Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joita ahdistaa tämä valtavan pitkä lomakausi?

Vierailija
28.06.2019 |

Olen kai niin hemmetin köyhä, että olen yksi niitä harvoja (tai siltä se tuntuu!) suomalaisia, joilla ei ole varaa lomailla kesäkuusta elokuuhun.

Teen oman yrityksen kautta töitä, joten ei ole mitään maksullisia kesälomia. Sukukin niin hemmetin köyhä, ettei ole mitään sukumökkiä jonne muuttaa kesäksi. Ja olemme vielä Helsingistä kotoisin, niin ettei ole edes mitään suvun kotipaikkaa maalla johon mennä.

Joten tunnen tulevani hulluksi turhautumisesta, kun taas mitään ei tapahdu työelämässä ennen elokuuta! Kaikkiin työmaileihin tullut tänään automaattivastaukset, että elokuussa on seuraavan kerran paikalla!

Sitä ennen eivät projektit edisty, myyntiä voi tehdä, laskuja ei hyväksytä, mitään ei tapahdu.

Tämä on niin turhauttavaa. Olenko oikeasti ainoa tällainen köyhä ääliö joka turhautuu näiden loputtomien lomien aikana?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään pitää lomani elokuussa (olen siis tavallisessa 8-16 palkkatyössä) juuri siksi, että Helsingissä on kovin tylsää juhannuksesta heinäkuun loppuun. Melkein kaikki ystävät ja tutut ovat lomilla jossain pöndellä kesän. Kiva pitää lomaa elokuussa kun ihmiset ovat palanneet lomilta ja kaupungissa on hyörinää!

Vierailija
22/25 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit poimia mansikoita, jakaa lehtiä ja kesällä on myös paljon ihmisiä vetäviä kesätapahtumia joissa tarvitaan naisia. Tienata voi siis kesälläkin jos mielikuvitusta riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ainakin torilla (?) tai muualla brunssilla, syömässä herneitä /mansikoita aamuisin.

Siitä jatkat kulttuuri-ostos-retkeily- sport aktiviteettiin jos huvittaa.

- Voit ottaa myös air bnb porukkaa.

- Satama lähellä niin silloin Tallinna, Tukholma, Ahvenanmaa ehkä.

- Onnibussi vie kesälläkin edullisesti? 💰👙😏

Vierailija
24/25 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräile, käy uimassa, nauti auringosta, käy edes kerran syömässä hyvin, jos mitenkään pystyt, nää ystäviä, käy edes kerran terassilla. Kyllä sitä tekemistä löytyy, joka ei maksa mitään.

Vierailija
25/25 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajilleko laitoit sähköposteja? Nyt on kesäkuu ja jos seuraavaksi työsähköpostin äärellä vasta elokuussa, niin pakko olla opettaja, sillä av:n mukaan vain opettajilla on noin pitkä loma kesällä. Täällä muut amnattiryhmät ovat kertoneet, että kesälomaa on max 4 viikkoa ja silloinkin vastailaan työsähköposteihin ja miten epäreilua ne opettajien lomat ovatkaan.... Vai miten se nyt todellisuudessa onkaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi