Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen raskas lapsi

Vierailija
27.06.2019 |

Miesystävälläni on kuusivuotias poika, jonka käytös on aivan kamalaa. Lapsi menee koko hereilläoloaikansa pitkin seiniä, kiusaa ja ärsyttää muita. Kun isänsä komentaa häntä niin lapsi nauraa räkäistä naurua ja jatkaa pahojen tekoa. Mies uhkailee lasta kaikenlaisilla jutuilla, muttei ikinä toteuta niitä, joten lapsi perseilee minkä kerkeää koska seurauksia ei ole. En jaksa enää yhtään. En tiedä miten ottaisin tämän asian miehen kanssa puheeksi. Hän pitää lastaan niin pienenä, ettei lapsi muka ymmärrä mitään. Huoh. Lapsi on kuin pellossa isänsä luona... Itselläni on kaksi jo kouluikäistä lasta ja ikinä he eivät ole käyttäytyneet missään noin. Heitä on kasvatettu ja heidän isällään ja minulla on samat säännöt joka asiaan. Lapsenikin ovat jo ärsyyntyneet miesystäväni lapseen ja jatkuvaan kiusantekoon. Emme asu yhdessä, emmekä näillä näkymin tule asumaankaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapset ja muiden mukulat. Löytyisikö variaatiota tähän provoon?

Vierailija
2/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan muuta yhteen, äläkä pakota lapsiasi viettämään aikaa miehen lapsen kanssa. Lapsi tarvitsisi varmaan jotain apua, mutta minkäs teet jos vanhemmat eivät sitä järjestä. Vietä aikaa miehen kanssa kun lapsi on äidillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pakota lapsiani viettämään aikaa miehen lapsen kanssa. Heillä on sen verran jo ikäeroakin, että leikit jne ei käy usein yhteen. En vaan ymmärrä mikä tuota lasta voi riivata? Viikonloppuna viimeinen niitti minulle oli kun lapsi kiusasi kissaamme ja kania useista kielloista huolimatta. Ei normaalit lapset kiusaa eläimiäkään. Ap

Vierailija
4/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän kirjoitit avauksessa, että isä uhkailee kaikenlaisella mitä ei toteuta. Taustalla varmaan pitkäaikaista välinpitämättömyyttä ja kasvattamattomuutta. Lapsi ei enää kyläilisi minun kotonani, jos kiusaa eläimiä eikä isä saa häntä lopettamaan.

Vierailija
5/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsut kakaran kotiisi? Kannattaa harkita parisuhteen päättämistä. Kersan käytös tulee vain pahenemaan. Muutaman vuoden päästä joudut väistelemään isoja lentäviä esineitä.

Vierailija
6/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on samanlainen 3-kymppinen poika... huoh.

Vierailija
7/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on samanlainen 3-kymppinen poika... huoh.

Ja mulla tuollainen 6-kymppinen äitipuoli. Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä.

Vierailija
8/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kutsut kakaran kotiisi? Kannattaa harkita parisuhteen päättämistä. Kersan käytös tulee vain pahenemaan. Muutaman vuoden päästä joudut väistelemään isoja lentäviä esineitä.

Kyllä minä toivoisin että voisimme viettää aikaa toisinaan myös koko porukalla. Nyt tosin saa jäädä tapaamiset tämän lapsen kanssa jäähylle.

Olen tässä parin vuoden sisällä ymmärtänyt että lapsen äiti on huolissaan toisinaan lapsen käytöksestä, mutta mies ei ota sitä vakavasti. Miehen mielestä lapsi on aina vaan niin pieni ettei hän voi ymmärtää mitään. Kahden lapsen äitinä nään itsekin että joku sillä lapsella on hätänä kun noin käyttäytyy. En tiedä miten ottaisin asian puheeksi miehen kanssa. Hän on joskus niin lapsellinen ettei kestä sanomista mistään. Ap

Vierailija
9/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä nainen ja naisella kaksi lasta 7 ja 12v. En muuta yhteen ennen kuin lähteny pois. Lapset inisee vaan ja en jää yöksi enää. Kun ovat isällää, niin jään. En katso yhtään niitä lapsia. Paljon helpompaa.

Vierailija
10/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi uhkailu rangaistuksilla pitäisi päättää.Lapsikin sen jo tajuaa,ettei tyhjät uhkaukset ole kuin sananhelinää.Vihjaa miehellesi että uhkaa vain rankaisuilla,joita aikoo toteuttaakkin.Enkä tarkoita että aloittaisi piiskaamaan tms.vaan sallittuja rangaistuksia käyttöön.Saisittepa rajat pojalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan