Kaipaan villejä, intohimoisia hotelliöitä puhtaissa lakanoissa, kuumia suudelmia, helliä silityksiä
ja mitä tämä elämä onkaan: tiskaan, pesen pyykkiä, imuroin huushollia, kerään likavaatteita pitkin lattioita, teen ruokaa, kuuntelen lasten kinoja - päivästä toiseen. Nyt ei sentään Wilma viestejä rumputa joka päivä. Mies röyhtäilee ja piereskee sohvalla katsoen telkkaria. Vain haaveissani pääsen hotelliöihin.
Haaveiletko sä koskaan?
Kommentit (22)
Imurointihan on kivaa, voittaa tuollaiset hotelliyöt.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen että pääsen toteuttamaan jonkun kaltaisesi kanssa juuri tuonkaltaisia unelmia.
Mulla ei vaimo piere kun sitä ei ole. Kissa ehkä pieniä puuksuja laskee.
M
Minkä ikäinen sä olet?
Ap haluaisitko piereskelevän ukon mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen että pääsen toteuttamaan jonkun kaltaisesi kanssa juuri tuonkaltaisia unelmia.
M
Tuollainen siivoushullu hotelliyökaveriksi, olisi siinä sulle seuraa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Minkä ikäinen sä olet?
42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Tuollainen siivoushullu hotelliyökaveriksi, olisi siinä sulle seuraa :D
No hei se voisi näyttää french maid asussa kivalta :S
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Minkä ikäinen sä olet?
42
Näytätkö nelikymppiseltä, nuoremmalta, vanhemmalta?
Ei se ukko siellä hotellissa muutu unelmien adonikseksi...pysy kotona vaan.
Sulla on sentään mies, mulla ei oo edes sitä piereskelevää ja röyhtäilevää ukkoo.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ukko siellä hotellissa muutu unelmien adonikseksi...pysy kotona vaan.
Nuorena se oli oli unelmien adonis. Kyllä se saattaisi muuttuakin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Minkä ikäinen sä olet?
42
Näytätkö nelikymppiseltä, nuoremmalta, vanhemmalta?
Keväällä menin ostamaan uutta pukua ja myyjä sanoi kysyvällä äänellä "pituuskasvu lienee pysähtynyt jo...". Huvitti. No OK olin juuri käynyt parturissa ja ajellut siloiseksi tissiposkeksi. Jos olisin antanut pari viikkoa rehottaa niin ei varmaan olisi kysynyt.
Noin muuten olen sitä mieltä että hitostako sitä itse pystyy arvioimaan, kovin subjektiivinen käsite miltä ikäiseltä joku jonkun toisen mielestä näyttää.
M
Tollainen siivousfriikki alkaisi tekee kuitenkin kaikkea muuta kuin nussimista hotellissa. Alkaisi kuitenki pyyhkimään lamppujen päältä pölyjä ja tarkistamaan patjojen puhtautta edellisen jäljiltä.
Kyllä haaveilen. Ja haaveilun kohde ei ole mieheni...
T:45-v perheenaäti
Munkin elämä on aloituksen kaltaista, mutta mulle olis kelvannut vaikka pikaiset pikkukakkosen aikana vessassa villasukat jalassa, mutta sitäkään ei mulle oo suonut mies. En edes viitsi enkä kehtaa enää yrittää, en vuosiin.
Minä haaveilen ja juurikin hotellissa vietetystä laatuajasta. Kaukana kavala maailma kotitöineen ja työpaineineen. Olisipa joku kiva mies jonka kanssa lähteä hotelliin.
Pääsisipä rakastelemaan koko pitkän yön, ei tartteis olla edes hotelli.
heh piereskelevä kissa :) vs hotelliyöt
ap. muistelee niitä nuoruuden jokavuotisia gambian ja senegalin reissuja ?
Omassa parisuhteessani on paljon juuri noita otsikossa mainittuja asioita.
En halunnut arkisuhdetta enkä lapsiperhe-elämää vaan kahden aikuisen nautiskelusuhteen.
Mietin usein, kuinka paljosta joutuisi luopumaan, jos hankkisi lapsia.
M