Voiko tätä uskoa todeksi! Vihdoin raskaana
Ollaan mieheni kanssa yritetty lasta 4 vuotta. Nyt vihdoin tärppäsi! Tein juuri positiivisen raskaustestin. Vaikea vieläkään uskoa tätä todeksi. Niin monta vuotta yritystä jo takana. Täytyy myöntää, että olen todella onnellinen ja kiitollinen.
Kommentit (27)
Onnea! Nyt vaan sormet ristiin että kaikki menisi hyvin!
Yksi lapsi meillä on jo ennestään, mutta raskautuminen kesti toisen lapsen yrittämisen kohdalla. Pitää nyt vain toivoa, että kaikki menee hyvin. 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mene enää siis vuottakaan, ennen kuin ap on märisemässä täällä palstalla siitä, kuinka on niin ”rankkaa”, kuinka ”arjen pyörittäminen” vie kaikki mehut, kuinka hän on niin ”uupunut” ja kuinka mies ”ei osallistu”. 😂
Mulla ei mennyt kun kaksi päivää positiivisesta testistä, kun kaduin jo raskautta. Raskauspahoinvointi on jotain todella järkyttävää. Nyt tätä on kärsitty neljä viikkoa ja loppua ei näy. Oksennan päivässä kymmeniä kertoja, mikään ei pysy sisällä ja olo on hirveä. Kaksi kertaa olen ollut tiputuksessa, kun keho on kuivunut. Mitään en oo juuri neljään viikkoon syönyt. En ois ikinä ryhtyny tähän, jos oisin tiennyt, että tämä on tämmöstä kärsimystä. Keskeytys on kyllä käynyt mielessä.
Onko muita odottavia, jotka ovat plussanneet nyt lähiaikoina? 😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene enää siis vuottakaan, ennen kuin ap on märisemässä täällä palstalla siitä, kuinka on niin ”rankkaa”, kuinka ”arjen pyörittäminen” vie kaikki mehut, kuinka hän on niin ”uupunut” ja kuinka mies ”ei osallistu”. 😂
Mulla ei mennyt kun kaksi päivää positiivisesta testistä, kun kaduin jo raskautta. Raskauspahoinvointi on jotain todella järkyttävää. Nyt tätä on kärsitty neljä viikkoa ja loppua ei näy. Oksennan päivässä kymmeniä kertoja, mikään ei pysy sisällä ja olo on hirveä. Kaksi kertaa olen ollut tiputuksessa, kun keho on kuivunut. Mitään en oo juuri neljään viikkoon syönyt. En ois ikinä ryhtyny tähän, jos oisin tiennyt, että tämä on tämmöstä kärsimystä. Keskeytys on kyllä käynyt mielessä.
Tsemppiä hirveesti! Kärsin myös raskaana hyperemeesistä ja se oli jotain järkkyä! Mullakin ajatukset oli tosi synkkiä ja vihasin koko raskautta. Luota vaan siihen että se loppuu kyllä joskus. Pahinta oli kun kukaan ei tuntunut ymmärtävän mitä itse käy läpi kun muilla pahoinvointi tuntui olevan vain lievää.
Ihanaa ap ❤️ Minäkin odotan toista lasta. Olen raskausviikolla 28. Tsemppiä paljon ❤️
Täällä myös yksi raskaana oleva. Ihanaa aikaa ollut 😊 laskettu aika lähestyy pian.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa ap ❤️ Minäkin odotan toista lasta. Olen raskausviikolla 28. Tsemppiä paljon ❤️
Kiitos paljon!❤️
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi raskaana oleva. Ihanaa aikaa ollut 😊 laskettu aika lähestyy pian.
Paljon tsemppiä synnytykseen 😊
Ap
Onnea paljon. Täälläkin 4 v ilman ehkäisyä ja nyt rv 13.
Vierailija kirjoitti:
Onnea paljon. Täälläkin 4 v ilman ehkäisyä ja nyt rv 13.
Paljon Onnea! ❤️
Ap
Onnea!! Älä välitä pahanilmanlinnuista vaan nauti!
Vierailija kirjoitti:
Onnea!! Älä välitä pahanilmanlinnuista vaan nauti!
En todellakaan 😀 nautin 😊
Ap
Ihanaa kuulla että on tärpännyt, onnea matkaan:) Lapseni syntyneet -11 ja -14, useampi vuosi takana ilman ehkäisyä, eikä kolmatta lasta näy eikä kuulu. Mutta antaa luonnon päättää kuinka tässä käy...
En iloitsisi vielä. Eräs kaveripariskunta yritti myös lasta ja lopulta nainen tuli raskaaksi. Iloitsivat raskaudesta ja ilmoittivat kaikille siitä ja ostivat vauvan vaatteita. Sitten se meni kesken. Voi sitä surua ja murhetta ja selittää kaikille, että ei sitä vauvaa nyt tule. Se säälin määrä...
Onnea onnea, sitä tarvitaan...!