Kerrostalosaunat ja naapurit
Kuinka yleistä on kerrostalon saunavuorolla edellisen tai seuraavan saunavuoroilijan kanssa paneskelu. Kertokaa, jos on kokemuksia?? Vai oletteko panneet naapurin kanssa muissa merkeissä ja miten päädyitte?? Muutin uuteen kämppään ja naapurissa todellinen herkkupala mies
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on just niin kiihottavaa jos saa tollaset välit naapurin kans aikaseksi ja se kiihotuksen lisääjä et lähtee muka " lenkille " :D. Lisänä kiihottavaa just pukkarissa tai saunassa kun pitää nopeampaa panna ettei kukaan yllätä. Mistä tuo homma teillä lähti ? Tunsitteko pitkään ja oliko päiväkahveja vai tekikö rouva heti alussa selväksi että kiinnostaisi vieras mies?
Mulle oli oma kiksi tosiaan siinä että en tosiaan tiennyt aina tulisiko 'lenkki-ilta' vai ei. Välillä ketutti todella kun jäi väliin ja itse oli jotakuinkin koko sauna-ajan odotellut valmiina. Toisaalta, silloin vientiä oli muutenkin ja oli tottunut myös sitten siihen että jotenkin homma hoituu kuitenkin. Usein painelinkin siitä sitten baariin haku päällä. Jos taas lenkki tuli heitettyä, oli enemmin tiedossa raukea koti-ilta :-)
En muista ihan tarkkaan koska ja miten homma alkoi kehittyä, yksien talkoiden jälkeen jäätiin pitkään suusta kiinni, ehkä se siitä taisi alkaa. Kuten sanoin, aika heti oli vetovoima selvä ja molemminpuolin. Ja aika pian tiedettiin mihin homma menisi. Mutta alkuun tosiaan oli paikasta pulma, rouva ei millään halunnut tulla mun kämpille, kun olin ihan eri rapussa. Ehkä pelkäsi uteliaita naapureita. Ja koskaan en myös käynyt heillä sisällä (heh) ja lasten takia oikeastaan oli vain yksi tilaisuus koko aikana (reilu vuosi touhuttiin, ainakin pari kertaa kuussa) että tavattiin muuten. Kovasti paljon tykkäsin kyllä rouvasta, ihan tyyppinäkin. Että aikansa se sitten kaivertelikin. Niin, nyt tosiaan saunotaan avo:n kanssa, mutta melkein joka kerta sitä muistelee menneitä (itsekseni). Kohta muutetaan muualle, ja sitten koko juttu jää konkreettisesti muistoihin :-)
Tosi harvassa on rempseät selkeät naiset jotka näyttää mitä haluaa niin että tietää missä mennään eikä ujostele vaan juuri rennosti heittää kaksimielistä läppää ja muuta :)
Mulla oli joskus just sellanen ihanan pervo ja rempseä ja rento ruouva naapurina. Ikävä sellasta naapuria
Kyllä kuumotti viimeksi kun katsoin että naapurin kuuma vanhempi rouva oli laittanut seuraavan saunavuoron jälkeeni. Pitää joku kerta " unohtaa " katsoa kelloa ja jäädä lauteille odottelemaan josko tulisi mukaan löylyihin :). Kiihottas pirusti kun avais oven hymyillen
Edellisessä taloyhtiössä meillä oli sauna ja kertsi vierekkäin niin että saunassa olijat ei oikeestaan tienny onko kertsillä joku. Minä opiskelin siellä usein kun rauhallista kun kerran saunassa alko lauteet natista, lits läts ja aah xD
Olin silloin 21v ja asuin vielä ensimmäisessä omassa asunnossa. Taloyhtiön puheenjohtaja, reilu 60v tuli avaimilla tarkastamaan saunan kuntoa, näki erektioni ja otti suihin minulta. Rakastelimme silloin ensimmäistä kertaa. Sitten useita kertoja niin, ettei mies jäänyt koskaan kiinni vaimolleen.
Muutin pois siitä taloyhtiöstä jo 1997, mutta muistelen niitä aikoja aina välillä.
Tero
Naisista ei ikinä ota selvää. Välillä ei halua millään ja välillä tulee suihkuun ottamaan "väkisin". Viimeksi eilen...
No en tietenkään. Mutta kiva oli molskia yhdessä, pestä toistemme selät ja tietenkin löylytellä! ;-P