Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalosaunat ja naapurit

Vierailija
28.06.2019 |

Kuinka yleistä on kerrostalon saunavuorolla edellisen tai seuraavan saunavuoroilijan kanssa paneskelu. Kertokaa, jos on kokemuksia?? Vai oletteko panneet naapurin kanssa muissa merkeissä ja miten päädyitte?? Muutin uuteen kämppään ja naapurissa todellinen herkkupala mies

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minullapa on juuri samankaltainen hyvä muisto. Josta tosin jo tovi aikaa. Naapuripukuhuoneen limittäistä saunavuoroa käytti oiken mukava ja komea mies, johon törmäsin aika ajoin saunaan mennessä. Aluksi moikkailtiin, sitten muutama sana vaihdettiin. Aikamme kierreltiin ja kaarreltiin, kunnes yksi ilta mies yhytti minut käytävässä ja suoraan kysyi saisko tulla mun kanssa saunaan. Tekosyy oli että oli kuulemma myöhästynyt omasta, ja että olisi kiva muutenkin saunoa seurassa. Enpä epäröinyt enää siinä vaiheessa, kun oma kiinnostus oli jo kova. Ja mies osoittautui just niin komeaksi kuin oli saunatakin alta uumoillut. Eka kerta oli vielä sellaista varovaista tunnustelua ja lämmittelyä, mutta aika pian yhdistettiin saunavuorot ja itsemme. Säännöllisesti kerran pari kuussa. Tämä oli jännä kuvio, koska kumpikaan ei koskaan ehdotellut mitään treffejä ja tapaamista muutoin. En edes ollut ihan varma missä huoneistossa mies asuu ja kenen kanssa (iso taloyhtiö). Löyly, pukuhuoneet, suihkut ja uima-allaskin tuli testattua. Kivaa oli, sitten tuli muutto eteen ja mies jäi. Niisk.

Vierailija
2/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö nussinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannut en ole saunavuoroilla mutta sormitan usein itselleni orgasmin ja toivon mielessäni että joku kuuma naapuri tulisi vahingossa saunaan. Tilanne kiihottaa

Vierailija
4/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans aina jotenkin tullut eroottiset ajatukset kun istuu saunavuorolla ja miettii jos sinne tulisikin vahingossa joku. Naapurissa on aika rempseä ja kuuma rouva kenen kans jutellaan paljon mukavia kun hänen mies on matkoilla ja reissussa. Kyllä olisi mahtava päästä hänen kanssa saunomaan. Uskoisin ettei sormet pysyisi kurissa

Vierailija
5/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naapuri varmaan paneskelee pukuhuoneessa kun joka kerta kuuluu HÖÖÖ

Vierailija
6/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naapurin kanssa, mut naapurin kaverin kanssa kyllä saunassa joo

Vierailija
7/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, täällä myös yksi yksin saunoja jota kuumottaa naapurisaunan rouva. Tällä upea, kiihoittava ääni, ja joskus on saunatakkisilleen törmätty käytävässä. On upeat muodot, sopivasti ihana vanhempi. Saunoo usein yksin, joskus miehensä kanssa. Tällöin kuuntelen tämän puhetta löylyssä ja kiihoittaa. Joskus vedellyt ja kuvitellut miten rouva haistaa kiiman tullessaan vuorollaan löylyyn.

Kun taas kolistelee yksikseen, olen joskus ajatellut että jos menisi vahingossa väärästä ovesta ulos. Näkisi tämän suihkussa ja jne.

Vierailija
8/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP pyysi kait kokemuksia eikä r*nkkareiden haaveita ?

Itse harrastelin saunavuoroseksiä yhden naapurin rouvan kanssa. Tosin niin, että tapailimme minun saunavuorolla. Rouva taasen ajoitti 'iltalenkkinsä' saunavuoroni aikaan. Touhut tehtiin pukuhuoneessa. Oli kyllä mukava odotella valmiusasennossa että rouva koputtelee ovelle, pujahtaa sisään ja pääsen riisumaan juoksuvermeitä. Juttu lähti ihan muualta, mutta tämä osoittautui käytännöllisimmäksi paikaksi tapailla. Yhden miehen reissun aikana ehdittiin ihan saunoakin ja viettää muutenkin kiihkeä yö kämpässäni, kun rouvan muksut oli yökylässä. Mutta useimmiten tämä meni näin. Kivaa oli.

Vierailija
9/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse harrastelin saunavuoroseksiä yhden naapurin rouvan kanssa. Tosin niin, että tapailimme minun saunavuorolla. Rouva taasen ajoitti 'iltalenkkinsä' saunavuoroni aikaan. Touhut tehtiin pukuhuoneessa. Oli kyllä mukava odotella valmiusasennossa että rouva koputtelee ovelle, pujahtaa sisään ja pääsen riisumaan juoksuvermeitä. Juttu lähti ihan muualta, mutta tämä osoittautui käytännöllisimmäksi paikaksi tapailla. Yhden miehen reissun aikana ehdittiin ihan saunoakin ja viettää muutenkin kiihkeä yö kämpässäni, kun rouvan muksut oli yökylässä. Mutta useimmiten tämä meni näin. Kivaa oli.

Oli varmaan ihanaa. Miten tuollainen juttu sai alkunsa? Oliko nainen hyvä ja kiihkeä seksissä?

Vierailija
10/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VihtaJaVasta kirjoitti:

Hei, minullapa on juuri samankaltainen hyvä muisto. Josta tosin jo tovi aikaa. Naapuripukuhuoneen limittäistä saunavuoroa käytti oiken mukava ja komea mies, johon törmäsin aika ajoin saunaan mennessä. Aluksi moikkailtiin, sitten muutama sana vaihdettiin. Aikamme kierreltiin ja kaarreltiin, kunnes yksi ilta mies yhytti minut käytävässä ja suoraan kysyi saisko tulla mun kanssa saunaan. Tekosyy oli että oli kuulemma myöhästynyt omasta, ja että olisi kiva muutenkin saunoa seurassa. Enpä epäröinyt enää siinä vaiheessa, kun oma kiinnostus oli jo kova. Ja mies osoittautui just niin komeaksi kuin oli saunatakin alta uumoillut. Eka kerta oli vielä sellaista varovaista tunnustelua ja lämmittelyä, mutta aika pian yhdistettiin saunavuorot ja itsemme. Säännöllisesti kerran pari kuussa. Tämä oli jännä kuvio, koska kumpikaan ei koskaan ehdotellut mitään treffejä ja tapaamista muutoin. En edes ollut ihan varma missä huoneistossa mies asuu ja kenen kanssa (iso taloyhtiö). Löyly, pukuhuoneet, suihkut ja uima-allaskin tuli testattua. Kivaa oli, sitten tuli muutto eteen ja mies jäi. Niisk.

Taisi mies tehdä aloitteen vai hyppäsitkö ratsaille rohkeasti?

Vierailija
11/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan ihanaa. Miten tuollainen juttu sai alkunsa? Oliko nainen hyvä ja kiihkeä seksissä?

Oli kyllä. Koko kuvio sai alkunsa tosi pikkuhiljaa. Flirttailusta talkoissa, silmäpelistä kun muuten törmättiin. Vetovoima oli molemminpuoleista ja selvää. Pusu-hyväilyasteelle mentiin häkkikellarissa, mutta ei uskalletu pidemmälle. Minä olin sinkku mutta rouva pahoilla teillä. Hän itse ideoi saunan. Oli kyllä kiihkeä, ja muutenkin mieluinen pakkaus. Sellainen pieni, muodokas ja rempseä. Vähän tuhma. Tykkäsi joskus tulla lenkin jälkeen hikisenä ja kuumana ja nopeasti. Joskus taas heti samantien ja 'lenkkeiltiin' sitten ajan koko kierros. En koskaan tiennyt kummin, ja edes tuleeko, joten joka saunakerta oli kiihoittava aodottelua koska oveen kopsutellaan vai kopsutellaanko. Usein suoraan kiinni ja asiaan. Se yksi koko ilta oli sitten ihan omaa lajiaan, ja itseasiassa veikin pahimman poltteen. Touhu vähän hiipui sen jälkeen, ja loppui sitten kun muuttivat. Vieläkin muistelen kaiholla saunassa kun vieläkin saunon samalla vuorolla :-)

Vierailija
12/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on just niin kiihottavaa jos saa tollaset välit naapurin kans aikaseksi ja se kiihotuksen lisääjä et lähtee muka " lenkille " :D. Lisänä kiihottavaa just pukkarissa tai saunassa kun pitää nopeampaa panna ettei kukaan yllätä. Mistä tuo homma teillä lähti ? Tunsitteko pitkään ja oliko päiväkahveja vai tekikö rouva heti alussa selväksi että kiinnostaisi vieras mies?

Vierailija
13/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vastaava läheisen talon tutun asukkaan kanssa että kävin päiväkahveilla pikasilla. Oli mukava jatkaa töihin ja kouluun paineet purettuna

Vierailija
14/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, täällä myös yksi yksin saunoja jota kuumottaa naapurisaunan rouva. Tällä upea, kiihoittava ääni, ja joskus on saunatakkisilleen törmätty käytävässä. On upeat muodot, sopivasti ihana vanhempi. Saunoo usein yksin, joskus miehensä kanssa. Tällöin kuuntelen tämän puhetta löylyssä ja kiihoittaa. Joskus vedellyt ja kuvitellut miten rouva haistaa kiiman tullessaan vuorollaan löylyyn.

Kun taas kolistelee yksikseen, olen joskus ajatellut että jos menisi vahingossa väärästä ovesta ulos. Näkisi tämän suihkussa ja jne.

Eikö rouva ole yhtään antanut vihreää valoa vai onko tilanne sellainen ettö haluaisit lähestyä muttet uskalla kun et tiedä onko rouva samalla linjalla. Naiset on monesti tosi vaikealukuisia tuossa asiassa että se vihreä valo voi olla tiukassakin joskus ja kun riskillä lähestyt niin... Yks kaks sitä onkin nainen itse himokkaammin kimpussa repien vaatteita. Siinä vaiheessa ihmetyttää aina se että miksei vaan selvemmin tuonut ilmi että mieli tekee. Oisko joskus mahdollisuus päästä sen kans saunaan jos sen mies esim on muualla? Onko juttu edennyt?

Vierailija
15/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on just niin kiihottavaa jos saa tollaset välit naapurin kans aikaseksi ja se kiihotuksen lisääjä et lähtee muka " lenkille " :D. Lisänä kiihottavaa just pukkarissa tai saunassa kun pitää nopeampaa panna ettei kukaan yllätä. Mistä tuo homma teillä lähti ? Tunsitteko pitkään ja oliko päiväkahveja vai tekikö rouva heti alussa selväksi että kiinnostaisi vieras mies?

Mulle oli oma kiksi tosiaan siinä että en tosiaan tiennyt aina tulisiko 'lenkki-ilta' vai ei. Välillä ketutti todella kun jäi väliin ja itse oli jotakuinkin koko sauna-ajan odotellut valmiina. Toisaalta, silloin vientiä oli muutenkin ja oli tottunut myös sitten siihen että jotenkin homma hoituu kuitenkin. Usein painelinkin siitä sitten baariin haku päällä. Jos taas lenkki tuli heitettyä, oli enemmin tiedossa raukea koti-ilta :-)

En muista ihan tarkkaan koska ja miten homma alkoi kehittyä, yksien talkoiden jälkeen jäätiin pitkään suusta kiinni, ehkä se siitä taisi alkaa. Kuten sanoin, aika heti oli vetovoima selvä ja molemminpuolin. Ja aika pian tiedettiin mihin homma menisi. Mutta alkuun tosiaan oli paikasta pulma, rouva ei millään halunnut tulla mun kämpille, kun olin ihan eri rapussa. Ehkä pelkäsi uteliaita naapureita. Ja koskaan en myös käynyt heillä sisällä (heh) ja lasten takia oikeastaan oli vain yksi tilaisuus koko aikana (reilu vuosi touhuttiin, ainakin pari kertaa kuussa) että tavattiin muuten. Kovasti paljon tykkäsin kyllä rouvasta, ihan tyyppinäkin. Että aikansa se sitten kaivertelikin. Niin, nyt tosiaan saunotaan avo:n kanssa, mutta melkein joka kerta sitä muistelee menneitä (itsekseni). Kohta muutetaan muualle, ja sitten koko juttu jää konkreettisesti muistoihin :-)

Vierailija
16/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja se vielä että rouvaa kiihoitti kovasti homman 'tuhmuus', ja juuri se että pystyi tekosyyllä lähtemään säännöllisesti touhuilemaan. Sanoi että alkoi kutkuttamaan jo hyvin etukäteen, kun tiesi että oli lenkki-ilta edessä. Ja se että mies jäi kiltisti hoitelemaan askareita ja jopa kannusti lenkekilemään :-) Kuten sanottu, oli tällä jotain pikkuisen tuhmaa luonteessaan. Silloin kun tuli lenkin päälle, oli homma tosi nopeaa ja kiihkeää ja valmiiksi hikistä. Itsekin tykkäsin siitä hyvin, jotenkin kiehtoi punoittavan ja hikisen kuuma, urheilun virittämä kroppa. Ja oli nopeeta tai hidasta niin aina aika hissukseen piti olla, koska vurothan sillai että aina yhden toisella puolella joku. 

Vierailija
17/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle oli oma kiksi tosiaan siinä että en tosiaan tiennyt aina tulisiko 'lenkki-ilta' vai ei. Välillä ketutti todella kun jäi väliin ja itse oli jotakuinkin koko sauna-ajan odotellut valmiina. Toisaalta, silloin vientiä oli muutenkin ja oli tottunut myös sitten siihen että jotenkin homma hoituu kuitenkin. Usein painelinkin siitä sitten baariin haku päällä. Jos taas lenkki tuli heitettyä, oli enemmin tiedossa raukea koti-ilta :-)

En muista ihan tarkkaan koska ja miten homma alkoi kehittyä, yksien talkoiden jälkeen jäätiin pitkään suusta kiinni, ehkä se siitä taisi alkaa. Kuten sanoin, aika heti oli vetovoima selvä ja molemminpuolin. Ja aika pian tiedettiin mihin homma menisi. Mutta alkuun tosiaan oli paikasta pulma, rouva ei millään halunnut tulla mun kämpille, kun olin ihan eri rapussa. Ehkä pelkäsi uteliaita naapureita. Ja koskaan en myös käynyt heillä sisällä (heh) ja lasten takia oikeastaan oli vain yksi tilaisuus koko aikana (reilu vuosi touhuttiin, ainakin pari kertaa kuussa) että tavattiin muuten. Kovasti paljon tykkäsin kyllä rouvasta, ihan tyyppinäkin. Että aikansa se sitten kaivertelikin. Niin, nyt tosiaan saunotaan avo:n kanssa, mutta melkein joka kerta sitä muistelee menneitä (itsekseni). Kohta muutetaan muualle, ja sitten koko juttu jää konkreettisesti muistoihin :-)

Tosi harvassa on rempseät selkeät naiset jotka näyttää mitä haluaa niin että tietää missä mennään eikä ujostele vaan juuri rennosti heittää kaksimielistä läppää ja muuta :)

Vierailija
18/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kun asuin kerrostalossa pienellä paikkakunnalla , oli viereisessä talossa eräs oikein tosi eroottinen, tumma muodokas sinkkunainen, josta kiihkeys oikein hehkui.Hän liikkuikin hyvin sensuellisti ja katse oli oikea. Meillä oli flirttiä ja kuumia katseita usein kun oli mahdollista jossakin rauhassa..Kemia pelasi jotenkin hyvin. Ehdotin, että tulisin käymään hänen luonaan joskus salaa ( olin suhteessa itse silloin) ja lopulta kerran sitten menin "lenkille" ja suoraan hänen luokseen pimeänä syysiltana, kun ensin soitin saako tulla. Ensin epäröi, mutta sitten lupasi avata oven.

Hän oli juuri ( ihan sattumalta) tullut suihkusta ja oli kiihottavasti pelkkä t-paita ja  pienet, ohuet pikkuhousut yllään, tukka kosteana.Uhkea vartalo ja isot rinnat näkyivät läpi ja kiihottava iso häpykumpu erottui. Olin aivan kuumana. Aloimme suudella ja hyväillä, mutta hän ei vain sitten millään halunnut riisua sänkyyn, oli kuulemma menkat. Hän kiihottui kyllä kovasti ja otti minut käteensäkin. Sain kuitenkin hyväillä häntä ja nuolla edestä, hän hyväili minua. Ja olivat ne menkat...Hän laukesi kielestäni äänekkäästi  ja minäkin hänen käteensä. Oli pakko vain tyytyä siihen ja sitten lähteä pois. Silloin hän lupasi, että ensi kerralla mennään sänkyyn kunnolla. Seuraavaa kertaa ja seksiä ei  sitten vain tullut, kun hän palasi pian yhteen entisen miesystävänsä kanssa  eikä enää halunnut uusintaa kanssani. Kyllä sitä miestä kävi kateeksi aina kun näin heidät yhdessä pihalla. Nainen  olisi ollut ja on varmaan edelleen  mahdottoman kiihkeä seksissä.

Vierailija
19/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko se, että styylailin nuorena likkana samassa talossa asuvan pojan kanssa, ja sekstailtiin useinkin saunassa kun ei juuri muuta paikkaa ollut ? Mun porukat kävi tosi harvoin saunassa ja käytin vuoron usein yksin. Meillä oli salamerkki, laitoin hiuslenkin oveen kun olin yksin saunassa, ja hän tiesi tulla sitten sinne. Aika jännää oli, koska joku olisi saattanut saada päähänsä lähtee saunomaan. Kerran faija tulikin kesken kaiken, mutta onneksi ovi oli salvassa ja joutui huutelemaan mua avaamaan eikä toisella puolella ollut ketään, joten kaveri pääsi sitä kautta karkuun.

Ja yhden kertaa taas tämä koputteli ovea kun faija ja mutsi oli pukuhuoneessa. Joutui keksimään jonkun hätävalheen että oliko jättänyt kellonsa sinne tai jotain. Mutsi kyllä ihmetteli ja marmatti että tulee häiritsemään toisten vuoroa. Olispa tiennyt! Sen jälkeen keksittiinkin toi merkki. 

Nuorena sitä keksii. Olisi tullut iso sota jos kiinni oltaisiin jääty, sen verran tiukkoja olttin näissä jutuissa silloin. Vaikka olin kyllä jo lähellä täysi-ikää, mutta kotona kun asuin niin kodin säännöt.

Vierailija
20/26 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisteloin minäkin. Nuorena, siis tuossa 90-luvun puolella, ekassa omassa kämpässä asuessa oli samassa rapussa sellainen vähän eloisampaa elämää elävä pariskunta, itseä n. kymmenisen vuotta vanhempia. Eräs ilta, olin lähdössä liikkeelle ja odottelin viestiä silloiselta säädöltä, jäin tämän mimmin kanssa rapulla juttelemaan ja röökille. Ihan yhtäkkiä tämä sitten suutelemaan. Silloiseen makuun oikein mukava sellainen röökin ja siiderin sekainen syvä, suoraan asiaan imutus. Äkkiä oltiinkin sitten jo rapussa ja pääsin koittelemaan farkkutakin alta ja farkkujen päältä tämän muotoja. Ja siitä sitten mun petiin. Pikaisten temppujen jälkeen mimmi lähti kun mies oli tulollaan jostain reissustaan, ja omakin puhelin piippasi useampaa viestiä että missä viivyn. 

Oli aikamoinen pelimies fiilis lähteä siitä baariin tapaamaan toista mimmiä, etenkin kun ilta päättyi sitten sen kanssa petiin. 

Tämän jälkeen tämä nainen kävi pariinkin otteeseen moikkaamassa, aina vähän siiderissä. Oli omalla tavallaan jännänmaukas tapaus. Joskus tuli vaan jutustelemaan, joskus petiin ja joskus isomman riidan jälkeen, juttuseuraa hakemaan, mutta silloin ei seksiä. Tosin silloinkin teki ekalla kertaa käsityöt kun luulin että oli seksin eikä juttuseuran perään. Opin tavoille ja tarpeisiin aika äkkiä. Oli vähän kinkkinen kuvio, koska pariskunann mieskin oli hyvää pataa ja änkesi sillointällöin iltaa istumaan, useimmiten nuokkumaan sohvalle, mutta turpaan olisi tullut jos olisi paljastunut. Mimmikin sen tiesi ja piti kovasti huolta ettei kiinni jääty. Oli siinä välillä nuorella jannulla elämisen mallin ihmettelyä, mutta kieltäytyäkään en osannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän