Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä koskaan luultu...

Vierailija
27.06.2019 |

Vastakkaisen sukupuolen edustajaksi tai sitten homoseksuaaliksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minua ei nähdä useinkaan naisseurassa enkä baareissa juokse naisten perässä niin minua ovat homoksi luulleet ja haukkuneet mieskaverini, naiskaverini, tuntemattomat miehet ja tuntemattomat naiset. Ovat jopa yrittäneet parittaa mua miehen kanssa. 

Ilmeisesti miehen rooli on edelleen melko kapea meille heteroille.

Vierailija
22/31 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan luultu mieheksi, eikä sellaista voisi tapahtuakaan, koska olen erittäin naisellisen näköinen (tosin hyvin keski-ikäisen tantan tai suorastaan mummon tapaan naisellisen).

Sen sijaan erinäisetkin naiset ovat yrittäneet iskeä ravintoloissa, kesätapahtumiss, kirjastoissa ja ties missä, eli ovat olettaneet, että olisin vähintään bi, ellen homoseksuaali. En tiedä, ovatko olleet väärässä: olen ennen kaikkea yksiavioinen ja kumppanini on aina ollut sama (mies)henkilö. Sen pidemmälle asiaa ei ole ollut tarpeen selvittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultu mieheksi ja lesboksi. Mietin vain, että miten naisellinen pitäisi sitten olla, ettei kukaan erehtyisi sukupuolesta? Toisaalta, ihan sama.

Vierailija
24/31 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo ja heteroksi on kyllä luultu. Varmaan siksi, etten täytä joidenkin stereotyyppistä mielikuvaa lesbosta. Jopa toinen lesbo on pitänyt pelkkänä kokeilunhaluisena biseksuaalina ja yksi luuli homofoobikoksi. :D 

Vierailija
25/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ainakaan kukaan koskaan kertonut olettanensa mitään seksuaalisesta suuntautumisestani, mutta töissä on muutaman kerran joku potilas ensivilkaisulla luullut mieheksi. Hoitajan työasu on toki sukupuolineutraali ja olen yli 170cm pitkä, mutta olen myös rintava ja pitkähiuksinen. Ehkä olemukseni sitten vain on jotenkin maskuliininen.

Vierailija
26/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheksi ei ole luultu, mutta lesboksi kyllä. Kasvoni ovat kyllä naiselliset, mutta muu olemus ja kiinnostuksen kohteet eivät ehkä ole naisille tyypillisimpiä. Lapsena olinkin aikamoinen poikatyttö. Lienee myös seurausta siitä, että kasvoin ainoana tyttönä veljien ympäröimänä.

Vierailija
27/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joku 6-vuotias, kun muutimme toiselle paikkakunnalle. Ohuttukkaisena minulla oli lähes poikatukka, mistä sitten seurasi, että minua luultiin pojaksi. Niin ja pihavaatteena oli pitkät housut. Äiti kyllä yritti pukea minut nätteihin mekkoihin, mutta minä ei noista hörhelöistä ole koskaan perustanut. Vaatteen piti jo lapsena olla sellainen, ettei sitä tarvitse koko ajan varoa, vaan saa rauhassa roiskutella kuraa ja kiipeillä puihin, tai mitä nyt mieleen juolahtikaan.

Nyt vanhemmitenkaan en pukeudu kovin naisellisesti ja tukkakin on edelleen ohut ja siksi lyhyt, joten on luultavasti arveltu muutaman kerran, että rekkalesbohan sen täytyy olla, kun on farkut, ruutupaita ja tukevat korottomat kengät. Mutta sehän on noiden arvailijoiden ongelma, ei minun. Tiedän, että olen ihan tavallinen normaali heteronainen. Niin ja harrastuksetkin ovat kautta vuosien olleet perin naisellisia.

Vierailija
28/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia varmaan luullaan useimmin miehiksi kuin miehiä naisiksi.

Johtuuko tämä siitä, että Suomessa miehet ovat feminiinisiä?

Vierailija
29/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia varmaan luullaan useimmin miehiksi kuin miehiä naisiksi.

Johtuuko tämä siitä, että Suomessa miehet ovat feminiinisiä?

Ei. Naiset ovat maskuliinisia.

Vierailija
30/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kulman kautta kuulin, kun kerran tehdessäni jotain polvillani eteenpäin kallistuneena eräs miespuolinen tuttu oli kuulemma katsonut etäämpää takaapäin että onpas hyvännäköinen perse, kunnes nousin ylös ja tajusi että se olen minä. Siitä jäi vähän outo fiilis, että minulla on siis heteromiehen näkökulmasta hyvä perse. En kyllä ainakaan vankilaan haluaisi joutua. M33

Vierailija
31/31 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska minua ei nähdä useinkaan naisseurassa enkä baareissa juokse naisten perässä niin minua ovat homoksi luulleet ja haukkuneet mieskaverini, naiskaverini, tuntemattomat miehet ja tuntemattomat naiset. Ovat jopa yrittäneet parittaa mua miehen kanssa. 

Ilmeisesti miehen rooli on edelleen melko kapea meille heteroille.

Pitäisi kaiketi alkaa teettämään mgtow-käyntikortteja ja niitä aina antaa näille ihmettelijöille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan