Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko aikuinen uimataidoton mennä kylpylään?

Vierailija
27.06.2019 |

Kysymys jo otsikossa.
Jos on ntäysin uimataidoton aikuinen ihminen, onko kylpylän altaissa tarjolla mitään tälläiselle henkilölle?

Voiko esim. porealtaisiin tai muualle mennä uimataidottomana. Ja jos ei, niin mihin sitten voi mennä?

Tulossa "pakollinen" kylpylämatka. Mitä voin siellä tehdä ja harrasstella? Ja kiitos, vain asiallisia vastauksia!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porealtaat sun muut on niin matalia ettei niissä pysty uimaan vaikka osaisi ja haluaisi.

Vierailija
2/8 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Pääosin ne kylpylöiden altaat on sellaisia, että kohdassa kuin kohdassa aikuinen pystyy seisomaan siellä niin että pää on pinnalla. Mene vain rohkeasti, usein niissä altaissa on kaikenmaailman tolppia/laitoja/köysiä sun muita, joiden vieressä voi olla ja joita "pitkin" voi kulkea jos ei tahdo uida. Nauti kylpyläpäivästäsi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, tosi ikävää ettet osaa uida. Mutta et ole ainoa, kyllä meitä muitakin aikuisia on.

Itse olen ratkaissut asian niin, etten koskaan käy kylpylöissä. Mutta nykyisenä aikan jolloin kaikki spa-jutut ovat jokapäiväistä elämää, se ei tietenkään ole aina mahdollista.

Toivon, että saat täältä hyviä neuvoja ja ohjeita. N61.

Vierailija
4/8 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voi, mutta se ei ole suositeltavaa.

Vierailija
5/8 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei uimataidottomuus siis mistään vesifobiasta johdu, niin tervemenoa vaan ja pidä hauskaa!

Vierailija
6/8 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja usein niissä kylpylöissä on myös erilaisia saunoja, joissa voi käydä jos ei jaksa tai halua koko aikaa vedessä olla.

Vierailija
7/8 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, on ollu 1,5 vuotias lapsikin muualla kuin lastenaltaissa.

Vierailija
8/8 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, tosi ikävää ettet osaa uida. Mutta et ole ainoa, kyllä meitä muitakin aikuisia on.

Itse olen ratkaissut asian niin, etten koskaan käy kylpylöissä. Mutta nykyisenä aikan jolloin kaikki spa-jutut ovat jokapäiväistä elämää, se ei tietenkään ole aina mahdollista.

Toivon, että saat täältä hyviä neuvoja ja ohjeita. N61.

Mene ihmeessä, jos uimataidottomuus on ainoa asia joka sua estää. Siellä on tosiaan matalia ne altaat ja sitten jos ja kun on jossain syvää, niin siinä kyllä sitten on usein altaan laidassa myös merkki että syvenee. Lyön vaikka vetoa, että siellä on muitakin uimataidottomia aikuisia, eikä kukaan huomaa mitään. Toivottavasti rohkaistut ja käyt kylpylässä vaikka sitten edes kerran :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä