Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä karvahattu: Kypsän pihvin tilaaminen ravintolassa on totaalisen vulgaaria. Sitä ei vaan tehdä!! Tuhoat hyvän pihvin.

Vierailija
27.06.2019 |

Medium on kiikun-kaakun hyväksyttävä.

Tosi foodie tilaa raa'an tai medium-miinuksen.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saapahan ainakin keittiö hyvät naurut. Tuollainen tilaus välitetään sanoilla "Pihvi junttina".

Suomalaisen pahin painajainen: "ne nauraa mulle selän takana!"

Oikeeastihan ne miettivät lähimmällä ABC:llä  vain koska työvuoro loppuu.

Kuka tilaa pihvin ABC:llä?

Vierailija
22/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saapahan ainakin keittiö hyvät naurut. Tuollainen tilaus välitetään sanoilla "Pihvi junttina".

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tilaa. En ole vulgaari.

Vierailija
24/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tilaa. En ole vulgaari.

Kyllä tilaat ja tämä on varma tieto.

Vierailija
25/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos listalla on vaihtoehtona kypsä, niin silloin sellaisen voi tilata. Junttimaisinta on kertoa toisille, mistä näiden tulisi pitää. (Ja itse pidän mediumista, olenko sitten joku puolikarvahattu vai?)

Vierailija
26/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun amerikkalainen tilaa pihvin hän ajattelee tulevaa mehevää makunautintoa.

Kun ruotsalainen tilaa pihvin hän ajattelee että onhan sen luomulihan tuottanut nauta varmasti elänyt onnellista elämää hyvässä hoidossa.

Kun suomalainen tilaa pihvin hän ajattelee että mitähän sen pihvin tuottanut nautakin hänestä ajatteli.

Vierailija
27/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihvi itsessään on perunamuussin jälkeen junttimaisinta mitä ravintolassa voi tilata.

Entä jos kyseessä on puhtaasti pihviravintola kuten esim. Stefan's Steakhouse? Kyllä heidän waguy-tyylin sisäfileensä on puhdasta nautintoa.

Vierailija
28/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos listalla on vaihtoehtona kypsä, niin silloin sellaisen voi tilata. Junttimaisinta on kertoa toisille, mistä näiden tulisi pitää. (Ja itse pidän mediumista, olenko sitten joku puolikarvahattu vai?)

Medium on kiikun-kaakun ok. Ap

Vierailija
29/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana himoitsin lihaa ja pihviä jatkuvasti. Onneksi hyvät pihviravintolat suostuivat sellaisia minulle paistamaan. Silloinhan kypsä on ainoa vaihtoehto, ei saa olla yhtään punaista eikä punaista lihanestettä. Muutoin syön pihvini kyllä mediumia tai medium rare, riippuen mikä osa on kyseessä.

Vierailija
30/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihvi itsessään on perunamuussin jälkeen junttimaisinta mitä ravintolassa voi tilata.

Entä jos kyseessä on puhtaasti pihviravintola kuten esim. Stefan's Steakhouse? Kyllä heidän waguy-tyylin sisäfileensä on puhdasta nautintoa.

Niin. Onko 100 % junttiravintola pienempi paha vai kannattaako valita toinen vaihtoehto? Hesburgerista voi sentään tilata järkyttävän makuisen salaatin.

Vierailija
31/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt sitten kuitenkaan tilatko sitä ABC:n lehtipihviä mediumina tämän ketjun innoittamana. :) 

Vierailija
32/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sekä lihan että kalan läpikypsänä. Puoliraakaa pihviä ei vaan voi syödä. Samoin puoliraaka kala on ihan kamalan makuista. Onneksi meidän keittiössä määrään minä!

Vierailija
33/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina kanapihvini raakana!

Vierailija
34/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ja ikuisesti minkä tahansa ravintolan keittiön työläisten duunareita ylempänä ja pelkkää hyväntahtoisuuttani maksan heidän palkkansa ja tilaan juuri sitä mitä haluan tilata. Mielipiteeseeni ei vaikuta AV:lla mölisevä trolli, nousukas tai juntti.

Vierailija
35/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on hyvä karvahattu? -sivusta kyselen

Vierailija
36/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ja ikuisesti minkä tahansa ravintolan keittiön työläisten duunareita ylempänä ja pelkkää hyväntahtoisuuttani maksan heidän palkkansa ja tilaan juuri sitä mitä haluan tilata. Mielipiteeseeni ei vaikuta AV:lla mölisevä trolli, nousukas tai juntti.

Eli tilaat pihvin junttina?

Vierailija
37/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalaa voin syödä raakana (lohi), mutta en lihaa. Sori nyt vaan.

Vierailija
38/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuasioita. Kokilta vaatii enemmän taitoa tehdä hyvä kypsä pihvi. Pintojen ruskistus onnistuu keltä vaan.

Heh. Mitä sitä horiset. Kypsän pihvin paistaminen on helpointa mitä vain voi olla. Se että pihvi on juuri oikeanlainen sisältä vaatii taitoa.

Vierailija
39/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet nuo kaikki kolme yhdessä paketissa ;)

Vierailija
40/58 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rahani, minun päätökseni. 

Taidankin nyt mennä ravintolaan tilaamaan 20-vuotiasta mallasviskiä muumilimsalla, Beluga-kaviaaria lakritsijäätelön kanssa ja pyytää voisinko saada ankanrinnan kanssa Hesburgerin majoneesia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän