Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun inhoaa kaikkia poikalapsia?

Rakastava äiti
27.06.2019 |

Olen aina tiedostanut sen ja sanonut siitä jopa ääneen muutamalle (lapsettomalle) ystävällekkin ja nyt asia on alkanut vaivaamaan minua. En tiedä mistä se johtuu, mutta olen aina inhonnut kaikkia poikalapsia. Enkä tarkoita edes pieniä lapsia, vaan myös teinipoikia. Elän terveessä parisuhteessa eikä minulla ole mitään lapsuuden traumoja josta tämä voisi juontaa juurensa. Itselläni on kaksi jo vahempaa tytärtä ja nuorin perheen lapsista (tokaluokkalainen) on maailman ihanin poika. Rakastan poikaani yli kaiken, olen rakastanut ensimmäisestä päivästä lähtien, mutta kaikkia muita poikia inhoan. Toisia enemmän, toisia vähemmän, mutta jopa sisaruksieni tai mieheni sisarusten poikalapsia. En tietenkään näytä lapsille inhoani ja oma poikani tuo usein kavereitaan kylään ja jututan poikia kuten normaalit ihmiset mutta pääni sisällä käyn taistelua kuinka muut poikalapset minua inhottaa.

Haluaisin vaan ehkä kuulla onko minulla kohtalontovereita? Miten työstää asiaa vai inhoanko vaan lopun ikääni poikalapsia? Ja ennen kun kukaan teilaa minua (mitä varmasti tekee moni) niin haluaisin todella keksiä keinon miten päästä eroon tästä inhosta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähes samoin. Inhoan riehuvia poikia. Onneksi sain 2 tyttöä.

Vierailija
2/3 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös, vauvapojat kyllä suloisia, mutta etenkin semmoiset kymmenkesäiset, kaikki enempi-vähempi aspergereita siinä vaiheessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tuon poika sanan sijaan somali. Testataan miten mode toimii.

Oikeasti kuvottavaa lukea tällaista.