Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaako ketään muuta kesäaika töissä (muutosten takia)?

Vierailija
27.06.2019 |

Ahdistaako ketään muuta töissä kesäaika, koska on niin paljon muutoksia töissä? Meillä on kesäaika aivan erilaista kuin normaali arki. Yksiköitä on kiinni ja siirrymme sijaisiksi toisiin paikkoihin. Olen nyt ollut jo muutaman viikon lomalla, mutta koko loma on mennyt töihin paluuta murehtiessa. Menen loppukesän ajaksi sijaiseksi ihan outoon paikkaan. En varmaan osaa mitään. Todella ahdistavaa. Kesä on kivaa, mutta odotan jo syksyä ja paluuta normaaliin arkeen. Kohtalontovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita?

Vierailija
2/5 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kesäajasta töissä myöskään. Joutuu tuuraamaan muita, tekemään töitä joita ei osaa kunnolla eikä kukaan ole opastamassa. Mutta tästä syystä pidän aina kun mahdollista kesälomani vasta tämän härdellin jälkeen heinäkuun lopussa ja elokuussa. Sitten lomalta palatessa alkaa normaali arki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juuri niin ahdistavaa, kun kukaan ei ole opastamassa ja itse tuntee lähinnä olevansa tiellä. Ihanaa lukea, että työpaikkani ei ole ainoa, jossa kesä tietää muutoksia. Minäkin olisin paljon mieluummin lomalla heinäkuussa kärsittyäni ensin tuon härdellin, mutta omalle kohdalleni sattuu lomat aina kesäkuulle. Koko loma menee tulevaa stressatessa. Joskus olen saanut pitää vielä viikon lomaa loppukesästä ennen normaalia arkea, mutta se ei ole aina mahdollista. Kesäaika on oikeasti todella raskasta ainakin tällaiselle hermoilijalle. Olen niin onnellinen, kun kesä on ohi. Kamalaa ajatella näin. 

Vierailija
4/5 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo ei rajoitu pelkästään kesään. Mulla se on jatkuvaa. En hallitse tehtäviä joita pitäisi, eikä kukaan opeta.

Pelottaa joka aamu mennä töihin. Ahdistaa. Tää on todella kuluttavaa perfektionistille.

Vierailija
5/5 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuokaan kuulosta kyllä kivalta, että aina ahdistaa. Etkö ole saanut mitään perehdytystä työhösi? :(

Minuakin ahdistaa muulloin, mutta ei niin paljon kuin kesäaikaan.