Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi ja lastesi isä jättäisi sinut sinun sairastuttua vakavasti ja alkaisi tapailla jo uutta naista teidän vielä asuessa yhdessä

Vierailija
27.06.2019 |

Ja hän hylkäisi myös lapsensa ja muuttaisi uuden naisen kanssa upeaan lukaaliin jota miehen äiti eli ex anoppisi ja lastesi mummi kehuisi lasten lapsilleen niin jäisitkö katkeraksi? Sinä parantuisit ja pysyisit terveenä vaikkakin se oli aluksi epävarmaa. Haluaisitko myöhemmin näpäyttää exääsi tai ex-anoppiasi vai toivoisitko kaikkea hyvää heille vai mitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin heille kaikkea hyvää mahdollisimman kaukana minusta.

Vierailija
2/6 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pelkkää hyvää, elämä tarjoaa yleensä lahjoja odottamattomilla tavoilla kuten esim tässä sinun tapauksessasi pääsit eroon miehestä joka ei ollut millään tavoin luottamuksesi arvoinen. Lapsille vältä puhumasta pahaa heistä vaikka kuinka riepoisi. Palkinto siitäkin tulee myöhemmin. Tsemppiä, been there!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin toki näpäyttää exää kun minulle melkein noin teki, mut ex-anoppi on ollut mulle edelleen ystävällinen, joten häntä en edes halua näpäyttää. Enkä näpäytä sitä ääliötä exääkään, näpäyttäköön karma jos näpäyttää, ihan sama. Haluaisin vaan unohtaa koko tyypin.

Vierailija
4/6 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en ainakaan pitkäksi aikaa katkeroituisi ja jäisi jotain "näpäytyksiä" hautomaan. En toisaalta tiedä miten tuollaista miestä edes näpäyttäisi. Kyllä se karma hoitaa ne näpäytykset jos sellainen tarpeen on.

Vierailija
5/6 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sellainen sairaus on että jättää kumppaninsa? Kyllä meillä on kaikista sairauksista selviydytty ja passataan toisiamme jos toinen on sairas. Ei minulla olisi sydäntä jättää koskaan miestäni vaikka sairastuisi sitten mitenkä vaan hoidan hänet loppuun asti. Mieheni on samanlainen niin ettei jättäisi minua.

Järkyttävän kylmä ja tunteeton ihminen voi vain vaihtaa tuosta noin vain ja sille se ihminen ei ole merkannut yhtään mitään ja sitä ihmettelen ettei se ns. uhri ole muka mitään vaistonnut että elää kylmässä suhteessa. Jotkut vain näköjään voivat elää niin harha maailmassa ettei näe tai halua nähdä kun on ihanne puolisonsa löytänyt. 

Vierailija
6/6 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tekisi mieli näpäyttää, mutta sillä tavalla sitä jäisi vain kiinni murheeseen ja katkeruuteen, joten yrittäisin tehdä sovun tapahtuneen kanssa. Häneltä olisin kuitenkin saanut ihanat lapseni. Pahimmalta tuntuisikin niiden lasten takia, jos mies heidät hylkäisi.