Tulin myöhemmin järkiini. Itse olen viettänyt rauhallista sinkkuelämää eromme jälkeen, siksi varmaan on aikaa miettiäkin näitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet ei tykkää ulkomaalaisista miehistä mutta naiset kelpaa :)
Samoin on naisten kanssa
Yks vaan991 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1/5
Kyllä tää on ihan elävästä elämästä ja näitä tyyppejä on oikeasti olemassa. Mitä haluat tietää lisää? Tyyppi on Uusimaalta, ei Vaasasta. Hurmasi minutkin lupailemalla kuun taivaalta ja vannoi rakkautta ym. Tulin myöhemmin järkiini. Itse olen viettänyt rauhallista sinkkuelämää eromme jälkeen, siksi varmaan on aikaa miettiäkin näitä.
Ap
Pennitön mies lentää 3 viikoksi Aasiaan tapaamaan naista, menee kihloihin ja lennättää myös naisen Suomeen vaikka noin lyhyen seurustelun jälkeen ei saa edes oleskelulupaa. Vaikka tässä nyt on vain xenofobinen yritys mustamaalata aasialaisia naisia niin vähän enemmän yritystä peliin.
Vierailija kirjoitti:
Yks vaan991 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1/5
ApPennitön mies lentää 3 viikoksi Aasiaan tapaamaan naista, menee kihloihin ja lennättää myös naisen Suomeen vaikka noin lyhyen seurustelun jälkeen ei saa edes oleskelulupaa. Vaikka tässä nyt on vain xenofobinen yritys mustamaalata aasialaisia naisia niin vähän enemmän yritystä peliin.
Joo. Unohtui aloituksessa sanoa, että kaikki raha näihin on pyydetty/kiristetty äidin kukkarosta eli rahaa kyllä löytyy. Ei se oo hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa 😊 Tää perhe omistaa yhden Suomen tunnetuimmista ketjuyrityksistä.
Ap
Jätä nyt jo mielestäsi tuollainen kammotus.