Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies "osti" uuden vaimon Aasiasta heti eromme jälkeen

Yks vaan991
28.06.2019 |

Mies on työtön keski-ikäinen. Hänellä on kolme lasta edellisestä liitostaan. Me olimme avoliitossa, ei yhteisiä lapsia. Mies on pennitön ja joutui muuttamaan eromme jälkeen takaisin vanhan ja sairaan äitinsä luokse heidän kotitilalleen. Äitinsä on varakas ja mies auttelee häntä kiinteistön hoidossa.

Heti eromme jälkeen mies alkoi surffailla netissä aasialaisilla seuranhakusivustoilla tarkoituksenaan löytää itselleen uusi nainen. Sellainen löytyikin ja mies oli talvella muutaman viikon häntä tapaamassa. Nainen on nuori ja lapseton, muttei mitenkään kaunis (olen nähnyt kuvan). Mies ei voi enää saada lapsia, koska piuhat on poikki. Nainen tuli Suomeen miehen luokse noin kuukausi sitten, nyt ovat kihloissa ja menevät naimisiin tänä kesänä. Kummallakaan ei töitä. Asuvat nyt miehen äidin luona ja äiti maksaa heidän elämisen pitkin hampain. Selän takana haukkuu poikaansa minulle. Mies ei halua töihin, koska ei halua maksaa ex-vaimolleen elatusta kolmesta lapsestaan.
Erosin miehestä alle vuosi sitten. Läksin kävelemään suhteesta miehen henkisen väkivallan ja pettämisen takia.

Mitä tuumaatte, kestääkö tuleva liitto?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nyt jo mielestäsi tuollainen kammotus.

Vierailija
2/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vaasasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet ei tykkää ulkomaalaisista miehistä mutta naiset kelpaa :)

Vierailija
4/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olit miehen kanssa?

Vierailija
5/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on tarina. Jos on yhtään todenperää niin aika onneton ukko.

Itämorsiamella tuskin on kauheasti intressiä erota jos ukko ei kohtele huonosti.

Tuon äitimuorin käytöstä ihmettelen. Mitäs maksaa.

Vierailija
6/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on... :D

Vierailija
7/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä käytät aikaasi tyypin miettimiseen?

Vierailija
8/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu mitä se exä puuhailee ? Taidat olla katkera

Vierailija
9/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä. Muija lähtee lätkimään, kun tajuaa että rahaa ei ole. Kohta alkaa rahan pyytely, kun halutaan rakentaa uusi talo, auto hajonnut, vesipuhveli sairaana jne. Kun rahaa ei tulekaan, se on sitten siinä.

Vierailija
10/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huonosti keksitty epälooginen tarina. Nyt hiot vähän paremmin ja yrität sitten uudestaan.

1/5

Vierailija
11/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, eikä pitäisi sinuakaan kiinnostaa.

Unohda jo se luuseri.

Vierailija
12/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen, että pääsit kyseisestä miehestä eroon.

Vierailija
13/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee.

Vierailija
14/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo kolmas aasialais osto nainen menossa. Näitä on helppo vaihtaa uudempaan malliin kun edelliseen kyllästyy. Vaimoksi en ota tietenkään.

Vierailija
15/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kestä. Muija lähtee lätkimään, kun tajuaa että rahaa ei ole. Kohta alkaa rahan pyytely, kun halutaan rakentaa uusi talo, auto hajonnut, vesipuhveli sairaana jne. Kun rahaa ei tulekaan, se on sitten siinä.

Ei välttämättä. Suomen kansalaisuus ja sosiaaliturva kiinnostaa ja äitihän elättää molempia. Saavat tukia mitä kehitysmaassa ei ole. Ihmeenä pidetään että rahaa saa tekemättä mitään ja pääsee lääkäriin ja kouluun ilmaiseksi.

Vierailija
16/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän huonosti keksitty epälooginen tarina. Nyt hiot vähän paremmin ja yrität sitten uudestaan.

1/5

Kyllä tää on ihan elävästä elämästä ja näitä tyyppejä on oikeasti olemassa. Mitä haluat tietää lisää? Tyyppi on Uusimaalta, ei Vaasasta. Hurmasi minutkin lupailemalla kuun taivaalta ja vannoi rakkautta ym. Tulin myöhemmin järkiini. Itse olen viettänyt rauhallista sinkkuelämää eromme jälkeen, siksi varmaan on aikaa miettiäkin näitä.

Ap

Vierailija
17/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äiti maksoi surkeaa.

Vierailija
18/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet ei tykkää ulkomaalaisista miehistä mutta naiset kelpaa :)

Samoin on naisten kanssa

Vierailija
19/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vaan991 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1/5

Kyllä tää on ihan elävästä elämästä ja näitä tyyppejä on oikeasti olemassa. Mitä haluat tietää lisää? Tyyppi on Uusimaalta, ei Vaasasta. Hurmasi minutkin lupailemalla kuun taivaalta ja vannoi rakkautta ym. Tulin myöhemmin järkiini. Itse olen viettänyt rauhallista sinkkuelämää eromme jälkeen, siksi varmaan on aikaa miettiäkin näitä.

Ap

Pennitön mies lentää 3 viikoksi Aasiaan tapaamaan naista, menee kihloihin ja lennättää myös naisen Suomeen vaikka noin lyhyen seurustelun jälkeen ei saa edes oleskelulupaa. Vaikka tässä nyt on vain xenofobinen yritys mustamaalata aasialaisia naisia niin vähän enemmän yritystä peliin.

Vierailija
20/24 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks vaan991 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1/5

Ap

Pennitön mies lentää 3 viikoksi Aasiaan tapaamaan naista, menee kihloihin ja lennättää myös naisen Suomeen vaikka noin lyhyen seurustelun jälkeen ei saa edes oleskelulupaa. Vaikka tässä nyt on vain xenofobinen yritys mustamaalata aasialaisia naisia niin vähän enemmän yritystä peliin.

Joo. Unohtui aloituksessa sanoa, että kaikki raha näihin on pyydetty/kiristetty äidin kukkarosta eli rahaa kyllä löytyy. Ei se oo hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa 😊 Tää perhe omistaa yhden Suomen tunnetuimmista ketjuyrityksistä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan