Kenen mielestä tämä lampi on sukuelimen muotoinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7b7c8efa-40f3-4cda-afff-98594af9c0a8
Vai alkaako toimittajat valmistautumaan jo uutisköyhään heinäkuuhun ja pakko keksiä edes jotain klikattavaa.
Kommentit (15)
Tämä on aivan selvä peeenis ja pysäytyskuvassa iltas-sonnan logo aivan oikeassa kohdassa eli ku.ireijän päässä.
No eipä nyt kyllä. Oliko sen nimi edes mul**ujärvi? Mutta miten toi veden väri on niinku jossain ulukomailla?
Siitinlampi on Juankoskella. Google Lapsi saa näkyy selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Siitinlampi on Juankoskella. Google Lapsi saa näkyy selvästi.
Siis Google Maps!
Jaa jaa... no sukuelimiähän nyt oon niin monen näköisiä. Kai tuossa mielikuvituksen avulla sellaisenkin voi nähdä. Itse en kyllä oma-aloitteisesti olisi osannut noin katsoa...
No eipä ensimmäisenä olisi tullut mieleen.
Onhan meillä muitakin siittimiä kartan muodossa esitelty vuosien varrella.
Onko sen nimi mulkkulampi tai kullilampi?
Tyrant kirjoitti:
Tämä on aivan selvä peeenis ja pysäytyskuvassa iltas-sonnan logo aivan oikeassa kohdassa eli ku.ireijän päässä.
Et sivistymättömyyttäsi tunne ilmausta "virtsaputken aukko"?
Tiesitkö, että se voi sijaita muuallakin kuin keskellä terskaa?
Onhan se hyvä että joku asia sentään naurattaa tässä mielensäpahoittajien maassa.
Onko niitä vttulampiakin jossain. Olis kiva nähdä sellainen.
Teini-ikäisen poikani mielestä kyllä ja ihan selvästi Minulle ei olisi tullut mieleen ilman tätä juttua, vaikka omaan varsin likaisen mielikuvituksen.
No ei olisi ensimmäisenä tullut mieleen, mutta kaipa noitakin on monen muotoisia.
Iltalehden kesätoimittajan, joka löysi sentään jotain kotimaista, sen sijaan että olisi käännellyt jonkin netistä löytämänsä hassun amerikkalaisen pikku-uutisen.