Onko muita, jotka tykkää omppulimpskasta?
Kommentit (30)
Tykkään, harvoin tulee ostettua, kun on niin kallista eikä koskaan tarjouksessa.
Omppulimptska on parasta. Ja tsalmiakkinamut ja sipsipussi.
Oisko ne ketaleet muuttanu reseptiä. Ihan ei maistu niin hyvältä kuin ennen? Pitkästä aikaa ostin ja petyin. Vai olisiko ollut vaan huono satsi
Minä liputan Dr.pippuri limpskan puolesta
Omppulimpskaa ja esimaistettuja irtokaruja, fantsuin yhdistelmä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Omppulimptska on parasta. Ja tsalmiakkinamut ja sipsipussi.
Sipsuja!
Vierailija kirjoitti:
Minä liputan Dr.pippuri limpskan puolesta
Pippuritohtorin limpska on kieltämättä hjuvaa. Samoin neitsytkolalimpska.
On hyvää limsaa Suomi-viinan lantrinkina. Toinen paukku menossa.
Aikoinaan tuo limu oli nimeltään Omenapore, joskus 60- ja 70-luvuilla. Kaupoissa oli myös Puolukkaporetta, joka oli myös hyvää. Toivottavasti tämäkin tulisi uudelleen tarjontaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan tuo limu oli nimeltään Omenapore, joskus 60- ja 70-luvuilla. Kaupoissa oli myös Puolukkaporetta, joka oli myös hyvää. Toivottavasti tämäkin tulisi uudelleen tarjontaan.
Eri valmistaja, Nokian panimo. Omenalimonadi oli Bockin panimon, nykyinen nimi Hartwall.
Oliko se aikoinaan jotain peikkolimsaa tai jotain? Sitten hävisi vuosikausiksi, kunnes tuli joulun aikaan kausimakuna. Ja lopulta kokoaikaiseksi, mutta hinta on vaan niin korkea ettei tule ostettua, kun muukin limsa tulee juotua halvimpina kaupan versioina.
Tykkään ja sitä en ole pilannut käyttämällä lantinkina. Kokista, spritea ja jaffaa ei pysty enää juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ja sitä en ole pilannut käyttämällä lantinkina. Kokista, spritea ja jaffaa ei pysty enää juomaan.
Heh;D Minä en ole noitakaan pilannut, mutta ginger alen pilasin jo 88-viskin kanssa aikoinaan:D
Pikalimpska on parasta!
T. Hopeakettu Reima
Kyllä ja nimenomaan hartwallin ruskeasta