Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta hermostut niin että tekisi mieli vetää jotain kuonoon

Vierailija
27.06.2019 |

Eihän nyt tietenkään ketään saa lyödä vaikka mieli tekisi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi siitä kun kaverin pikkuveli löi pulkalla päähän. Sen jälkeen olen oppinut käsittelemään tunteeni ja muutenkin hillitsemään tekojani.

Vierailija
2/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku kertoo miten minun tulisi elää ja syödä.😡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerääkö trolli matskua miten ärsyttää ihmisiä täällä.😄

Vierailija
4/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hupakkoo tekis mieli kiskasta avarilla poskelle. Toivottavasti en törmää siihen missään.

Vierailija
5/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi noille sähköpotkulautailijoille, joiden ei näköjään tarvitse noudattaa mitään sääntöjä.

Vierailija
6/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon mikromanageroinnista. Joskus pitää mennä pihalle vetämään hermosauhut. Aloitin tupakoinnin vasta tässä työpaikassa, yli 30-vuotiaana :E

Vierailija
7/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin, mutta joskus siitä, kun olen itse oikein tuohtunut ja sitten toinen yrittää (niin ikään tuohtuneena) analysoida minut tietynlaiseksi ihmiseksi, negatiivisesti tietenkin, ja on tietävinään paremmin kuin minä itse, mitä tunnen ja miksi. 

Rauhallisessa, molemmin puolin avoimessa keskustelussa voin kuitenkin vastaanottaa myös toisen näkemyksiä omasta käyttäytymisestäni. Mutta riidellessä näen punaista, kun joku yrittää selostaa minun olevan kaiken pahan alku ja juuri.

Toinen on, jos joku hyökkää voimakkaasti rakkaimpia läheisiäni vastaan. Otan helposti puolustavan asenteen suhteessa puolisooni, sisaruksiini ja vanhempiini.

Vierailija
8/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride-tyrkytys saa nykyään minut ärtyneeksi. Nyrkkiä en tosin siihen suuntaan tarjoa, etten joudu hyväksikäytetyksi.

Vierailija
9/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen perinnässä asiakkaiden törkeitä kommentteja, haistattelua ja minun syyttelyäni siitä, että heillä on viheliäinen rahatilanne.

Niin on minullakin, mutta muille raivoaminen ei olisi parantanut minua syöpähoitovuosieni aikana.

Eilen huusivat veli ja sisar miehen tekemän mokan takia. Pyysin tilannetta heiltä anteeksi,vaikka olisi pitänyt iskeä luuri korvaan. Minulla ei ollut osaa eikä arpaa tapahtuneeseen, mutta pahoittelin, koska heillä oli vaikea tilanne.

Asiakkaina on erittäin paljon mt-potilaita, minkä ymmärrän. Heidän käytöksensä on toisinaan ahdistavaa.

Vierailija
10/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa leveästi ostoskärryjä lykkivät pariskunnat joista toisen on pakko kulkea kärryn vierellä ja pitää siitä kädellä kiinni. Yritä siinä sitten päästä ohi jotain kautta. Kiristää tosi paljon hermoja.

Vierailija
11/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti tekee mieli lyödä.

Oho. Tuli vähän runoakin.

Vierailija
12/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vielä kääntää eurot markoiksi. Ja vielä niin että muistellaan 80-luvun alun markkahintoja!

Vierailija
13/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti tekee mieli lyödä.

Oho. Tuli vähän runoakin.

No niin nyt sitä räppiä sitte tekemään.😄

Vierailija
14/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin, mutta joskus siitä, kun olen itse oikein tuohtunut ja sitten toinen yrittää (niin ikään tuohtuneena) analysoida minut tietynlaiseksi ihmiseksi, negatiivisesti tietenkin, ja on tietävinään paremmin kuin minä itse, mitä tunnen ja miksi. 

Rauhallisessa, molemmin puolin avoimessa keskustelussa voin kuitenkin vastaanottaa myös toisen näkemyksiä omasta käyttäytymisestäni. Mutta riidellessä näen punaista, kun joku yrittää selostaa minun olevan kaiken pahan alku ja juuri.

Toinen on, jos joku hyökkää voimakkaasti rakkaimpia läheisiäni vastaan. Otan helposti puolustavan asenteen suhteessa puolisooni, sisaruksiini ja vanhempiini.

Vastaan saman tämän kirjoittajan kanssa. Lisäksi en mahda sille mitään, mutta jos joku alkaa haistattelemaan mulle se jotenkin saa sellaisen apinan raivon sisälläni heräämään, varsinkin tietyllä äänensävyllä ettei mitään rajaa. Vaikka ei ole edes "paha juttu" mut jostain syystä näin.

Vierailija
15/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tänne rajan yli lampsineita elintaso eleliöitä paapotaan ja omat kansalaiset eivät saa edes lämmintä kättä vaan veetuilua. Jos vihervasurit menis riviin seisomaan niin löisin turpaan ihan jokaista nykyistä ja entistäkin edustajaa + vielä nerg: iä ja siippilää. Ihan surutta oli mies tai nainen.

Vierailija
16/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma mies alkaa huorittelemaan aivan syyttä. Ylipäätään jos hän syyllistää minua asioista mitä en ole tehnyt. Viime kesänä oli pihatalkoot jonka jatkoilla juttelin naapurin miehen kanssa innostuneesti yliopisto-opinnoista. Oma mieheni on jättänyt koulut kesken... Aamulla sain kuulla kuinka olen flirttaillut naapurille ja jättänyt mieheni jutun ulkopuolelle (hän kun ei ymmärtänyt kaikkea, kun ei ole suorittanut yliopistoa). Kun puolustauduin hän haukkui minut huoraksi. Silloin kävin kaulukseen kiinni ja teki mieli vetää nyrkillä naamaan.

Vierailija
17/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpiin vetäminen on normaalia demokraattisessa illuusiossa "hyvinvointivaltiossa" kuin on Trump tai voimakkaampi ihmisrotu tehdään tahallaan vieraaksi júútalaisten "kotouttajien" toimesta. Aina joku asia mieltä rassaa ja ihminen on gorilla eikä koskaan ihminen vaikka olen ollut ihminen viimeiset 35 000 vuotta.

Sellaista pientä nice talkin vastaista řàđikáàlista sana seppo peliä.

Tälläisiä ihmisřòšķíá tekisi mieli nöyryyttää ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunulla.

Vierailija
18/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun tänne rajan yli lampsineita elintaso eleliöitä paapotaan ja omat kansalaiset eivät saa edes lämmintä kättä vaan veetuilua. Jos vihervasurit menis riviin seisomaan niin löisin turpaan ihan jokaista nykyistä ja entistäkin edustajaa + vielä nerg: iä ja siippilää. Ihan surutta oli mies tai nainen.

Älä nyt juhaa lyö hyvä ihminen!

Vierailija
19/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun nimi kirjoitetaan väärin.

Ja siis se ei ole mitenkään erikoinen vaan samaa sarjaa kuin esim Laura. Ja se kirjoitetaan ulkomailla usein tyyliin Laurra niin hermo menee. 

Ylipäätään hermo menee nimien väärin kirjottamiseen, varsinkin sähköpostien tms. vastauksissa. Ei se ole niin vaikeaa nähdä siitä viestistä miten se viestin lähettäjän nimi kirjoitetaan. Jos lähettäjä on Laura, älä vastaa sille Hei Lauren tai Hei Laurra. 

Se kertoo vain ettei kunnioiteta toista sen vertaa. 

Vierailija
20/22 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tervaisi munat tai laittaisi pilin päähän Tiimarista ostetut tarrasilmät tai piirtäisi tussilla semmoset. Yöks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi