Vahtiiko miehesi syömisiäsi?
Mun mieheni on vahdannut jo monta vuotta jokaista suupalaani. Se vaan on niin hemmetin rasittavaa, että toinen sanoo koko aika: pitäiskö sun annoskoot olla vähän pienempiä, kannattaakohan sun nyt laittaa salaattikastiketta, meinaatsä tosiaankin syödä tuota lounaaksi? Ja sitten hän kommentoi kaikkia lihavia naisia tosi ilkeästi, ohikulkevat naiset saavat supinakommentin mun korvaan että herranen aika toi on ollu ainakin ruoka-aikoina kotona tai sitten kun katsotaan telkkua niin tulee kommenttia että kato nyt vähä kyl toi julkkis on päästäny ittensä kaameeseen kuntoon. Ja aina on kysymys naisista. Miehet saavat olla ihan rauhassa sellaisia kuin ovat. Ja minä olen siis ihan normaalipainoinen nainen, joka harrastaa myös aktiivista liikuntaa.
Kommentit (49)
Miksi hemmetissä olette tuollaisten henkisesti sairaiden tyyppien kanssa vielä yhdessä?
Miehille, ainakin joillekin miehille, tuntuu olevan hyvin tärkeää, että puoliso on todella hoikka. Siis mikään normaalivartalo ei riitä, vaan heillä on unelma fitness kisoihin kisapäivän kuntoisesta naisesta. Eivät siis tajua, että nekin naiset on ihan eri näköisiä suurimman osan vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehille, ainakin joillekin miehille, tuntuu olevan hyvin tärkeää, että puoliso on todella hoikka. Siis mikään normaalivartalo ei riitä, vaan heillä on unelma fitness kisoihin kisapäivän kuntoisesta naisesta. Eivät siis tajua, että nekin naiset on ihan eri näköisiä suurimman osan vuodesta.
sehän on tutkittu, että miehet pitää eniten bmi18-20 naisista.
Joo, vahtii. Ja on sanonut, että haluaisi mun olevan hoikempi. Tulee parin päivän mykkäkoulu, jos syön jotain sokeriherkkuja, siis henkistä väkivaltaa. MUTTA asialla on toinenkin puoli.
Miksi kestän tätä? Koska olen sairaalloisen ylipainoinen ja minun on pakko laihtua. Lääkäri on sanonut, että jos jatkan samalla meiningillä, en näe oman lapseni 10-vuotispäivää.
Eikö tää siis oo muilla ongelma kuin mulla ja yhdellä toisella palstalaisella? Mä aattelin, kun kirjoitan tän, että löydän kauheasti täältä kohtalotovereita. Mutta en mä kyllä sanois että mun mieheni on henkisesti sairaskaan.
Onneksi olen lesbo ja ihanan tasa-arvoisessa ja henkisesti terveessä suhteessa fiksun naisen kanssa <3 En kestäisi heterosuhdetta päivääkään.
Tuollaisen miehen seurassa söisin varmaan tupla-annoksia, ihan vaan siksi koska mä voin.
Mun mieheni on vahdannut jo monta vuotta...
Lopetin lukemisen tähän. Mikä saa teidän jäämän tuollaisiin suhteisiin? Pelkäättekö yksin olemista niin paljon, että typistätte itsenne mielummin lapsen asemaan kuin otatte todellista vastuuta omasta elämästänne?
Ei vahdi, ja jos alkais vahtimaan niin ois aika äkkiä exä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen lesbo ja ihanan tasa-arvoisessa ja henkisesti terveessä suhteessa fiksun naisen kanssa <3 En kestäisi heterosuhdetta päivääkään.
Ei kai se lesbous tee kenestäkään fiksumpaa?
Vierailija kirjoitti:
VMP
Jos kerrankin huomauttaisi, niin asiasta käytäisiin keskustelu jossa palautettaisiin mieliin itsemääräämisoikeus. On asioita, jotka edes parisuhteessa eivät kuulu toiselle. Tottakai hän voisi sanoa, ettei halua olla kanssani, jos lihon, ja se puolestaan antaisi minulle mahdollisuuden päättää, haluanko olla miehen kanssa, joka esittää sellaisen ultimatumin. Mutta että alettaisiin puuttua toistemme syömisiin - ei ikinä.
Minkä ihmeen takia olet yhdessä tuollaisen ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Onnea sulle, mutta löytyypä niitä samanlaisia kyttääjiä naisistakin, jopa lesboista. Eikä onneksi kaikki heteromiehetkään tuollaisia ole, ei edes suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, vahtii. Ja on sanonut, että haluaisi mun olevan hoikempi. Tulee parin päivän mykkäkoulu, jos syön jotain sokeriherkkuja, siis henkistä väkivaltaa. MUTTA asialla on toinenkin puoli.
Miksi kestän tätä? Koska olen sairaalloisen ylipainoinen ja minun on pakko laihtua. Lääkäri on sanonut, että jos jatkan samalla meiningillä, en näe oman lapseni 10-vuotispäivää.
Miten tuo syyllistäminen ja henkinen väkivalta edesauttaa sun painonhallintayrityksiä?
Onneksi olen sinkku, ei tarvitse katsella tynnyrin näköistä lehmää. Hoikat voi yläpeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo syyllistäminen ja henkinen väkivalta edesauttaa sun painonhallintayrityksiä?
Kaipa tuo mies on turhautunut siihen, ettei mikään (muukaan) auta. Ymmärrän täysin, vaikka se täällä tuomitaankin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen hetero ja ihanan tasa-arvoisessa ja henkisesti terveessä suhteessa fiksun miehen kanssa <3 En kestäisi päivääkään suhteessa jossa luullaan älykkyyden, henkisentasapainon, tasa-arvon olevan jotenkin sukupuolisidonnainen asia. Tai ihmisen kanssa, joka olettaa olevansa suhteessa muita parempi ihminen esim vain siksi, että saattuu olemaan sukupuoleltaan nainen.
Mies joskus kommentoi, varsinkin jos ollaan pitseriassa tai hampurilaispaikassa. Se haluaisi, että söisin niissäkin salaattia.