Hyvä karvahattu: Kypsän pihvin tilaaminen ravintolassa on totaalisen vulgaaria. Sitä ei vaan tehdä!! Tuhoat hyvän pihvin.
Medium on kiikun-kaakun hyväksyttävä.
Tosi foodie tilaa raa'an tai medium-miinuksen.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Haluan sekä lihan että kalan läpikypsänä. Puoliraakaa pihviä ei vaan voi syödä. Samoin puoliraaka kala on ihan kamalan makuista. Onneksi meidän keittiössä määrään minä!
Riippuu pihvistä. Kyllä naudan sisäfile menee ihan karmeaksi purkaksi, jos sen paistaa kypsäksi. Eri asia on joku possun grillipihvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ja ikuisesti minkä tahansa ravintolan keittiön työläisten duunareita ylempänä ja pelkkää hyväntahtoisuuttani maksan heidän palkkansa ja tilaan juuri sitä mitä haluan tilata. Mielipiteeseeni ei vaikuta AV:lla mölisevä trolli, nousukas tai juntti.
Eli tilaat pihvin junttina?
Mitä kohtaa tekstissä et ymmärtänyt?
Eli tilaat.
vain juntit käyttävät noita "raaka" "medium" tai "medium-" kypsyyksiä. Oikeat asteet ovat très bleu, bleu, saignant, à point, bien cuit, très bien cuit, trop cuit.
Olin yhtenä kesänä töissä ravintolassa, jossa tarjoiltiin myös purilaisia. Jestas sitä asiakkaiden tasoa - päivittäin joku tuli lautasensa kanssa valittamaan tiskille annostaan näyten, että "tämä pihvi on raaka", kun se oli medium :D
Vierailija kirjoitti:
Olin yhtenä kesänä töissä ravintolassa, jossa tarjoiltiin myös purilaisia. Jestas sitä asiakkaiden tasoa - päivittäin joku tuli lautasensa kanssa valittamaan tiskille annostaan näyten, että "tämä pihvi on raaka", kun se oli medium :D
Näyten = näyttäen
Keittämällä tulee mehukkaimmat sisäfileet!
Yltäkylläisyyden maassa voi tehdä ruoan laittamisestakin tappelun ja kinan aiheen. Tässäkin maassa on nähty nälkää yleisesti aikoinaan. Ja nyt joku on lukenut jonkun pihvinpaisto oppaan ja voi alkaa muille pätemään. Olkaa kiitollisia siitä ruoasta mitä saatte. Ei ole yhtä oikeaa tapaa nauttia ruuasta. Se mikä maistuu sinulle ei välttämättä toiselle ole samanlainen makuelämys.
Vierailija kirjoitti:
Keittämällä tulee mehukkaimmat sisäfileet!
Keittäminen on huijaamista. Kunnon pihvi paistetaan alusta loppuun grillillä.
Ap on juuri oppinut että pihvillä on eri kypsyysasteita :D
Vierailija kirjoitti:
Puhut "tasosta" kun olit purilaisbaarissa töissä. Oletko ollut sen jälkeen töissä missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sekä lihan että kalan läpikypsänä. Puoliraakaa pihviä ei vaan voi syödä. Samoin puoliraaka kala on ihan kamalan makuista. Onneksi meidän keittiössä määrään minä!
Riippuu pihvistä. Kyllä naudan sisäfile menee ihan karmeaksi purkaksi, jos sen paistaa kypsäksi. Eri asia on joku possun grillipihvi.
Eli puoliraaka possu on mielestäsi ihan ok? Mitäpä jos et yrittäisi esittää mitään ruuanlaiton asiantuntijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ja ikuisesti minkä tahansa ravintolan keittiön työläisten duunareita ylempänä ja pelkkää hyväntahtoisuuttani maksan heidän palkkansa ja tilaan juuri sitä mitä haluan tilata. Mielipiteeseeni ei vaikuta AV:lla mölisevä trolli, nousukas tai juntti.
Eli tilaat pihvin junttina?
Eli tilaat.
Taidat olla huumori-ihmisiä, sillai tahattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut "tasosta" kun olit purilaisbaarissa töissä. Oletko ollut sen jälkeen töissä missään?
No nyt oli sellanen BURN ettei paremmasta väliä 😂
Kyllä olen ollut. Onko muuta kysyttävää, junttipihvinsyöjä?
Vierailija kirjoitti:
No saapahan ainakin keittiö hyvät naurut. Tuollainen tilaus välitetään sanoilla "Pihvi junttina".
Ihan sama. Eihän asiakas sitä ole kuulemassa :D
Onko ihan pulkaaria, jos tilaan pullon ketschuppia kypsän pihvin kylkeen?
Pitääkö Linquistin Hihvi tilata meediona?