Olin tapailemani miehen luona yötä, mies paistoi itselleen ja kämppikselleen (miespuolinen) kolmen munan kinkkumunakkaat, minä sain vaan yhden munan
Mies ja kämppiksensä söivät siis molemmat kolme munaa ja kinkut siellä seassa. En ole missään vaiheessa ilmoittanut olevani kasvissyöjä ja mies on nähnyt minut syömässä lihaa aiemmin. Miksen saanut samanlaista aamiaista kuin muut?
Kommentit (28)
Kananmunat on niin perkeleen kalliita ja mies katsoi, että olet ns. yhden munan arvoinen hoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirot naiset joita olen tapaillut on aina olleet niin äkkiä täynnä pienestäkin määrästä, tyyliin leipäpalanen ja jo on että ähh en jaksa syödä enempää. Jopa normaalit ateriatkin on minun pitänyt syödä loppuun lähes joka kerta heidän lautaseltaan.
Sirot naiset ovat ihania ja söpöjä. Silti tekisin itse sellaisen munakkaan, jossa on vähintään 20g proteiinia. Eihän yksi 6-7g proteiinia ole mikään ateria, ei järkeä sellaisessa "ateriassa".
Tyttöhän oli jo yön aikana niellyt ainakin 50 grammaa proteiinia, miksi lisää?
Eli ottanut ainakin 1000 eri mälliä yön aikana? Ei siitä muuten ihan 50 grammaa kerry ;)
Oho! Nyt nimittäin puhutaankin jo kovan tason tekijästä. Vesa Keskinen ejakuloi aikoinaan omien puheidensa mukaan 140 kertaa vuorokaudessa, eli ihan harrastelijatasoa siis tähän kaveriin verrattuna. Respektii hei.
Miksi et kysynyt mieheltä itseltään tai sanonut, että ei näin pieni muna sulle riitä?
Miksi kysyt tätä täällä? Eikö henkilö jolla niitä vastauksia on ole se kolmen munan miekkonen.
Tuuppa täällä käymään, täällä olisi tytölle munaa tiedossa.
Onpa lapsellisia vastauksia. Samaan aikaan tälläkin palstalla valitetaan, kuinka vaikeaa on löytää parisuhdetta. Ei ihme, jos naiset eivät kiinnostu, kun huumori on tasoa "taisi munakiintiö tulla täyteen".
Mies varmaan ajatteli sinun olevan pieniruokainen niin kuin monet naiset ovat. Ajatus saattoi olla vilpitön mutta toteutus ontui. Kaikille pitäisi tarjota samaa tai kysyä, kuinka monta munaa kenenkin munakkaaseen laitetaan ja mitä kukakin joukkoon haluaa. On harmillista, että normaali vuorovaikutus on osalle niin haastavaa.
Yhdenillanjuttu ei tarkoita sitä että voi käyttäytyä huonosti. Mua ei kohdeltu tuolla tavalla.
Ajatteli varmaan sinun muna kiintiösi olevan täynnä.