Käykö teidän mies vessassa niin että lukitsee oven?
Kommentit (28)
Kerrotko vielä, miten tällainen aihe juolahti mieleesi.
Mies käy, mutta mä itse oon liian laiska lukitakseni ovea, jos ei ketään ulkopuolista ole paikalla.
Miksei saisi lukita? Miksei saisi olla omaa aikaa ja yksityisyyttä? Ollaanko teillä vähän rajattomia?
Vain teinit lukitsevat vessan oven perheessämme. Minä en koskaan ja mies harvoin tai ei koskaan. Ovi laitetaan kyllä kiinni.
Hyvässä parisuhteessä saa pitää halutessaan jotkin asiat yksityisenä myös puolisoltaan. Kaikkea ei tarvitse jakaa.
Lukitaan kun halutaan istua rauhassa. Tapa alkoi kun lapsi oli noin 3v eikä muuten antanut aikuisille vessarauhaa,. Kahden asuessamme ja nyt lapsen kasvettua riittää että ovi on kiinni eikä raollaan, siitä tietää että siellä on joku. Toki edelleenkin oven takaa voi kysyä saako hakea harjan tai dödön.
Miks ihmeessä ei lukitsisi? Tai no, toisia kai ei haittaa istua pöntöllä perheen nähden. Tai toinen kysymys, miksi sua haittaa että ovi on lukossa? Miks haluat nähdä toisen vessassa? Jos vessasta tarvitsee jotain niin voi kai odottaa hetken tai pyytää oven raosta.
Lukitsee ja minäkin lukitsen. Vessarauha kaikille 😊
Olin elänyt koko ikäni noin 35-vuotiaaksi asti lukitsematta vessan ovea, ellei kylässä ollut vieraita. Saman naisen kanssa parisuhteessa tästä yli 15 vuotta, suurin osa yhdessä asuen. Sitten eräänä päivänä vaimo alkoi vaatia minulta oven lukitsemista ja huomautella asiasta vihaisesti. Mikäpä siinä, aloin lukita ovea. Siitä vuoden päästä tuli avioero.
Meillä varsin hankalaa kun vessan ovea ei voi lukita. Ovi kiinni kuitenkin aina paskoessa, kusella käydään yleensä ovi auki. :D
Meillä on sellainen iso ovi, joka ostettiin eräältä yritykseltä. Se oli ollut ennen suojaamassa kassaholvia pankissa, mutta toimitila siirtyi muualle ja laittoi siten panssarioven myytäväksi. Vaimon kanssa nähtiin ilmoitus netissä ,tilattiin välittömästi. Pienellä remontilla saatiin sopimaan vessan oveksi, nyt kyllä kelpaa olla vähän suuremmallakin asialla. ps. sen saa sisäpuoleltakin teljettyä
Riippuu mitä menee tekemään. Paska lla ja runk ulle niin joo, mutta jos käy kusella tai pesee hampaansa niin ei.
Jokainen tekee niin kuin tahtoo omassa kodissa mutta mä olen pitänyt aina vähän outona niitä jotka ei lukitse vessan ovea. Erityisen outoja on ne jotka sitten nalkuttaa miksi lukitsen vessan oven. Eikaise maailmaa kaada jos näkee jonkun pöntöllä mutta silti miellyttävämpää jos jokainen lukitsisi oven : p
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä menee tekemään. Paska lla ja runk ulle niin joo, mutta jos käy kusella tai pesee hampaansa niin ei.
Joo, se on aika noloa avata vessan ovi, kun ukko istuu pytyllä mela handusssa ja otsasuoni punaisena. Varmaan unelmoi naapurin blondista!
Me käydään kaksin ollessa yleensä ovi auki. Kun on vieraita kylässä, silloin ovi kiinni. Tai jos muuten haluaa olla rauhassa.
Sulkee oven, mutta ei lukitse. Vessarauha annetaan lukitsematta.
Ei lukitse ovea